Panaikinti pavežėjimo paslaugas Lietuvoje - tai dubliavimas taksi paslaugos

Pavežėjimo veikla turi būti panaikinta, kodėl? Todėl, kad Lietuva yra per maža turėti ir taksi paslaugą ir pavežėjimo paslaugą.

Pavyzdžiai skaičiais, kol neturėjome pavežėjimo paslaugos Kaune buvo išduota 700 licenzijų vežti keleivius. Veikla buvo licenzijuota ir bet kas negalėjo verstis keleivių vežimo už atlygį paslauga. Ką turime dabar? Paimsime konkrečiai Kauną:

Keleivius veža 3500 vairuotojų (legalių ir nelegalių).
Viešos tvarkos skyrius kontroliuoti šios veiklos neturi galimybės, nes automobiliai neženklinti.
Vairuotojams panaikintas privalomas 3 metų stažas. Keleivius veža vairuotojai su penkių dienų stažu, pačiam teko nekartą išbandyti. Gatvių pavadinimuose, mieste, jo objektuose visiškai nesiorientuoja, akys navigacijoje, o aplink vien eismo įvykiai sukelti tokių pavežėjų.
Keleiviai vežami be specialaus keleivių draudimo, kuris yra 10 kartų brangesnis nei įprastas civilinės atsakomybės draudimas.
Paslaugos įkainis sužlugdytas, keleiviai vežami už savikainą. Vežant tokiomis kainomis, kokybiška paslauga neįmanoma.
Daugiausiai tokių vairuotojų valdo viena lietuviška platforma, kuriai pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl mokesčių vengimo. KItos dvi, kurios valdo yra užsienos kapitalo bendrovės, kurių mokesčiai už gaunamas pajamas Lietuvoje mokami užsienio valstybėse. Lietuva iš šios veiklos neturi jokios naudos.


Reikalaujame panaikinti pavežėjimo galimybę iki 2019.03.15 dienos. Gražinti buvusius reikalavimus, nori tapti keleivių vežėju už atlygį.
Esamus pavežėjų operatorius sugriežtinti veiklą iki licenzijuotos, taip, kaip yra Latvijoje ir Estijoje, bet kitose išsivysčiusiose valstybėse.

