Panaikinti pavežėjimo paslaugas Lietuvoje - tai dubliavimas taksi paslaugos

Pavežėjimo veikla turi būti panaikinta, kodėl? Todėl, kad Lietuva yra per maža turėti ir taksi paslaugą ir pavežėjimo paslaugą.

Pavyzdžiai skaičiais, kol neturėjome pavežėjimo paslaugos Kaune buvo išduota 700 licenzijų vežti keleivius. Veikla buvo licenzijuota ir bet kas negalėjo verstis keleivių vežimo už atlygį paslauga. Ką turime dabar? Paimsime konkrečiai Kauną:

Keleivius veža 3500 vairuotojų (legalių ir nelegalių).
Viešos tvarkos skyrius kontroliuoti šios veiklos neturi galimybės, nes automobiliai neženklinti.
Vairuotojams panaikintas privalomas 3 metų stažas. Keleivius veža vairuotojai su penkių dienų stažu, pačiam teko nekartą išbandyti. Gatvių pavadinimuose, mieste, jo objektuose visiškai nesiorientuoja, akys navigacijoje, o aplink vien eismo įvykiai sukelti tokių pavežėjų.
Keleiviai vežami be specialaus keleivių draudimo, kuris yra 10 kartų brangesnis nei įprastas civilinės atsakomybės draudimas.
Paslaugos įkainis sužlugdytas, keleiviai vežami už savikainą. Vežant tokiomis kainomis, kokybiška paslauga neįmanoma.
Daugiausiai tokių vairuotojų valdo viena lietuviška platforma, kuriai pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl mokesčių vengimo. KItos dvi, kurios valdo yra užsienos kapitalo bendrovės, kurių mokesčiai už gaunamas pajamas Lietuvoje mokami užsienio valstybėse. Lietuva iš šios veiklos neturi jokios naudos.


Reikalaujame panaikinti pavežėjimo galimybę iki 2019.03.15 dienos. Gražinti buvusius reikalavimus, nori tapti keleivių vežėju už atlygį.
Esamus pavežėjų operatorius sugriežtinti veiklą iki licenzijuotos, taip, kaip yra Latvijoje ir Estijoje, bet kitose išsivysčiusiose valstybėse.

