Panaikinti pavežėjimo paslaugas Lietuvoje - tai dubliavimas taksi paslaugos

Pavežėjimo veikla turi būti panaikinta, kodėl? Todėl, kad Lietuva yra per maža turėti ir taksi paslaugą ir pavežėjimo paslaugą.

Pavyzdžiai skaičiais, kol neturėjome pavežėjimo paslaugos Kaune buvo išduota 700 licenzijų vežti keleivius. Veikla buvo licenzijuota ir bet kas negalėjo verstis keleivių vežimo už atlygį paslauga. Ką turime dabar? Paimsime konkrečiai Kauną:

Keleivius veža 3500 vairuotojų (legalių ir nelegalių).
Viešos tvarkos skyrius kontroliuoti šios veiklos neturi galimybės, nes automobiliai neženklinti.
Vairuotojams panaikintas privalomas 3 metų stažas. Keleivius veža vairuotojai su penkių dienų stažu, pačiam teko nekartą išbandyti. Gatvių pavadinimuose, mieste, jo objektuose visiškai nesiorientuoja, akys navigacijoje, o aplink vien eismo įvykiai sukelti tokių pavežėjų.
Keleiviai vežami be specialaus keleivių draudimo, kuris yra 10 kartų brangesnis nei įprastas civilinės atsakomybės draudimas.
Paslaugos įkainis sužlugdytas, keleiviai vežami už savikainą. Vežant tokiomis kainomis, kokybiška paslauga neįmanoma.
Daugiausiai tokių vairuotojų valdo viena lietuviška platforma, kuriai pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl mokesčių vengimo. KItos dvi, kurios valdo yra užsienos kapitalo bendrovės, kurių mokesčiai už gaunamas pajamas Lietuvoje mokami užsienio valstybėse. Lietuva iš šios veiklos neturi jokios naudos.


Reikalaujame panaikinti pavežėjimo galimybę iki 2019.03.15 dienos. Gražinti buvusius reikalavimus, nori tapti keleivių vežėju už atlygį.
Esamus pavežėjų operatorius sugriežtinti veiklą iki licenzijuotos, taip, kaip yra Latvijoje ir Estijoje, bet kitose išsivysčiusiose valstybėse.

Jei reikalavimai nebus įvykdyti, mes taksi vairuotojai blokuosime pagrindinius kelius, pravažiavimus į oro uostus ir laikysime užblokuotus tol, kol reikalavimai nebus įvykdyti.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Jelena rus... Labai daznai vazinejiu su taksi,teko vazuoti su pavezejiu ,kuris dirba savaite ne kaunetis.tarifai nenurodomi vazuojam brangiau negu su taxi nors pavezejiu tarifas zimiai mazesnis bet mokam zimiai daugiau.Nesaugu vazuoti. 2019-02-16 / 07:57
2 Neskelbiamas asmuo Tik uz civilizuota pavezejima.Su tvarkingais automobiliais,patirusiais vairuotojais,pilna ataskaita ir grieztai kontroliojamom imonem,mokanciom mokescius. Pavezejimas=taksi.Tik pavezetojas nevazineja A juosta,nelaukia klientu Taksi aiksteleje,oro uoste.Neima is gatves.Neveza i Vilniaus,Labdariu g. po zenklais. 2019-02-11 / 08:27
3 Valdemaras Sto... Taksi vairuotojai nemoka mokesciu,veza su programelem,neijungus skaitliuko.Zurnalas tik formalumas-iraso isgalvotus skaicius,paemus klienta is gatves taiko fiksuota kaina,kuria deda i kisene.Niekaip nekontroliuojamas ju darbo laikas-gal jau dirba para.Automobiliai praeina TA uz 50 Euru pakisa.Jeigu ir ijungia skaitliuka,tai "turbina" iskraipo tarifa,apgaunami klientai. Tik deka pavezeju eiliniai zmones gali pasinaudoti taksi paslauga uz prieinama kaina irpilna ataskaita i el.pasta. Vilnius 2019-02-11 / 08:23
4 Neskelbiamas asmuo Taksi turi but taksi,o ne palaida bala,be stazo,tinkamo draudimo,teh apziuros kas 6men,taksi egzamino,leidimu!!! Vilnius 2019-02-10 / 21:31
5 Neskelbiamas asmuo https://drive.google.com/file/d/1RqDwqCPVjwdgIjwKkzkVgOIMpxxOGD_H/view?fbclid=IwAR32Yt-hG9OmAjJC7kbUMABxhztbqC1AiEPzcFuPNqPP7Twz4jTsJnkK_Dg Kaunas 2019-02-10 / 16:10
6 Raimondas Dai... Aš už taksi vairuotojus, reikalavimai kaip diena ir naktis skiriasi pavežėjams ir taksistams Vilnius 2019-02-10 / 08:23
7 Ramutis Gan... Teisingai,vienaymone dirbo metus be teisines bazes ir nieko vsio zakonno Vilnius 2019-02-10 / 02:56
8 Neskelbiamas asmuo Didelė rizika klientam, baisiai dideli avariju skaiciai. Vilnius 2019-02-09 / 23:22
9 Neskelbiamas asmuo 1. Visiskai uzdrausti pavezejimo veikla 2. Sutvarkyti Taksi rinka pvz. 2.1 Taksi automobilis nesenesnis negu “x” metu. ( 10metu ) 2.2 Taksi automobiliai privalo tureti Taksometra su printeriu 3. Atkurkit profsajunga kad Taksi programeles nelobtu is Taksi vairuotoju t.y Susijoperuokit ! 4. Sekmes 2019-02-09 / 20:49
10 Ieva Žer... Aš pati dirbau metus laiko kaip pavežėja. O dėl pavežėjų pašalinimo prieštarauju! Galėtų padaryti taip, jog pavežėjais darbintis galėtų tik tie, kurie turi bent 3 metu staža, o ne be le kas. Aš pati dirbau turėdama 5 metų stažą ir visi keleiviai būdavo patenkinti, nes veždavau su tvarkinga, prižiūrima mašina, visada būdavo gera atmosfera nuotaika ir panašiai. 2019-02-09 / 17:34

