Anglų VBE 4 užduoties anuliavimas

1 279 PARAŠAI

  • Goda
  • nuo 2018-05-08
Kategorija:

Atsižvelgiant į anglų kalbos VBE 4 klausymo užduoties sukeltą nepasitenkinimą mokinių tarpe dėl įrašo sudėtingumo bei prastos kokybės, prašome anuliuoti užduoties vertinimą.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Andriana B... Patvirtinu, kad irašas egzamine skiriasi nuo irašo įkelto į NEC.
2 A.Puidokaitė ... Jei netikite abiturientais, tai gal bent vykdytojais patikėtumėte?..
3 M. K... Esu labai nusivylęs egzamino klausimo ketvirtąja užduotimi bei rašymo pirmosios dalies mažos apimties.
4 Dovydas M... 4 klausimo dalies įrašas egzamino metu buvo per greitas
5 Urtė P... Kalbėjau su anglų kalbos mokytoja/eksperte ir ji teigė, jog po pirmo klausymo sugebėjo įrašyti tik 4 žodžius, atsižvelgiant į tai, jog egzaminas b2 lygio, manau neteisinga buvo šią užduotį įtraukti.
6 Rrrr L... Skirtinguose diskuose skirtingi užrašų greičiai
7 Egimantas S... Šiaip egzaminas, buvo tikrai lengvas. Visiškai nesupratu žmonių kurie sako, kad 4 užduotis buvo sudėtinga. Man skaudu, kad nec.lt tikrai atsakingai ruošia egzaminų užduotis, ir atsiranda žmonių kurie neįvertina tokio sunkaus darbo. Rašau ši
8 Agnė M... Anglu kalbos VBE 4 klausymo užduotis buvo neaiški, prastai girdima.
9 Monika G... 4 užduotis buvo per greita, įrašas trukinėjo ir skiriasi nuo internete įkelto.
10 Augustė B... 4 klausymo užduoties teksto nespejau išklausyti, jis buvo itin greitas nors, įrašas, kurį ikėlė NEC, buvo daug lėtesnis.
11 Romas Z... Iraso tekstas buvo trumpesnis uz duotaji uzduotyje ir visko sugaudyti, tiesiog nespejau
12 Edvard M... Skirtumas tarp egzamino metu leidžiamo įrašo daug skiriasi negu tas, kuris yra įkeltas NEC'o puslapyje.
13 L.Liaudanskaitė ... Norėčiau, kad atsižvelgtumėte į mūsu prašyma del 4 uzduoties
14 Monika B... Kalbėtojas kalbėjo per greitai, neįmanoma buvo suprasti jo žodžių. Nec įkeltas garso įrašas skamba visiškai kitaip nei egzamino metu
15 E.Vaitekūnaitė ... 4užduoties įrašas, kuris buvo leidžiamas egzamino metu,visiškai skiriasi savo greitumu nuo to įrašo, kuris buvo įkeltas į NEC puslapį.
16 Almantas K... Egzamininis ir NEC'o įrašai labai skiriasi , egzamino metu kalbėta greitai ir neaiškiai , o NEC svetainėje įrašas lėtas bei smagus klausytis.
17 Saulius S... Verta pastebėti, užduotis tikrina ne tiek abituriento gebėjimus ar žinias, kiek reakcijos greitį ir trumpalaikę atmintį. Šių savybių įvertinimas - ne VBE kompetencija
18 LIDIJA P... Irasas brokuotas,egzamino metu buvo nepaisoma jokiu skirybos zenklu,kalbeta neaiskiai, "nukastos galunes", patalpintas irasas aiskus ir puikiai gordimi visi zodziai kuriuos reikejo irasyti
19 Edgaras K... Užduotis visiškai nelogiška, neaiški ir tuo tarpu kai mokykla sugeba dar paleisti per sugedusį magnetafona, tai išvis nieko neįmanoma suprasti
20 Žilvinas V... Garso įrašas kurį girdėjau egzamino metu žymiai skiriasi nuo to, kuris įkeltas nec.lt
21 Tautvydas M... Noreciau atgauti taskus uz neteisingai pateikta uzduoti
22 Valdonė ... Anglų VBE ketvirtoji klausymo dalis buvo kur kas pagreitinta.
23 Viktorija M... Klausymo 4 užduotis buvo sunkiai suprantama, t.y. įrašas buvo labai greitas, per trumpos pauzės, buvo sunku išgirsti žodžius.
24 Goda B... Esu šių metų abiturientė ir esu sunerimusi dėl anglų kalbos valstybinio egzamino klausymo dalies ketvirtosios užduoties. Visų pirma, skirtas laikas pasižiūrėti užduotį egzamino metu buvo trumpesnis
25 Vardenis P... klausantis nec paskelbto iraso butu galima be problemu parasyti visus zodzius. deja, bet nesuprantu, ko nec’as siekia - GEDA!!! nustokit apgaudineti.
26 Paulė Ž... Užduotis buvo tikrai per greit skaitoma, buvo per mažai laiko skirta užduočiai pasiruošti
27 v. p... nesuvokiu kad nesugebu visu uzduociu atlikti tai verkiu cia
28 Liudvikas A... Ketvirtoje dalyje buvo suteikta per mažai laiko pasiruošti, nėjo suprasti kada prasidėjo,kalbėjo neaiškiai
29 Simas S... 4 užduoties skelbiama trukmė neatitiko realybes nes buvo paleista užduotis tik apie 1,5min
30 ADRIJA š... Manau, kad agnglų kalbos VBE 4 užduoties turinys netinkamas

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.