Jei reikalavimai nebus įvykdyti, mes taksi vairuotojai blokuosime pagrindinius kelius, pravažiavimus į oro uostus ir laikysime užblokuotus tol, kol reikalavimai nebus įvykdyti.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama (Šiauliai)
2020-03-01 / 14:58
Aš už pavežejus! Jie nesuka skaitliuku kaip paprastuose taxi,programelese nurodoma vaziavimo kaina ir laikas. Važineju gana ilga laika ir neturiu jokiu nusiskundimu dėl pavežejų. Užž!!
2 Neskelbiama (Vilnius)
2019-09-04 / 23:39
normalei su tais pavezejais… tie taxi veza uz kosmines kainas. Tad as pries.
3 Jelena
2019-02-16 / 07:57
Labai daznai vazinejiu su taksi,teko vazuoti su pavezejiu ,kuris dirba savaite ne kaunetis.tarifai nenurodomi vazuojam brangiau negu su taxi nors pavezejiu tarifas zimiai mazesnis bet mokam zimiai daugiau.Nesaugu vazuoti.
4 Neskelbiama
2019-02-11 / 08:27
Tik uz civilizuota pavezejima.Su tvarkingais automobiliais,patirusiais vairuotojais,pilna ataskaita ir grieztai kontroliojamom imonem,mokanciom mokescius. Pavezejimas=taksi.Tik pavezetojas nevazineja A juosta,nelaukia klientu Taksi aiksteleje,oro uoste.Neima is gatves.Neveza i Vilniaus,Labdariu g. po zenklais.
5 Valdemaras (Vilnius)
2019-02-11 / 08:23
Taksi vairuotojai nemoka mokesciu,veza su programelem,neijungus skaitliuko.Zurnalas tik formalumas-iraso isgalvotus skaicius,paemus klienta is gatves taiko fiksuota kaina,kuria deda i kisene.Niekaip nekontroliuojamas ju darbo laikas-gal jau dirba para.Automobiliai praeina TA uz 50 Euru pakisa.Jeigu ir ijungia skaitliuka,tai "turbina" iskraipo tarifa,apgaunami klientai. Tik deka pavezeju eiliniai zmones gali pasinaudoti taksi paslauga uz prieinama kaina irpilna ataskaita i el.pasta.
6 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-10 / 21:31
Taksi turi but taksi,o ne palaida bala,be stazo,tinkamo draudimo,teh apziuros kas 6men,taksi egzamino,leidimu!!!
7 Raimondas (Vilnius)
2019-02-10 / 08:23
Aš už taksi vairuotojus, reikalavimai kaip diena ir naktis skiriasi pavežėjams ir taksistams
8 Ramutis (Vilnius)
2019-02-10 / 02:56
Teisingai,vienaymone dirbo metus be teisines bazes ir nieko vsio zakonno
9 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-09 / 23:22
Didelė rizika klientam, baisiai dideli avariju skaiciai.
10 Neskelbiama
2019-02-09 / 20:49
1. Visiskai uzdrausti pavezejimo veikla 2. Sutvarkyti Taksi rinka pvz. 2.1 Taksi automobilis nesenesnis negu “x” metu. ( 10metu ) 2.2 Taksi automobiliai privalo tureti Taksometra su printeriu 3. Atkurkit profsajunga kad Taksi programeles nelobtu is Taksi vairuotoju t.y Susijoperuokit ! 4. Sekmes
11 Ieva
2019-02-09 / 17:34
Aš pati dirbau metus laiko kaip pavežėja. O dėl pavežėjų pašalinimo prieštarauju! Galėtų padaryti taip, jog pavežėjais darbintis galėtų tik tie, kurie turi bent 3 metu staža, o ne be le kas. Aš pati dirbau turėdama 5 metų stažą ir visi keleiviai būdavo patenkinti, nes veždavau su tvarkinga, prižiūrima mašina, visada būdavo gera atmosfera nuotaika ir panašiai.
12 Karina (Vilnius)
2019-02-09 / 14:08
As uz nors esu pavezeja, bet dabar toks haosas ir bardakas, dirba kas nori, zmones neturintis net 6 men stazo, nemokantis valstybines kalbos, nelegalus emigrantai js Ukrainos ir rytu, su netvarkingom masinom ir t.t..niekas nebenesa atsakomybes uz sauguma ir kokybe, manau kad turi buti suvenuodintos salygos dirbti, ivesti tokie patis reikalavimai kaip ir tradiciniams taxi.
13 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-09 / 03:48
Už savikainą negali būti teikiamos kokybiškos paslaugos!
14 Anton (Vilnius)
2019-02-08 / 18:46
Labai teisingas sprendimas panaikinti pavežejus! Nei mokami mokesčiai nei saugus klientai!
15 Viktorija (Klaipėda)
2019-02-08 / 17:15
As uz saugia kelione su taksi masina o ne su piemeniu pavezejo principu.
16 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 16:48
