Panaikinti pavežėjimo paslaugas Lietuvoje - tai dubliavimas taksi paslaugos

Pavežėjimo veikla turi būti panaikinta, kodėl? Todėl, kad Lietuva yra per maža turėti ir taksi paslaugą ir pavežėjimo paslaugą.

Pavyzdžiai skaičiais, kol neturėjome pavežėjimo paslaugos Kaune buvo išduota 700 licenzijų vežti keleivius. Veikla buvo licenzijuota ir bet kas negalėjo verstis keleivių vežimo už atlygį paslauga. Ką turime dabar? Paimsime konkrečiai Kauną:

Keleivius veža 3500 vairuotojų (legalių ir nelegalių).
Viešos tvarkos skyrius kontroliuoti šios veiklos neturi galimybės, nes automobiliai neženklinti.
Vairuotojams panaikintas privalomas 3 metų stažas. Keleivius veža vairuotojai su penkių dienų stažu, pačiam teko nekartą išbandyti. Gatvių pavadinimuose, mieste, jo objektuose visiškai nesiorientuoja, akys navigacijoje, o aplink vien eismo įvykiai sukelti tokių pavežėjų.
Keleiviai vežami be specialaus keleivių draudimo, kuris yra 10 kartų brangesnis nei įprastas civilinės atsakomybės draudimas.
Paslaugos įkainis sužlugdytas, keleiviai vežami už savikainą. Vežant tokiomis kainomis, kokybiška paslauga neįmanoma.
Daugiausiai tokių vairuotojų valdo viena lietuviška platforma, kuriai pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl mokesčių vengimo. KItos dvi, kurios valdo yra užsienos kapitalo bendrovės, kurių mokesčiai už gaunamas pajamas Lietuvoje mokami užsienio valstybėse. Lietuva iš šios veiklos neturi jokios naudos.


Reikalaujame panaikinti pavežėjimo galimybę iki 2019.03.15 dienos. Gražinti buvusius reikalavimus, nori tapti keleivių vežėju už atlygį.
Esamus pavežėjų operatorius sugriežtinti veiklą iki licenzijuotos, taip, kaip yra Latvijoje ir Estijoje, bet kitose išsivysčiusiose valstybėse.

