LR Statutinių pareigūnų ir VRS pensininkų kreipimasis

Lietuvos statutinių institucijų pareigūnai, nuolat dirbdami padidintos rizikos ir psichologinės įtampos sąlygomis Tėvynės ir kiekvieno visuomenės nario labui, patirdami didžiulį emocinį ir fizinį nuovargį, kiekvienais metais rengiant naują biudžetą susiduria su Valstybės cinišku abejingumu. Statutinių tarnybų ir ypatingai viešosios tvarkos užtikrinimo sektorius, kuris yra saugios visuomenės garantas, nebeturi fizinių išteklių savo funkcijoms vykdyti pilnu pajėgumu. Išskirtinai savo resursais ir ribotais finansiniais ištekliais bandoma kurti motyvavimo ir skatinimo sistema yra nepakankamas kriterijus profesionalams išlaikyti, jaunam pajėgiam kontingentui sutelkti ir uždaviniams įgyvendinti.
Šiai dienai Lietuvos Respublikos statutinių pareigūnų algos ir pensijos yra bene žemiausios visoje ES, o jokių perspektyvų jų kėlimui nenusimato. ES valstybių narių statutinių institucijų interesai valstybiniu lygmeniu yra ginami tarptautinėje plotmėje ir prašoma ieškoti pagalbinių resursų pareigūnų orioms algoms bei pensijoms užtikrinti, tuo tarpu Lietuvos statutinės institucijos valstybiniu lygmeniu skandinamos diržų veržimų, savų išteklių paieškų ir vidinių resursų manipuliavimo žaidimuose, net neplanuojant skirti papildomų lėšų algų kėlimui. Algų augimas neplanuojamas ne tik, kad 2018 metais, bet net ir ES programos 2020 metams rėmuose Lietuvos perspektyviniai planai kelti algas statutiniam sektoriui nenumatyti, kaip ir nenumatytas statutinių pareigūnų pensijų kėlimas ES pensijų programoje iki 2060 m.
Pareigūnams išeinant iš tarnybos, algų stagnacijai įtakojant griūties procesus, nes jauni pareigūnai taip pat ilgai neištveria gyvenimo pusbadžiu ir atitinkančių grėsmes tarnyboje socialinių garantijų nebuvimo, Valstybės abejingumo dėka artėjama prie visiškos sistemos demotyvacijos ir kraštutinio nusivylimo. Nusivylusi ir ateitimi netikinti teisėsauga – nesaugi valstybė ir visuomenė, mes tikime, kad Jūs, kaip ir mes, to nenorite.
Suvokdami, kad tik patys galime kažką pakeisti, būdami atsakingi ne tik už save, bet ir už visuomenės saugumą, valstybės viešosios tvarkos užtikrinimą ir palaikymą, jausdami esantys įsipareigoję Tėvynės labui ir kiekvieno piliečio ramybei bei teisinei gerovei, reikalaujame valstybės valdymo institucijų atsisakyti ciniško abejingumo pozos ir skubiai imtis veiksmų, dėl kurių valingiems sprendimams priimti yra pats tinkamiausias laikas. Reikalaujame:
1. Nedelsiant padidinti statutinių institucijų algų fondą tiek, kad be papildomų vidinių resursų, projektinių programų ir kitų sistemos savižudos priemonių žemiausia alga nuo 2018 m. sausio 1 d. žemiausios grandies pareigūnams būtų skaičiuojama nuo 1000 eurų iki mokesčių, o iki 2020 metų sausio 1 d. statutinių institucijų pareigūnams algas pakelti iki vidutinio Europos Sąjungos šalių statutinių institucijų atlyginimo vidurkio.
2. Nedelsiant priimti sprendimus, kurių dėl finansinių apribojimų negali priimti statutinės institucijos savarankiškai, ir pradėti taikyti papildomų socialinių garantijų bei papildomo nelaimingų atsitikimų draudimo paketą, atitinkantį ES valstybių socialinių garantijų užtikrinimo statutiniams pareigūnams gaires .
3. Nedelsiant atstatyti visas iki šiol neatstatytas statutinių pareigūnų pensijas.
4.Nedelsiant nustatyti statutinių pareigūnų pensijų dydį ne mažesnį nei 50 proc. buvusio darbo užmokesčio su visais priedais, išeinančiųjų į pensiją išmokos dydį skaičiuojant ne nuo bazinio dydžio ir įsipareigoti iki 2020 metų jį pakelti iki ES vidurkio, o taip pat šių įsipareigojimų rėmuose pakelti pensijos išmokas ir išėjusiems į pensiją iki šio sprendimo priėmimo.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Rasa
Mūsu šeimos yra svarbi valstybės sudedamoji, artimieji turi jaustis oriai, kai jų šeimose yra policininkas.
2 Alvydas
Būdamas VRM pensininku pritariu tekstui ir pasirašau. Pensijos nuvertėjo 3 kartus.
3 Inga
Būtina pakelti algas, kad pareigūnai jaustųsi oriai
4 Žygimantas
Esu už pensininkų pensijų atstatymą, jų padidinimą ir Sodrinės pensijos nenuėmimą dirbant buvusiam pareigūnui kitur.
5 Rytis
Nedelsiant nustatyti statutinių pareigūnų pensijų dydį ne mažesnį nei 50 proc. buvusio darbo užmokesčio su visais priedais
6 Natalja
Sutinku, kad rwikia gerinti esamų ir buvusių pareigūnų padėtį