Nereikia mums tų nelegalių taksistų(pavežėjų)
17 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 16:47
Pavežėjai atlieka tą patį darbą, kaip ir taksi, bet už tai nemoka tokių pat mokesčių, neperka draudimo tokiomis pačiomis sąlygomis, todėl turėdami mažesnes išlaidas sudaro itin nepalankias sąlygas konkuruodami su legaliais taksi vairuotojais.
18 Anton
2019-02-08 / 15:52
Galiojantis kelių transporto kodeksas prieštarauja LR Konstitucijai
19 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-08 / 15:17
Pavežėju atėjimas į rinką sujaukė visas taisykles. Visų pirma tai paveikė pervežimo kainas. Pavežėju įmonės smarkiai sumažino pervežimo kainas, tam kad įsitvirtinti rinkoje. Kainos yra ne adekvačios ir už jas neįmanoma teikti kokybiškų paslaugų. Visų antra mokesčiai. Dauguma naujai atėjusių Pavežėju nežino, kad nuo uždirbtų pinigų reikės susimokėti ne tik už kurą, už draudimas, remontą, procentą įmonei, bet dar reikia mokėti mokesčius valstybei. Reikalaujame įvesti vienodas taksi taisyklės!
20 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 14:58
Pavežėjimo veiklą suprantu tokiu atveju, kai važiuoji iš taško A į tašką B ir pakeliui PAVEŽĖJI pakeleivį, kuris keliauja tuo pačiu maršrutu. Tad kodėl vadinamieji pavežėjai, gali gauti konkrečius užsakymus vežti klientus ju nurodytais užsakymais? Tokiu atveju pavežėjai dirba konkretu taksi darbą! O tai reiškia visiškai iškreipta šios paslaugos rinka.
21 Robertas (Šiauliai)
2019-02-08 / 14:52
Neadekvatu mokesčių atžvilgiu ir kompetenciją vairuotoju !!!
22 Neskelbiama
2019-02-08 / 14:49
Taxi yra patikimesni ir mokantys valstybei mokesčius.
23 Neskelbiama (Šiauliai)
2019-02-08 / 14:43
Taksi vairuotojai turi mokėti papildomus mokesčius, tuo tarpu pavežėjai šių mokesčių nemoka, o tai reiškia, kad skiriasi taksi ir pavežėjo savikaina.
24 Neskelbiama (Palanga)
2019-02-08 / 14:30
Pavezeju kainos tiesiog neadekvacios taksi kainom del to kyla daugybe barniu su klientais reikalavimai taip pat visiskai nelygus ta prasme visiska nesamone vienam moket 3-4 kartus daugiau visu mokesciu o kitam nieko
25 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-08 / 14:08
Pavežėjų paslauga yra tikra betvarkė - vairuotojo profesonalumas, blaivumas, pervergimas niekaip nekontroliuojami, civilinės atsakomybės draudimas kaip taisyklė neatitinka reikalaujamo šio tipo verslui ir yra nekontroliuojamas, atlygis už pervežimą skaičiuojams metrologiškai nepatikrintomis programėlėmis, fiskalinių kasos aparatų nėra, imami atsiskaitymai grynais, nesunku išvengti mokesčių. Ši betvarkė rojus greito ir nesąžiningo uždarbio mėgėjams ir nesąžininga konkurencija taksi paslaugai
26 Neskelbiama
2019-02-08 / 13:36
Kadangi pavežėjai naudoja savo logotipe žodi "taksi",jau tai sako,kad čia ta pati taksi paslauga tik su "platformos" suknele.Paprasčiausiai reikia suvienodyti reikalavimus-taksi ir pavežėjams.
27 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 13:00
Laikas, tvarkyti ta nelegalu tapusi pavezejimo versla
28 Neskelbiama
2019-02-08 / 12:52
Pritariu, pavezejimo paslauga uzsiima bet kas, net neturintys 2 metu stazo, daug avariju butent is pavezimo vairuotoju. Draudima ir techa irgi dauguma ne daro normaliai kaip priklauso, bardakas. Kai kurios be jokiu skiriamu zenklu vazineja ir taip tikisi , kad ju netikrins savivaldybes darbuotojai.
29 Neskelbiama (Kaunas)
2019-02-08 / 12:35
Pritariu. pavezeju paslaugos nekompetetingos, daznai atvaziuoja net nemokantys gerai valdyti automobilio vairuotojai del stazo nebuvimo. Ir apskritai pavezejimo tikslas turejo buti tiesiog kad pavezeti pakeliui vaziuoti norincius zmones, bet viskas tapo gryna taksi paslauga uz pusvelti
30 Aronas
2019-02-08 / 12:13
Man viskas tinka,esu pavezejimo guru,dirbau su Yandex,Taxify,Uber.Mokescius moku.Ne kaip taksistai i kisene,teikiu kokybiska paslauga su geru automobiliu.