Jei reikalavimai nebus įvykdyti, mes taksi vairuotojai blokuosime pagrindinius kelius, pravažiavimus į oro uostus ir laikysime užblokuotus tol, kol reikalavimai nebus įvykdyti.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Neskelbiamas asmuo normalei su tais pavezejais… tie taxi veza uz kosmines kainas. Tad as pries. Vilnius 2019-09-04 / 23:39
2 Jelena r... Labai daznai vazinejiu su taksi,teko vazuoti su pavezejiu ,kuris dirba savaite ne kaunetis.tarifai nenurodomi vazuojam brangiau negu su taxi nors pavezejiu tarifas zimiai mazesnis bet mokam zimiai daugiau.Nesaugu vazuoti. 2019-02-16 / 07:57
3 Neskelbiamas asmuo Tik uz civilizuota pavezejima.Su tvarkingais automobiliais,patirusiais vairuotojais,pilna ataskaita ir grieztai kontroliojamom imonem,mokanciom mokescius. Pavezejimas=taksi.Tik pavezetojas nevazineja A juosta,nelaukia klientu Taksi aiksteleje,oro uoste.Neima is gatves.Neveza i Vilniaus,Labdariu g. po zenklais. 2019-02-11 / 08:27
4 Valdemaras S... Taksi vairuotojai nemoka mokesciu,veza su programelem,neijungus skaitliuko.Zurnalas tik formalumas-iraso isgalvotus skaicius,paemus klienta is gatves taiko fiksuota kaina,kuria deda i kisene.Niekaip nekontroliuojamas ju darbo laikas-gal jau dirba para.Automobiliai praeina TA uz 50 Euru pakisa.Jeigu ir ijungia skaitliuka,tai "turbina" iskraipo tarifa,apgaunami klientai. Tik deka pavezeju eiliniai zmones gali pasinaudoti taksi paslauga uz prieinama kaina irpilna ataskaita i el.pasta. Vilnius 2019-02-11 / 08:23
5 Neskelbiamas asmuo Taksi turi but taksi,o ne palaida bala,be stazo,tinkamo draudimo,teh apziuros kas 6men,taksi egzamino,leidimu!!! Vilnius 2019-02-10 / 21:31
6 Raimondas D... Aš už taksi vairuotojus, reikalavimai kaip diena ir naktis skiriasi pavežėjams ir taksistams Vilnius 2019-02-10 / 08:23
7 Ramutis G... Teisingai,vienaymone dirbo metus be teisines bazes ir nieko vsio zakonno Vilnius 2019-02-10 / 02:56
8 Neskelbiamas asmuo Didelė rizika klientam, baisiai dideli avariju skaiciai. Vilnius 2019-02-09 / 23:22
9 Neskelbiamas asmuo 1. Visiskai uzdrausti pavezejimo veikla 2. Sutvarkyti Taksi rinka pvz. 2.1 Taksi automobilis nesenesnis negu “x” metu. ( 10metu ) 2.2 Taksi automobiliai privalo tureti Taksometra su printeriu 3. Atkurkit profsajunga kad Taksi programeles nelobtu is Taksi vairuotoju t.y Susijoperuokit ! 4. Sekmes 2019-02-09 / 20:49
10 Ieva Ž... Aš pati dirbau metus laiko kaip pavežėja. O dėl pavežėjų pašalinimo prieštarauju! Galėtų padaryti taip, jog pavežėjais darbintis galėtų tik tie, kurie turi bent 3 metu staža, o ne be le kas. Aš pati dirbau turėdama 5 metų stažą ir visi keleiviai būdavo patenkinti, nes veždavau su tvarkinga, prižiūrima mašina, visada būdavo gera atmosfera nuotaika ir panašiai. 2019-02-09 / 17:34
11 Karina ... As uz nors esu pavezeja, bet dabar toks haosas ir bardakas, dirba kas nori, zmones neturintis net 6 men stazo, nemokantis valstybines kalbos, nelegalus emigrantai js Ukrainos ir rytu, su netvarkingom masinom ir t.t..niekas nebenesa atsakomybes uz sauguma ir kokybe, manau kad turi buti suvenuodintos salygos dirbti, ivesti tokie patis reikalavimai kaip ir tradiciniams taxi. Vilnius 2019-02-09 / 14:08
12 Neskelbiamas asmuo Už savikainą negali būti teikiamos kokybiškos paslaugos! Klaipėda 2019-02-09 / 03:48
13 Anton ... Labai teisingas sprendimas panaikinti pavežejus! Nei mokami mokesčiai nei saugus klientai! Vilnius 2019-02-08 / 18:46
14 Viktorija T... As uz saugia kelione su taksi masina o ne su piemeniu pavezejo principu. Klaipėda 2019-02-08 / 17:15
15 Neskelbiamas asmuo Nereikia mums tų nelegalių taksistų(pavežėjų) Klaipėda 2019-02-08 / 16:48
16 Neskelbiamas asmuo Pavežėjai atlieka tą patį darbą, kaip ir taksi, bet už tai nemoka tokių pat mokesčių, neperka draudimo tokiomis pačiomis sąlygomis, todėl turėdami mažesnes išlaidas sudaro itin nepalankias sąlygas konkuruodami su legaliais taksi vairuotojais. Klaipėda 2019-02-08 / 16:47