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1660)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (367)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

PETICIJA – PRIEŠ LYČIAI NEUTRALIOS PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMĄ (187)

Laisvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentui, Lietuvos Respublikos Seimui

Peticija PRIEŠ LYČIAI NEUTRALIOS PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMĄ Už demokratiją, už vyro ir moters šeimą, už vaiko teisę augti su tėčiu ir mama Mes, žemiau pasirašiusieji, nesutinkame, kad referendumu neatsiklausus Lietuvos visuomenės būtų įteisinta lyčiai neutrali partnerystė ir taip pakeista šeimos samprata. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas nėra sprendimas dėl eilinio įstatymo. Konstitucijos 38 straipsnis skelbia, kad šeima yra valstybės ir visuomenės pagrindas. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas iš esmės keistų šį pagrindą, nes į teisinę šeimos sampratą įtrauktų tos pačios lyties poras. Šeimai skirtame Konstitucijos 38 straipsnyje minima tik santuoka, tėvystė, motinystė ir vaikystė, o kitokių šeimos pagrindų nėra paminėta. Todėl lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas Seimo priimtu įstatymu reikštų Konstitucijoje įtvirtintos tautos valios paneigimą, sukuriant naujus teisinius šeimos atsiradimo pagrindus. Nors šiandien daug kur skleidžiamas požiūris į šeimą kaip tik emociniais ryšiais grįstą bet kokios lyties žmonių sugyvenimą, Lietuvoje tokį požiūrį palaiko maža dalis visuomenės. Įteisindamas palaikymo visuomenėje neturintį ir Konstitucijoje nenumatytą šeimos kūrimo pagrindą – partnerystę tarp tos pačios lyties asmenų – Seimas grubiai viršytų savo galias ir tautos suteiktą mandatą. Lietuvos Konstitucijos autoriai ir Konstituciją priėmusi tauta suprato, kad yra dvi lytys, jos papildo viena kitą, o vienintelis šeimos modelis yra vieno vyro ir vienos moters sąjunga bei jų vaikai (vieniši tėvai su vaikais patenka į šią šeimos sampratą). Iš vyro ir moters sąjungos, tėvystės ir motinystės kylanti šeima objektyviai skiriasi nuo kitų bendro gyvenimo formų todėl, kad ji užtikrina visuomenės atsinaujinimą ir tęstinumą. Taigi ji tenkina ne tik privatų, bet ir viešąjį interesą. Visos kitos bendro gyvenimo formos yra skirtos privačių asmenų interesų tenkinimui ir negali pretenduoti į vyro ir moters sąjungai lygiavertį šeimos statusą. Vyro ir moters šeima sukuria natūralias prielaidas vaikams gimti ir augti jiems palankiausioje aplinkoje – kartu su savo tėvais. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas ignoruotų prigimtinį vaiko interesą turėti tėtį ir mamą, nes deklaruotų, kad net šeimos kūrimo etape tai nėra siekiamybė. Toks teisinis reguliavimas valstybės prioritetą suteiktų ne vaikų, bet suaugusiųjų interesams. Valstybė, atsisakydama įteisinti lyčiai neutralią partnerystę, nepažeistų jokių tarptautinių dokumentų ar žmogaus teisių, nes tokių universalių žmogaus teisių nėra. Kiekviena valstybė yra laisva apibrėžti šeimą pagal savo visuomenės nuostatas. Tai pripažino ir LR Konstitucinis Teismas 2019 m. sausio 11 d. nutarime: „Konvencijoje nenustatyta bendra pareiga valstybėms dalyvėms vidaus teisėje užtikrinti tos pačios lyties asmenims galimybę sudaryti santuoką ar leisti partnerystę; šioje srityje valstybės naudojasi savo vertinimo laisve“. Teisingumo principas reikalauja vienodas situacijas traktuoti vienodai, o skirtingas – skirtingai. Todėl tos pačios lyties porų ir kitų ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas galima spręsti įteisinant ne partnerystę, kuri kurtų šeimos santykius, bet susitarimą dėl bendro gyvenimo, kuris neimplikuotų šeimos teisinių santykių ir todėl nesudarytų pagalbinio apvaisinimo ar įsivaikinimo prielaidų tos pačios lyties poroms. Sprendimui neįteisinti lyčiai neutralios partnerystės įpareigoja pagarba objektyviai žmogaus prigimčiai, visų Lietuvoje gyvenančių tautų tradicijoms, didžiosios dalies piliečių moralinėms nuostatoms, o per tai ir pamatiniam demokratijos principui – piliečių valios atstovavimui. Todėl prašome Lietuvos Respublikos Prezidento ir Seimo narių: – balsuoti prieš bet kokius partnerystės įteisinimo projektus, o priimtus vetuoti; – tos pačios lyties porų ir kitų ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas spręsti, priimant vadinamąjį Susitarimo dėl bendro gyvenimo projektą, kuris bendro gyvenimo santykius reguliuotų per jungtinės veiklos, o ne per šeimos institutą; – Lietuvos žmonių valią atvirai ir sąžiningai pasitikrinti surengiant referendumą dėl šeimos sampratos apibrėžimo tiesiogiai Konstitucijoje. ***PASTABA*** Tai peticija, kuri yra paskelbta Laisvos visuomenės instituto puslapyje. Prašome pasirašyti tik tuos, kurie dar to nepadarėte. Jei to paties asmens parašai dubliuosis, bus skaičiuojamas tik vienas.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (262)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !