Privažiavimas prie Vasaros Estrados

89 PARAŠAI

Kategorija:

2017m. rudenį atsirado naujas ženklas (413 Pėsčiųjų ir dviračių takas) draudžiantis privažiuoti su automobiliu prie Klaipėdos vasaros koncertų estrados iš P. Lideikio gatvės ( https://goo.gl/jUj8JL ). Manau, kad šis ženklas šioje vietoje nereikalingas ir trukdantis dėl šių priežasčių:

1. Žmonės norėdami pasivaikščioti Klaipėdos miške turi statyti mašinas šalia minimo įvažiavimo tam neskirtoje aikštelėje. Dėl senai buvusio tokio ženklo jau negrįžtamai sunaikinta žalia veja šalia įvažiavimo ( https://goo.gl/cND5Jg ).

2. Iš esmės esamas dviračių kelias veda i niekur, nes pėstiesiems šioje vietoje nėra perėjos ir jie, nepažeidinėję taisyklių, niekaip negali patekti prie minimo pėsčiųjų tako.

3. Į Vasaros estrados aikštelę atvažiuoja aktyvūs žmonės, kurie vaikšto, sportuoja, važinėja riedučiais ir t.t. ( https://goo.gl/Vy2Go7 ). Vakarais, po darbų, veiklūs ir savo sveikata besirūpinantys žmonės, susirenka i šią aikštelę, kad galetų bėgti, vaikščioti, užsiimti grupinėmis treniruotėmis. Pastarosios vasaros vakarais į šią aikštelę rinkdavosi karate mokyklos vaikai. Daugelį jų tėveliai atveždavo į treniruotes mašinomis. Ir nuo šiol visi jie turi pažeisti minimą ženklą, kad galėtų užsiimti mėgstama veikla. Nesu matęs toje aikštelėje mašinomis atvažiavusių išgerti ar užsiimti kita, piktavališka, veikla.

Siūlau šį "413 Pėsčiųjų ir dviračių takas" ženklą pakeisti "552 - Gyvenamoji zona" ženklu. Taip būtų užtikrinta pėsčiųjų pirmenybė kelyje. Pėstieji galėtu vaikščioti važiuojamąja dalimi, būtų draudžiama važiuoti greičiau nei 20km/h greičiu. Taip pat pastatyti ženklą "332 Sustoti draudžiama" šalia įvažiavimo esančioje teritorijoje. Tokiu būdu mašinos negaletų stovėti buvusioje žalioje vejoje ir galbūt ten ataugtų žolė. Taip pat sumažėtų pėsčiųjų srautas šiuo keliu, nes visi mašinas pasistatytų prie pačios vasaros estrados.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Redas Jon... Nėra reikalo ten neleisti važiuoti miestiečiams
2 Tomas Pik... Sportuoju daznai ir tikrai nera patogu, kazkur kitur palikti automobili, nes atvaziuoju is Ginduliu.
3 Darius Kar... Atidokit kelią! Su riedučiais neįmanoma normaliai iki ten nukakti. Tai sankryža, tai trinkelėm dardėti...
4 Mindaugas.B ... Pritariu kad privažiavimas turėtų būti leistinas į estradoje esančią mašinų aikštelę
5 Valdas Gas... Patogesnis privažiavimas tik skatins daugiau žmonių užsiimti aktyvia veikla gamtoje.
6 Valentas Uža... tai sukelia problemu pats daug bėgioju nuo estrados iki Giruliu

Dėl užimto Šilutės aerodromo grąžinimo aviatoriams.

Šilutės aeroklubas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentė

Ilgametis Šilutės aeroklubas veikiantis nuo 1961 metų yra iškeldinamas iš aerodromo, paimant angarus ir administracinius pastatus kariuomenės reikmėms, taip nepaliekant jokios galimybės vystyti aviaciajos sportą mūsų rajone. Nors pats aerodromas buvo įkurtas ir statytas pačių klubo narių rankomis pradedant angarais, baigiant administracinės paskirties pastatais. Pats aerodromas ir infrastruktūra okupacijos metais buvo perimta DOSSAF organizacijos, kaip ir visi Lietuvoje veikiantys aeroklubai ir aerodromai, o atgavus nepriklausomybę perėjo Lietuvos Respublikos nuosavybei kuri 1998 metų įsakymu patikėjimo teise perdavė visą turtą Lietuvos kariuomenės žiniai. Pabrėžiame, jog nepaisant to aeroklubas ir toliau vykdė savo veiklą Šilutės aerodrome gavęs panaudos sutartį su Lietuvos kariuomene. Daugybę metų Šilutės aeroklubas savomis lėšomis prižiūrėjo pastatus, kilimo tūpimo takus ir visą infrastruktūrą kuri buvo jos žinioj. Vystė aviacijos sportą, ruošė jaunus pilotus, čia veikė Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla, buvo rengiami precizinio skraidymo čempionatai lėktuvais, buvo vystomas sklandymo sportas, aviamodeliavimo sportas, parasparnių, skraidyklių, motorizuotų sklandytuvų sportas. Po Šilutės aeroklubo vėliava išaugo ne vienas garsus aviatorius ir konstruktorius, čia skraidė ir mokėsi skraidyti Europos ir Pasaulio čempionatų prizininkai ir dalyviai. Čia lėktuvus kūrė ir statė ne vienas garsus konstruktorius B. Oškinis, V. Kensgaila. Tai yra vienas seniausių aerodromų visoje Lietuvoje, su giliomis aviacijos tradicijomis ir istorija, vienas iš nedaugelio aerodromų kuris vienija ir kuriame veikia, tiek daug aviacijos sporto šakų. Tai nėra tik aerodromas ir aeroklubas tai Šilutės krašto ir miesto istorija bei paveldas, kuris vienija daugybę žmonių. Šilutės aeroklubas 2018 metais, padedamas rajono ir Šilutės miesto valdžios pasiekė susitarimą su KAM ir LK, perduoti dalį klubo turto Šilutės rajono savivaldybei taip išsaugant galimybę tęsti aviacijos sportą mūsų krašte. Susitarimas buvo pasirašytas ir buvo pradėti vykdyti turto dalinimo klausimai. Tačiau 2018 metų pabaigoje KAM ir LK vienašališkai nutraukė sutartį apie tai net neinformuodami ir nepaaiškindami kodėl nesilaiko savo rašytinio susitarimo tarp Šilutės aeroklubo bei miesto valdžios. Vietoje istorinio Šilutės aerodromo numatoma steigti motorizuotų pėstininkų brigadą. Raginu ne tik Šilutės miesto gyventojus, bet ir visus aviacijos sporto entuziastus pasirašyti po šia peticija taip išsaugant dalį Lietuvos aviacijos istorijos.

Reikalingas pėsčiųjų ir dviračių takas per Šernų mišką Klaipėdos raj.

Giedrė Žutautė . Adresuota: Klaipėdos rajono savivaldybė

Visiems Žiaukų kaimo, gyventojams,sodininkams ir svečiams kelias nuo Šernų iki Žiaukų k. per Šernų mišką pėsčiųjų ir dviračių takas yra būtinas. Šiandien dienai esant gyvenvietėje daug pastoviai gyvenančių žmonių, srautas miško keliu tapo labai intensyvus. Kelias pakankamai siauras. Nuo ankstyvo pavasario iki vėlyvojo rudens, kelio važiuojamąją dalimi žmonės keliauja į darbus ar namo. Vaikai intencyviai važiuoja dviračiais ir į mokyklą ir atgal. Dviratininkų važiuojančių į sodą,namus ar svečius tiesiog apstu. Kaip žinia šiame kelyje jau buvo nevienas skaudus eismo įvykis. Todėl norit apsaugoti ir pėsčiųjų ir dviratininkų ir vairuotojų gyvybę reikalaujame įrengti pėsčiųjų /dviračių taką