17 Anton B... Galiojantis kelių transporto kodeksas prieštarauja LR Konstitucijai 2019-02-08 / 15:52
18 Neskelbiamas asmuo Pavežėju atėjimas į rinką sujaukė visas taisykles. Visų pirma tai paveikė pervežimo kainas. Pavežėju įmonės smarkiai sumažino pervežimo kainas, tam kad įsitvirtinti rinkoje. Kainos yra ne adekvačios ir už jas neįmanoma teikti kokybiškų paslaugų. Visų antra mokesčiai. Dauguma naujai atėjusių Pavežėju nežino, kad nuo uždirbtų pinigų reikės susimokėti ne tik už kurą, už draudimas, remontą, procentą įmonei, bet dar reikia mokėti mokesčius valstybei. Reikalaujame įvesti vienodas taksi taisyklės! Vilnius 2019-02-08 / 15:17
19 Neskelbiamas asmuo Pavežėjimo veiklą suprantu tokiu atveju, kai važiuoji iš taško A į tašką B ir pakeliui PAVEŽĖJI pakeleivį, kuris keliauja tuo pačiu maršrutu. Tad kodėl vadinamieji pavežėjai, gali gauti konkrečius užsakymus vežti klientus ju nurodytais užsakymais? Tokiu atveju pavežėjai dirba konkretu taksi darbą! O tai reiškia visiškai iškreipta šios paslaugos rinka. Klaipėda 2019-02-08 / 14:58
20 Robertas ... Neadekvatu mokesčių atžvilgiu ir kompetenciją vairuotoju !!! Šiauliai 2019-02-08 / 14:52
21 Neskelbiamas asmuo Taxi yra patikimesni ir mokantys valstybei mokesčius. 2019-02-08 / 14:49
22 Neskelbiamas asmuo Taksi vairuotojai turi mokėti papildomus mokesčius, tuo tarpu pavežėjai šių mokesčių nemoka, o tai reiškia, kad skiriasi taksi ir pavežėjo savikaina. Šiauliai 2019-02-08 / 14:43
23 Neskelbiamas asmuo Pavezeju kainos tiesiog neadekvacios taksi kainom del to kyla daugybe barniu su klientais reikalavimai taip pat visiskai nelygus ta prasme visiska nesamone vienam moket 3-4 kartus daugiau visu mokesciu o kitam nieko Palanga 2019-02-08 / 14:30
24 Neskelbiamas asmuo Pavežėjų paslauga yra tikra betvarkė - vairuotojo profesonalumas, blaivumas, pervergimas niekaip nekontroliuojami, civilinės atsakomybės draudimas kaip taisyklė neatitinka reikalaujamo šio tipo verslui ir yra nekontroliuojamas, atlygis už pervežimą skaičiuojams metrologiškai nepatikrintomis programėlėmis, fiskalinių kasos aparatų nėra, imami atsiskaitymai grynais, nesunku išvengti mokesčių. Ši betvarkė rojus greito ir nesąžiningo uždarbio mėgėjams ir nesąžininga konkurencija taksi paslaugai Vilnius 2019-02-08 / 14:08
25 Neskelbiamas asmuo Kadangi pavežėjai naudoja savo logotipe žodi "taksi",jau tai sako,kad čia ta pati taksi paslauga tik su "platformos" suknele.Paprasčiausiai reikia suvienodyti reikalavimus-taksi ir pavežėjams. 2019-02-08 / 13:36
26 Neskelbiamas asmuo Laikas, tvarkyti ta nelegalu tapusi pavezejimo versla Klaipėda 2019-02-08 / 13:00
27 Neskelbiamas asmuo Pritariu, pavezejimo paslauga uzsiima bet kas, net neturintys 2 metu stazo, daug avariju butent is pavezimo vairuotoju. Draudima ir techa irgi dauguma ne daro normaliai kaip priklauso, bardakas. Kai kurios be jokiu skiriamu zenklu vazineja ir taip tikisi , kad ju netikrins savivaldybes darbuotojai. 2019-02-08 / 12:52
28 Neskelbiamas asmuo Pritariu. pavezeju paslaugos nekompetetingos, daznai atvaziuoja net nemokantys gerai valdyti automobilio vairuotojai del stazo nebuvimo. Ir apskritai pavezejimo tikslas turejo buti tiesiog kad pavezeti pakeliui vaziuoti norincius zmones, bet viskas tapo gryna taksi paslauga uz pusvelti Kaunas 2019-02-08 / 12:35
29 Aronas S... Man viskas tinka,esu pavezejimo guru,dirbau su Yandex,Taxify,Uber.Mokescius moku.Ne kaip taksistai i kisene,teikiu kokybiska paslauga su geru automobiliu. 2019-02-08 / 12:13
30 Ruslan M... 7. Lengvasis automobilis taksi – motorinė kelių transporto priemonė, skirta keleiviams ir bagažui vežti, turinti, įskaitant vairuotojo vietą, ne daugiau kaip 7 sėdimas vietas, įrengtą taksometrą bei atpažinimo ženklą – plafoną ir atitinkanti lengviesiems automobiliams taksi keliamus techninius reikalavimus. Techninius reikalavimus lengviesiems automobiliams taksi nustato Susisiekimo ministerija. Vilnius 2019-02-08 / 11:11