Už teisę būti GAMTOJE! (1845)

Linas. Adresuota: LR Seimui, Vyriausybei, Vidaus reikalų ministerijai

LAISVĘ JUDĖJIMUI Į GAMTĄ TARP SAVIVALDYBIŲ! Šia peticija kreipiamės į LR Seimą, Vyriausybę, Vidaus reikalų ministeriją, ragindami imtis veiksmų dėl Lietuvos gyventojų psichinės bei fizinės sveikatos ir prašome sušvelninti judėjimo tarp atskirų savivaldybių apribojimą, kad gyventojai turėtų daugiau galimybių leisti laisvalaikį, sportuoti ir žvejoti gamtoje. Psichologai, psichiatrai perspėja, kad jau beveik metus besitęsianti pandemija gali palikti ryškių pėdsakų visuomenės psichinėje sveikatoje. Europos trauminio streso tyrimų asociacijos tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip Covid-19 pandemija paveikė žmonių psichologinę savijautą per pirmąjį karantiną, parodė, kad pandemija padarė stiprų neigiamą poveikį Lietuvos žmonių emocinei sveikatai: 51 % žmonių patyrė stipresnį nerimą, 38 % – liūdesį, 29 % jautėsi vidutiniškai ar labai vieniši. Taip pat tyrimo rezultatai parodė, kad net 46 % apklaustųjų psichinė savijauta buvo prasta. Lapkričio 27 d. vykusioje 5-ojoje tarptautinėje savižudybės intervencijos metodų konferencijoje akcentuotas augantis nerimo lygis, depresyvios mintys, kylanti savižudybių kreivė. Priverstinis užsidarymas namuose lėmė ir išaugusį smurto artimoje aplinkoje atvejų skaičių – daugėjo smurto tiek prieš vaikus, tiek prieš moteris. Daugybė mokslinių tyrimų rodo, kad buvimas gamtoje, sportas, fizinis aktyvumas teigiamai veikia kraujotaką, kuri aprūpina visą organizmą didesniu deguonies ir kitų maisto medžiagų kiekiu, buvimas lauke stiprina imuninę sistemą, padeda sumažinti su depresija susijusias nuotaikas, nes sportuojant, aktyviai leidžiant laiką gamtoje gerėja seratonino apytaka, todėl mažėja nerimo lygis. Todėl, siekiant sumažinti neigiamą psichologinį ir fizinį karantino apribojimų efektą, prašome kuo greičiau sušvelninti judėjimo tarp atskirų savivaldybių apribojimą, kad gyventojai turėtų daugiau galimybių leisti laisvalaikį, sportuoti parkuose, pažintiniuose takuose ir žvejoti prie vandens telkinių, kurie yra nutolę nuo savivaldybės, kurioje jie gyvena.

Dėl adekvačios paramos grožio sektoriui, nukentėjusiam nuo COVID-19 krizės (1570)

Inga. Adresuota: LR Seimui, Vyriausybei, Ekonomikos ir inovacijų ministerijai

Labai prašome jūsų pasirašyti peticiją-atvirą laišką LR Seimui, Vyriausybei, Ekonomikos ir inovacijų ministerijai, kuriame reikalaujama paramos grožio sektoriui,  ypatingai nukentėjusiam nuo COVID-19 krizės.   COVID-19 pandemija smarkiai paveikė visą grožio sektorių. Grožio paslaugos uždraustos ir salonai uždaryti antrą kartą nuo 2020 m. gruodžio 16 dienos.   Šiuo sudėtingu metu individualia veikla besiverčiantys žmonės gauna 257€ subsidiją. Grožio  srities specialistams individuali veikla beveik visada yra jų pagrindinė veikla, bei vienintelės asmens pajamos. Specialistai nuomojasi patalpas, kuriose dirba, o teikiama 257€ parama dažnu atveju nepadengia net patalpų nuomos ir išlaikymo kaštų.   Subsidija patalpų nuomai nebeteikiama nuo 2020 m gruodžio mėn. 1 dienos.   Susidarė nepriimtina situacija, kai grožio specialistai, šiuo karantino laikotarpiu sustabdžius veiklą, liko be pajamų pragyvenimui.   Pajamų praradimas kelia tiesioginę grėsmę gyvenimo kokybei ir kosmetologams, kirpėjams, manikiūristams, permanentinio makiažo meistrams ir visiems kitiems grožio srities specialistams. Pažymėtina, kad daugelis iš jų ir iki šios pandemijos nebuvo užtikrinti savo finansine gerove bei socialinėmis garantijomis.   Individuali veikla yra įprasta veiklos forma, kai veiklą vykdo vienas žmogus, susikurdamas sau darbo vietą, ir įprastomis veiklos sąlygomis nereikalaujanti ir negaunantis jokios paramos. Todėl esant karantino sąlygoms ir pereinamajame laikotarpyje reikalaujame lygiateisiškumo, adekvačios paramos skyrimo dekoratyvinės ir higieninės kosmetikos bei grožio srities specialistams, bent tais pačiais principais, kaip subsidijuojami pagal darbo sutartis dirbantys žmonės, šiuo sunkiu metu esantys prastovose (šiuo metu Valstybės subsidija prastovose atsidūrusiam asmeniui siekia 910,5€). Taip pat prašome atnaujinti subsidijas patalpų nuomai.   Šia peticija kreipiamės į LR Seimą, Vyriausybę, Ekonomikos ir inovacijų ministeriją ragindami imtis neatidėliotinų bendrų veiksmų, kad būtų sušvelnintos neigiamos COVID-19 krizės pasekmės grožio sektoriui, ypač individualia veikla besiverčiantiems meistrams.  

