Dėl sutarties keitimo ir kainų indeksavimo (kėlimo)

1 PARAŠAI

Kategorija:

Mes Šiaulių vastybinės kolegijos studentai nesutinkame keisti studijų sutarčių dėl studijų kainos pokyčių. Studijų kainos indeksavimas taikant 1,15 koficientą prieštarauja 6.718 straipsniui. Kliento interesų prioritetas. Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas. Šeštoji knyga. Prievolių teisė:
6.718 straipsnis. Kliento interesu prioritetas
1. Teikdamas paslaugas paslaugu teikejas privalo veikti sažiningai ir protingai, kad tai labiausiai atitiktu kliento interesus.
2. Atsižvelgiant i paslaugu ruši, paslaugu teikejas teikdamas paslaugas turi veikti laikydamasis nusistovejusios praktikos ir atitinkamos profesijos standartu.
3. Paslaugu teikejas privalo teikti paslaugas pagal sutarties salygas ir kliento nurodymus. Jei kliento nurodymai prieštarauja istatymams, nusistovejusioms profesines veiklos taisyklems, standartams, profesines veiklos etikai ar sutarties salygoms, paslaugu teikejas turi teise atsisakyti vykdyti tokius nurodymus ir sutarti nutraukti.
4. Paslaugu teikejas turi teise nukrypti nuo sutarties salygu ar kliento nurodymu, jeigu pagal konkrecias aplinkybes tai butina del kliento interesu ar užsakymui ivykdyti ir jeigu vykdytojas negalejo iš anksto kliento atsiklausti. Šiuo atveju vykdytojas privalo pranešti klientui apie nukrypimus, kai tik pasidaro galima pranešti.
5. Jeigu sutartis numato paslaugu teikejo pareiga pasiekti tam tikra rezultata, paslaugu teikejas gali buti atleistas nuo atsakomybes už šios pareigos neivykdyma tik tuo atveju, jeigu irodo, kad jos negalejo ivykdyti del nenugalimos jegos.

Vadovaudamasi Norminių studijų krypties arba studijų programų grupės studijų kainų apskaičiavimo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų studijų kainai valstybės finansuojamose studijų vietose apmokėti skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimu Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“, 16 punktu ir įgyvendindama Informacijos, kurios reikia Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų sumai studijoms ir studijų stipendijoms apskaičiuoti, teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. ISAK-1707 „Dėl Informacijos, kurios reikia Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų sumai studijoms ir studijų stipendijoms apskaičiuoti, teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6.9 papunktį, nuo 2018 m. sausio 1 d. pasikeitus pareiginės algos baziniam dydžiui ir skyrus papildomų valstybės biudžeto lėšų dėstytojų, mokslo darbuotojų ir kitų tyrėjų darbo užmokesčiui padidinti,


n u s t a t a u, kad, apskaičiuojant lėšų sumą studijoms 2019 ir vėlesniems metams, 2018 ir ankstesniais metais nustatytų studijų kainų dydžiai indeksuojami taikant šiuos koeficientus:

kolegijose – 1,15;

kitose mokslo ir studijų institucijose – 1,12.










Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė





Tad mes Šiaulių valstybinės kolegijos studentai pasirašydami šią peticiją prieštaraujame prieš studijų kainų kelimą!!

Pasirašyti peticiją

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (113)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.