Dėl katilinės Beržų 6B, Panevėžyje, statybos uždraudimo

Mūsų tikslas - išsaugoti konstitucines Žmogaus teises į sveiką, saugią ir švarią gyvenamąją aplinką bei nuosavybės neliečiamumą.
Mes kategoriškai prieštaraujame 19,9 MW biokuro katilinės, Beržų g. 6B, Panevėžyje, statybai, kadangi:
a) naujos katilinės veikla, deginant medienos atliekas (biokurą) neišvengiamai didins aplinkos taršą Panevėžio mieste, jo pietinėje ir centrinėje dalyse, kuriose yra gyvenamieji rajonai, darys neigiamą įtaką gyventojų, jų vaikų gerovei ir sveikatai, blogins gyvenamosios aplinkos kokybę. Dėl vyraujančių pietų, pietvakarių, vakarų vėjų teršalai be kita ko bus nešami link ikimokyklinio ir pagrindinio ugdymo įstaigų ir gimnazijų, kurių 400-800 m. atstumu yra net dešimt;
b) dėl šios planuojamos ūkinės veiklos nuvertės nekilnojamasis turtas;
c) katilinės statybos vieta parinkta neteisėtai ir nepagrįstai, ji nenumatyta Panevėžio miesto bendrajame plane, o specialiajame šilumos ūkio plane nurodyta, kad šioje vietoje katilinių statyba nerekomenduojama;
d) Aplinkos apsaugos agentūrai priėmus išvadą dėl poveikio aplinkai vertinimo atrankos buvo pakeisti biokuro katilinės projekto sprendiniai, kurie yra susiję su didesniu poveikiu aplinkai, ir šiai planuojamai ūkinei veiklai nėra atlikta privaloma poveikio aplinkai vertinimo procedūra pagal pasikeitusius ūkinės veiklos sprendinius;
e) šios planuojamos ūkinės veiklos metu bus sukūrenama daugiau nei 165,86 tonų per dieną medžio atliekų (biokuro), todėl šiai ūkinei veiklai yra privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, kuris iki šiol nėra atliktas;
f) statytojas UAB „Biokuro energija“ ignoruoja visuomenės reikalavimus įdiegti modernesnę valymo įrangą, įsipareigoti vykdyti taršos monitoringą, taip pat atsisako didinti kamino aukštį nuo suprojektuoto 25 m. bent iki 35 m. tam, kad būtų garantuota adekvati teršalų sklaida.

Mes nuogąstaujame, kad pastačius katilinę ji taps nuolatine pietinės ir centrinės miesto dalies gyventojų bei verslo problema, kadangi Lietuvoje esanti oro taršos kontrolės sistema ir ją reglamentuojantys teisės aktai neužtikrina, kad ūkio subjektai, išleidžiantys į aplinką teršalus, laikytųsi leidžiamų taršos normatyvų. Oro taršos kontrolė yra faktiškai pavesta pačiam teršėjui, o valstybinių institucijų priežiūra yra išskirtinai formali ir neveiksminga.
Nepaisant to, kad Panevėžio miesto pietinės dalies gyventojai yra surinkę ir pateikę įvairioms valdžios institucijoms apie 700 parašų dėl šios katilinės statybų uždraudimo, nei viena iš valdžios institucijų nesiryžta prieštarauti šioms statyboms ir vengia ginti viešąjį interesą, susijusį su švarios, sveikos ir saugios gyvenamosios aplinkos išsaugojimu.
Panevėžio miesto gyventojai, atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta kategoriškai prieštaraujame 19,9 MW biokuro katilinės, Beržų g. 6B, Panevėžyje, statybai, ir REIKALAUJAME:
1. neišduoti statybos leidimo katilinės statybai Beržų g. 6B, Panevėžyje ir neleisti vykdyti tokios statybos;
2. ginti viešąjį interesą - suinteresuotos visuomenės teises į sveiką, švarią ir saugią aplinką bei nuosavybės neliečiamumą;
3. priimti sprendimus dėl atsinaujinančių išteklių energetikos objektų tipų, jų išdėstymo zonų ir vietų numatymo Panevėžio miesto bendrajame plane ir specialiajame šilumos ūkio plane.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Vytautas
Griežtai nepritariu vietai, kuri parinkta katilinei.
2 Milvydas
Peticijai pritariu. Taikyti griežtesnius reikalavimus arba perkelti satybos vietą atokiau miesto.
3 Rima
Stetiškių rajonui papildoma ora tarša. Neseniai mokymo centras įsirengė vairuotojų mokymo aikštelę
4 Otilija
aplink gyvenamieji kvartalai, mokyklos, vaikų darželiai, ar nebėra aplink Panevėžį vietos tai katilinei kitur, pav buvusiame pramoniniame rajone.
5 Filogonijus
Man rūpi mūsų miestas, dėl to statome ekologiškus namus A++ klasės
6 Ramūnas
Aš nesu prieš Biokatilinę, bet... kodėl pasirinkta būtent ya vieta, kuomet Panevėžyje vyrauja šios krypties vėjai (t.y. viskas bus nešama į miesto pusę)
7 Danute
As tik už švaria gamta ir saugia musu Lietuva mums visiems.
8 Jolita
Visiška nesąmonė katilinę statyti gyvenamąjam rajone
9 Virgilijus
daugumoje vyrauja pietų-vakarų vėjai, ir viskas bus nešama į miesto, gyvenamųjų namų pusę
10 Aurimas
Vystykime ir pleskime miesta socialiai atsakingai!
11 Vilma
Pakankamai ir taip uzterstas oras daugiau tikrai nebereikia
12 Vytautas
300m.nuo statomos Bio katilynės mokosi vaikai. Esu PRIEŠ katilyne šalia progimnazijos.
13 Irmina
Pritariu, nes noriu vaikus auginti saugioje aplikoje.
14 Daina
Esame prie6, kadangi visai čia pat miesto centras - parduotuvės, mokyklos, gyvenamieji namai, vaikų žaidimo aikštelės.

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1598)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (360)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (256)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.