UŽDRAUSTI PARDUOTI PEILIUS NEPILNAMEČIAMS

371 PARAŠAI

Kategorija:

UŽ DRAUDIMĄ PARDUOTI PEILĮ NEPILNAMEČIAMS t.y. IKI 18 METŲ. UŽ MŪSŲ IR MŪSŲ VAIKŲ SAUGUMĄ SAUGUMĄ!

Lietuvos Respublikos Prezidentei
Lietuvos Respublikos Seimui
Lietuvos Respublikos Seimo frakcijoms
Lietuvos Respublikos Seimo nariams

DAUGUMOJE VALSTYBIŲ YRA DRAUDŽIAMA PARDUOTI PEILIUS NEPILNAMEČIAMS, DEJA, LIETUVOJE TAI VIS DAR LEGALU.

Civilinėje apyvartoje draudžiami šaltieji ginklai su automatiškai iššokančia ar atsilenkiančia geležte, kurie atitinka bent vieną iš šių kriterijų:
1) iššokanti ar atsilenkianti geležtė yra ilgesnė kaip 8,5 cm;
2) geležtė per vidurį yra siauresnė kaip 14 proc. jos ilgio;
3) geležtė yra paaštrinta iš abiejų pusių.

D kategorijos šaltiesiems ginklams priskiriami: kardai, kalavijai, durklai, stiletai, durtuvai, špagos; svaidomieji peiliai.
D kategorijos ginklų negalima nešiotis (išskyrus gabenimą), o prekyba jais yra licencijuota.

Ginklams nepriskiriami: žuvies dorojimo, turistiniai, medžiokliniai, koviniai, „išgyvenimo“ („survival“) peiliai; sportinės, ūkinės bei buitinės paskirties įrankiai bei įrenginiai.

MANO (10 m.) SŪNUS BUVO UŽPULTAS 5 NEPILNAMEČIŲ (12-14 m. AMŽIAUS), KURIŲ VIENAS IŠSITRAUKĖ PEILĮ IR PASAKĖ "DUOK PINIGUS". LAIMEI, SŪNUS NEPASIMETĖ IR KAIP BUVO JAM SAKYTA KAIP ELGTIS TOKIOJE SITUACIJOJE, NESIVĖLĖ Į DISKUSIJĄ IR PABĖGO. PER AKISTATĄ SU VIENU NEPILNAMEČIU , PAKLAUSIAU IŠ KUR JIS, JO DRAUGAI IR KITI NEPILNAMEČIAI GAUNA PEILIUS, NURODĖ PAPRASTĄ PARDUOTUVĘ MIESTO CENTRE. NORĖDAMA PATIKRINTI FAKTĄ, SUSITARIAU, KAD MANO DEŠIMTMETIS SŪNUS NUEITŲ NUSIPIRKTI PEILĮ. BE JOKIŲ KLAUSIMŲ JAM PARDAVĖ PEILĮ, KURIO AŠMENYS IŠLENDA PASPAUDUS MYGTUKĄ. PEILĮ SU ČEKIU PERDAVIAU TYRĖJAI, TYRĖJA IŠMATAVO AŠMENĮ, ILGIS 10 CM.
MANO IR KITŲ NUOMONE, PEILIŲ PARDAVIMĄ NEPILNAMEČIAMS BŪTINA UŽDRAUSTI! PASAK POLICIJOS, PEILIS KURIUO BUVO UŽPULTAS MANO SŪNUS IR TAS KURĮ JIS LENGVAI NUSIPIRKO YRA ITIN PAVOJINGI, NET MIRTINI. TOKS PEILIS NEATSAKINGO NEPILNAMEČIO RANKOSE YRA MIRTINAI PAVOJINGAS IR APLAMAI, JŲ TURĖTI NEGALIMA, BET PARDUOTI NĖRA NUSIKALTIMAS.
AR TAI TIKRAI YRA NORMALU, PEILIO KAINA 3,59 EU., PEILIS VISAS METALINIS, SMAILUS IR LABAI AŠTRUS. MANAU, KIEKVIENAS PROTINGAS IR ATSAKINGAS SUAUGĘS PRIVALOME DARYTI VISKĄ, KAD BŪTŲ ĮVESTAS ĮSTATYMAS, DRAUDŽIANTIS PARDUOTI PEILIUS NEPILNAMEČIAMS!

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Eugenijus
Apskritai jokio peilio nusipirkti nepilnamečiui...!
2 Dovile
As esu uz peticija, kad nebutu nusikalstamos veikos nepilnameciu tarpe
3 Andrius
Vaikam žaidlai....pėilei zvejams ir medziotojams,bei sveiko mastimo asmenims
4 Neringa
Pasirašau už draudimą parduoti peilius nepilnamečiams
5 Violeta
Už tai, kad nepardavinėtų peilius nepilnamečiams
6 Donatas
Tokio įrankio paskirties kai kuris jaunimas nesupranta, ypač žinant kokia yra auganti karta.
7 Rūta
Pati augimu 8m sūnu ir matau kokie žiaurus už jy truputy viresni vaikai ,tuoi ne tik vaikus puls bet ir senolius
8 Dovile
Ką dar sugalvos tai va tokie snargliai eis ir žmonės padu rinks.
9 SANDRA
Pritariu,nes manau,kad nepilnamečiams tikrai nebūtina pardavinėti peilius!!!!
10 LAIMONAS
Nebesvaikit peilius uždrausti tai tikriausiai ir namuose stalčius kur randasi peiliai reiktų uzrakint :D
11 I.Vaišnorienė
Sutinku, kad peilius butu uzdrausta parduoti nepilnameciams.
12 Odeta
Peilei,žirklės ir degtukai ne mažų vaiku žaisliukai!
13 vaida
Tikrqi nepilnamečiams nėra ko pardavinėt peilius.
14 Ingrida
Yra dar nemažai daiktų, kurių reiktų neparduoti nepilnamečiams.
15 Ligita
Kaip galima vaikams pardavinėti peilius?Tai juk "Šaltas ginklas"
16 Rima
Uždrausti nepilnamečiams parduoti šaltus ginklus.pvz:peilius!!!!
17 Dovilė
Prieš pardavima šaltųjų ginklų nepilnamečiams.
18 Anzelina
Manau būtina iki 21m nepardavinėja, nes paaugliai juk paprašys koks vyresnis draugas nupirks.
19 Aurelija
10 cm. peilių nešiotis negalima, bet 10 mečiams ir kitiems paaugliams jie laisvai parduodami. Taip būti NEGALI

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (125)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.