Užtenka tyčiotis iš ugniagesių gelbėtojų

5 PARAŠAI

Adresuota: VTEK, VRM, LRS
Kategorija:

Mes, priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui pavaldžių įstaigų darbuotojai, jų šeimų nariai bei draugai, reikalaujame teisingumo.


PAGD sistemoje neturintys pažinčių pareigūnai nusipelnė tokių pačių teisių, karjeros bei aukštesnių kvalifikacinių lygių suteikimo galimybės kaip ir turintys pažintis aukštesniuose sloksniuose PAGD ar VRM ministerijoje.
Užtenka tyčiotis iš komandų ugniagesių gelbėtojų ir skyrininkų, kurie sąžiningai siekia karjeros ar kvalifikacinio lygio suteikimo, bet sistemoje neturi glaudžių ryšių su aukštesniosios ir aukščiausiosios grandies valstybės tarnautojais arba su VRM A lygio darbuotojais.


Tarybų laikai baigėsi, o neopotizmo reiškinys prie naujo PAGD direktoriaus Kęstučio Lukošiaus įgavo naują ir dar neregėtą pagreitį. O visa sistema, tiek atrankų į aukštesnes valstybės tarnautojo pareigas, tiek kvalifikacinių lygių suteikimo, su ją lydinčia įstatymine baze, tarnauja korumpuotiems aukšto rango valstybės tarnautojams, kuriems palikta teisė rinktis žmones vadovaujantis tik jų asmeniniais interesais, jų verslo ryšiais, simpatijomis, norais.
Todėl, reikalaujame sukurti naują 2- jų etapų atrankų į aukštesnes valstybės tarnautojo pareigas sistemą, kuri būtų minimaliai priklausoma nuo žmogiškojo faktoriaus su aiškiais vertinimo kriterijais.
Pavyzdžiui: 1 Etapas galėtų sudaryti 80 % konkursinio balo, tai kandidato su priskirtu unikaliu slaptu kodu kompiuterinis vertinimas, kuriame kandidatas konkursinį balą rinktų atlikdamas įvairaus pobūdžio testus sudarytus iš profesinės srities, abstrakčiojo, žodinio ir matematinio mąstymo žinių. 2 Etapas galėtų būti labiau priklausomas nuo žmogiškojo faktoriaus ir sudaryti 20 % konkursinio balo ir vadintis vertinimo etapu, kuriame būtų atliekamos papildomos, konkrečiai pareigybei priskiriamos užduotys, siekiant nustatyti kandidatų tinkamumą eiti pareigoms, vertinama darbuotojo patirtis ir kiti konkretūs faktoriai.

O taip pat reikalaujame, kad nauji PAGD darbuotojai - Laimonas Tubis, Kęstutis Lukošius bei Vytas Kaziliūnas, kurie visi neaiškiomis aplinkybėmis iš verslo kompanijos - Lietuvos gaisrinės saugos asociacija - pasikeitus politinių partijų sudėčiai LR seime, vienu metu užėmė skirtingas PAGD pinigines lėšas bei procesus valdančias pareigas, kurios gali turėti įtakos jų buvusioms ir galimai jų valdomoms ir slepiamoms lobistinio pobūdžio įmonėms, nusipelnė solidarizuoto NEPRIKLAUSOMO tyrimo pratęsimo ir išplėtimo, kuris buvo inicijuotas VRM ministro Eimučio Misiūno ir pradėtas VTEK, dėl viešų ir privačių interesų valstybės tarnyboje galimo, grubaus pažeidimo, kai dienraščio 15 min duomenimis, PAGD direktoriui K. Lukošiui namą nupirko priešgaisrinės apsaugos lobizmu suinteresuota įmonė. Tačiau tyrimas iki šiol nebaigtas, neva VRM nepapildžius VTEK prašomų duomenų tyrimui užbaigti.

# Vardas Komentaras
1 Giedrutė
suvienodinti darbo užmokestį m tiek policijos, pasieniečių ir priešgaisrinės apsaugos darbuotojų

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (127)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.

NE ORO UOSTUI LR Bendrajame Plane (119)

Vaida. Adresuota: LR Vyriausybė, LR Seimas, LR Aplinkos ministerija

Pasirašau šią peticiją ir reikalauju panaikinti Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano sprendinius, įteisinančius nacionalinio oro uosto statybas. Nacionalinis oro uostas įtrauktas į LR Bendrojo Plano sprendinius 2030 m., tačiau aviacijos ekspertai išsako rimtas abejones. Simonas Bartkus teigia, kad šiuo metu itin sudėtinga prognozuoti, kada aviacija atsigaus po krizės, o Arūnas Stankevičius aviacijos krizę apibūdina žodžiu „koma“, reiškiančiu kritinę būseną. Susisiekimo viceministras Vladislav Kondratovič teigia, kad naujas oro uostas kainuotų apie 1,5 milijardo, o esamieji oro uostai būtų uždaryti. Kadangi valstybės pagalba šiuo atveju yra draudžiama, o ES parama taip pat negalima, projekto finansavimo šaltiniai lieka neaiškūs. Bendrojo Plano rengėjai nėra atlikę galimybių studijų ir neturi pagrįstų argumentų, kad esami oro uostai artimiausiu metu viršys maksimalius krūvius. Šiemet esami oro uostai yra gavę 85 milijonų finansavimą plėtrai. Vilnius pajėgumai padidės dvigubai (nuo 3,5 mln iki 7,8 mln). Numatoma vieta - tarp Vilniaus ir Kauno (Kaišiadorių rajone). Mes, aktyvūs Lietuvos piliečiai, reikalaujame pašalinti nacionalinio oro uosto sprendinius iš LR Bendrojo Plano, nes toks projektas pasaulinės pandemijos akivaizdoje yra neracionalus ir žalingas Lietuvai. 2018 m. Lietuvos oro uostai samdė Nyderlandų bendrovę „InterVistas Consulting“, kuri nagrinėjo naujo oro uosto statybos galimybes bei analizavo oro uostų koncesijos modelį už didesnę nei 2 milijonai eurų sumą, tačiau studijos išvados nėra viešai paskelbtos. Taip pat nėra skelbiama, kad vieni iš „InterVistas Consulting“ partnerių turi akivaizdžių sąsajų su viena iš Lietuvos verslo lobistų organizacijų. Siūlome, nepriimti sprendinių dėl naujojo oro uosto kol: • nėra atliktos nepriklausomos ir aktualios būsimų keleivių srautų prognozės; • neatlikta nepriklausoma naujojo oro uosto naudos ir kaštų analizė; • nuo visuomenės slepiamos už viešuosius finansus užsakytos studijos; • viešai nebus išnagrinėtos esamos studijos autorių sąsajas su verslo lobistinėmis organizacijomis.