Dėl užimto Šilutės aerodromo grąžinimo aviatoriams.

Šilutės aeroklubas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentė

Ilgametis Šilutės aeroklubas veikiantis nuo 1961 metų yra iškeldinamas iš aerodromo, paimant angarus ir administracinius pastatus kariuomenės reikmėms, taip nepaliekant jokios galimybės vystyti aviaciajos sportą mūsų rajone. Nors pats aerodromas buvo įkurtas ir statytas pačių klubo narių rankomis pradedant angarais, baigiant administracinės paskirties pastatais. Pats aerodromas ir infrastruktūra okupacijos metais buvo perimta DOSSAF organizacijos, kaip ir visi Lietuvoje veikiantys aeroklubai ir aerodromai, o atgavus nepriklausomybę perėjo Lietuvos Respublikos nuosavybei kuri 1998 metų įsakymu patikėjimo teise perdavė visą turtą Lietuvos kariuomenės žiniai. Pabrėžiame, jog nepaisant to aeroklubas ir toliau vykdė savo veiklą Šilutės aerodrome gavęs panaudos sutartį su Lietuvos kariuomene. Daugybę metų Šilutės aeroklubas savomis lėšomis prižiūrėjo pastatus, kilimo tūpimo takus ir visą infrastruktūrą kuri buvo jos žinioj. Vystė aviacijos sportą, ruošė jaunus pilotus, čia veikė Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla, buvo rengiami precizinio skraidymo čempionatai lėktuvais, buvo vystomas sklandymo sportas, aviamodeliavimo sportas, parasparnių, skraidyklių, motorizuotų sklandytuvų sportas. Po Šilutės aeroklubo vėliava išaugo ne vienas garsus aviatorius ir konstruktorius, čia skraidė ir mokėsi skraidyti Europos ir Pasaulio čempionatų prizininkai ir dalyviai. Čia lėktuvus kūrė ir statė ne vienas garsus konstruktorius B. Oškinis, V. Kensgaila. Tai yra vienas seniausių aerodromų visoje Lietuvoje, su giliomis aviacijos tradicijomis ir istorija, vienas iš nedaugelio aerodromų kuris vienija ir kuriame veikia, tiek daug aviacijos sporto šakų. Tai nėra tik aerodromas ir aeroklubas tai Šilutės krašto ir miesto istorija bei paveldas, kuris vienija daugybę žmonių. Šilutės aeroklubas 2018 metais, padedamas rajono ir Šilutės miesto valdžios pasiekė susitarimą su KAM ir LK, perduoti dalį klubo turto Šilutės rajono savivaldybei taip išsaugant galimybę tęsti aviacijos sportą mūsų krašte. Susitarimas buvo pasirašytas ir buvo pradėti vykdyti turto dalinimo klausimai. Tačiau 2018 metų pabaigoje KAM ir LK vienašališkai nutraukė sutartį apie tai net neinformuodami ir nepaaiškindami kodėl nesilaiko savo rašytinio susitarimo tarp Šilutės aeroklubo bei miesto valdžios. Vietoje istorinio Šilutės aerodromo numatoma steigti motorizuotų pėstininkų brigadą. Raginu ne tik Šilutės miesto gyventojus, bet ir visus aviacijos sporto entuziastus pasirašyti po šia peticija taip išsaugant dalį Lietuvos aviacijos istorijos.

Reikalingas pėsčiųjų ir dviračių takas per Šernų mišką Klaipėdos raj.

Giedrė Žutautė . Adresuota: Klaipėdos rajono savivaldybė

Visiems Žiaukų kaimo, gyventojams,sodininkams ir svečiams kelias nuo Šernų iki Žiaukų k. per Šernų mišką pėsčiųjų ir dviračių takas yra būtinas. Šiandien dienai esant gyvenvietėje daug pastoviai gyvenančių žmonių, srautas miško keliu tapo labai intensyvus. Kelias pakankamai siauras. Nuo ankstyvo pavasario iki vėlyvojo rudens, kelio važiuojamąją dalimi žmonės keliauja į darbus ar namo. Vaikai intencyviai važiuoja dviračiais ir į mokyklą ir atgal. Dviratininkų važiuojančių į sodą,namus ar svečius tiesiog apstu. Kaip žinia šiame kelyje jau buvo nevienas skaudus eismo įvykis. Todėl norit apsaugoti ir pėsčiųjų ir dviratininkų ir vairuotojų gyvybę reikalaujame įrengti pėsčiųjų /dviračių taką