Dėl sankcijų panaikinimo sanatorijai “Belorus” Druskininkuose (446)

Sanatorijos. Adresuota: Lietuvo Respublikos seimas ir vyriausybė

VšĮ sanatorija „Belorus“ – gydymo ir reabilitacijos paslaugas vaikams ir suaugusiesiems teikianti įstaiga, veikianti nuo 1946 m. Gruodžio mėnesį mūsų įstaigai nepamatuotai buvo pritaikytos ES sankcijos, dėl to buvo įšaldytos įstaigos sąskaitos ir beveik 400 žmonių atsidūrė nežinioje. Šiuo metu LR Seime priimamos įstatymo pataisos, kurios mums neužtikrina jokio ateities garanto ar stabilumo – tik bedarbio pašalpą. Sieksime, kad ES sankcijų taikymas mūsų įstaigai būtų dar kartą peržiūrėta ir neabejojame, kad Europos Taryba yra numačiusi išimtis. Pandemijos laikotarpis ypatingai sunkus – darbuotojai yra prastovose ir kiekvieną mėnesį gaunama suma, siekianti kiek daugiau kaip 400 eurų, jiems yra vienintelis pragyvenimo šaltinis. Todėl siūlome, kad sanatorijos „Belorus“ darbuotojai gautų visas darbuotojams priklausančias garantijas ir paramą karantino bei ekstremalios situacijos laikotarpiu. Išsaugokime sanatoriją ir beveik 400 darbo vietų Druskininkų žmonėms!

Atliekų tvarkymo įmonei Kairių miestelyje NE (127)

R.Pumputienė. Adresuota: Nacionalinis visuomenės sveikatos centras, Aplinkos ministerija, Šiaulių rajono savivaldybė, Kairių seniūnija

Nepritariame UAB "Virginijus ir Ko" pateiktai nepavojingų atliekų tvarkymo įmonės PVSV ataskaitai, kuri parengta formaliai ir neatsakingai, pritraukiant prie leistinų higienos normų. Nepritariame nustatomos sanitarinės apsaugos zonos (SAZ) riboms, kuri sutampa su įmonės teritorijos ribomis, juntamas stiprus fizinis ir psichologinis poveikis. 100 m SAZ zonoje yra 29 gyvenamosios paskirties sklypai, iš jų 16-oje stovi gyvenamieji namai. 300 m SAZ zonoje yra 71 gyvenamosios paskirtie sklypai, iš jų 53-juose stovi gyvenamieji namai. poveikis juntamas ir toliau už nurodytų zonų ribų SAZ - gyvenamoji statyba negalima. Įmonė negirdi, MŪSŲ, žmonių nerimo ir gudrumu plečia veiklą, stato plastiko deginimo monstrą, kuris į aplinką išmes toksines medžiagas, kvapą, kels triukšmą visą parą, o "išvalytą vandenį" išleis į gamtinę aplinką. Reikalaujame stabdyti aplinką teršiančią veiklą arba įmonę iškelti toliau nuo apgyvendintos teritorijos.