Jei reikalavimai nebus įvykdyti, mes taksi vairuotojai blokuosime pagrindinius kelius, pravažiavimus į oro uostus ir laikysime užblokuotus tol, kol reikalavimai nebus įvykdyti.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama (Šiauliai)
2020-03-01 / 14:58
Aš už pavežejus! Jie nesuka skaitliuku kaip paprastuose taxi,programelese nurodoma vaziavimo kaina ir laikas. Važineju gana ilga laika ir neturiu jokiu nusiskundimu dėl pavežejų. Užž!!
2 Neskelbiama (Vilnius)
2019-09-04 / 23:39
normalei su tais pavezejais… tie taxi veza uz kosmines kainas. Tad as pries.
3 Jelena
2019-02-16 / 07:57
Labai daznai vazinejiu su taksi,teko vazuoti su pavezejiu ,kuris dirba savaite ne kaunetis.tarifai nenurodomi vazuojam brangiau negu su taxi nors pavezejiu tarifas zimiai mazesnis bet mokam zimiai daugiau.Nesaugu vazuoti.
4 Neskelbiama
2019-02-11 / 08:27
Tik uz civilizuota pavezejima.Su tvarkingais automobiliais,patirusiais vairuotojais,pilna ataskaita ir grieztai kontroliojamom imonem,mokanciom mokescius. Pavezejimas=taksi.Tik pavezetojas nevazineja A juosta,nelaukia klientu Taksi aiksteleje,oro uoste.Neima is gatves.Neveza i Vilniaus,Labdariu g. po zenklais.
5 Valdemaras (Vilnius)
2019-02-11 / 08:23
Taksi vairuotojai nemoka mokesciu,veza su programelem,neijungus skaitliuko.Zurnalas tik formalumas-iraso isgalvotus skaicius,paemus klienta is gatves taiko fiksuota kaina,kuria deda i kisene.Niekaip nekontroliuojamas ju darbo laikas-gal jau dirba para.Automobiliai praeina TA uz 50 Euru pakisa.Jeigu ir ijungia skaitliuka,tai "turbina" iskraipo tarifa,apgaunami klientai. Tik deka pavezeju eiliniai zmones gali pasinaudoti taksi paslauga uz prieinama kaina irpilna ataskaita i el.pasta.
6 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-10 / 21:31
Taksi turi but taksi,o ne palaida bala,be stazo,tinkamo draudimo,teh apziuros kas 6men,taksi egzamino,leidimu!!!
7 Raimondas (Vilnius)
2019-02-10 / 08:23
Aš už taksi vairuotojus, reikalavimai kaip diena ir naktis skiriasi pavežėjams ir taksistams
8 Ramutis (Vilnius)
2019-02-10 / 02:56
Teisingai,vienaymone dirbo metus be teisines bazes ir nieko vsio zakonno
9 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-09 / 23:22
Didelė rizika klientam, baisiai dideli avariju skaiciai.
10 Neskelbiama
2019-02-09 / 20:49
1. Visiskai uzdrausti pavezejimo veikla 2. Sutvarkyti Taksi rinka pvz. 2.1 Taksi automobilis nesenesnis negu “x” metu. ( 10metu ) 2.2 Taksi automobiliai privalo tureti Taksometra su printeriu 3. Atkurkit profsajunga kad Taksi programeles nelobtu is Taksi vairuotoju t.y Susijoperuokit ! 4. Sekmes
11 Ieva
2019-02-09 / 17:34
Aš pati dirbau metus laiko kaip pavežėja. O dėl pavežėjų pašalinimo prieštarauju! Galėtų padaryti taip, jog pavežėjais darbintis galėtų tik tie, kurie turi bent 3 metu staža, o ne be le kas. Aš pati dirbau turėdama 5 metų stažą ir visi keleiviai būdavo patenkinti, nes veždavau su tvarkinga, prižiūrima mašina, visada būdavo gera atmosfera nuotaika ir panašiai.
12 Karina (Vilnius)
2019-02-09 / 14:08
As uz nors esu pavezeja, bet dabar toks haosas ir bardakas, dirba kas nori, zmones neturintis net 6 men stazo, nemokantis valstybines kalbos, nelegalus emigrantai js Ukrainos ir rytu, su netvarkingom masinom ir t.t..niekas nebenesa atsakomybes uz sauguma ir kokybe, manau kad turi buti suvenuodintos salygos dirbti, ivesti tokie patis reikalavimai kaip ir tradiciniams taxi.
13 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-09 / 03:48
Už savikainą negali būti teikiamos kokybiškos paslaugos!
14 Anton (Vilnius)
2019-02-08 / 18:46
Labai teisingas sprendimas panaikinti pavežejus! Nei mokami mokesčiai nei saugus klientai!
15 Viktorija (Klaipėda)
2019-02-08 / 17:15
As uz saugia kelione su taksi masina o ne su piemeniu pavezejo principu.
16 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 16:48
Nereikia mums tų nelegalių taksistų(pavežėjų)
17 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 16:47
Pavežėjai atlieka tą patį darbą, kaip ir taksi, bet už tai nemoka tokių pat mokesčių, neperka draudimo tokiomis pačiomis sąlygomis, todėl turėdami mažesnes išlaidas sudaro itin nepalankias sąlygas konkuruodami su legaliais taksi vairuotojais.
18 Anton
2019-02-08 / 15:52
Galiojantis kelių transporto kodeksas prieštarauja LR Konstitucijai
19 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-08 / 15:17
Pavežėju atėjimas į rinką sujaukė visas taisykles. Visų pirma tai paveikė pervežimo kainas. Pavežėju įmonės smarkiai sumažino pervežimo kainas, tam kad įsitvirtinti rinkoje. Kainos yra ne adekvačios ir už jas neįmanoma teikti kokybiškų paslaugų. Visų antra mokesčiai. Dauguma naujai atėjusių Pavežėju nežino, kad nuo uždirbtų pinigų reikės susimokėti ne tik už kurą, už draudimas, remontą, procentą įmonei, bet dar reikia mokėti mokesčius valstybei. Reikalaujame įvesti vienodas taksi taisyklės!
20 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 14:58
Pavežėjimo veiklą suprantu tokiu atveju, kai važiuoji iš taško A į tašką B ir pakeliui PAVEŽĖJI pakeleivį, kuris keliauja tuo pačiu maršrutu. Tad kodėl vadinamieji pavežėjai, gali gauti konkrečius užsakymus vežti klientus ju nurodytais užsakymais? Tokiu atveju pavežėjai dirba konkretu taksi darbą! O tai reiškia visiškai iškreipta šios paslaugos rinka.
21 Robertas (Šiauliai)
2019-02-08 / 14:52
Neadekvatu mokesčių atžvilgiu ir kompetenciją vairuotoju !!!
22 Neskelbiama
2019-02-08 / 14:49
Taxi yra patikimesni ir mokantys valstybei mokesčius.
23 Neskelbiama (Šiauliai)
2019-02-08 / 14:43
Taksi vairuotojai turi mokėti papildomus mokesčius, tuo tarpu pavežėjai šių mokesčių nemoka, o tai reiškia, kad skiriasi taksi ir pavežėjo savikaina.
24 Neskelbiama (Palanga)
2019-02-08 / 14:30
Pavezeju kainos tiesiog neadekvacios taksi kainom del to kyla daugybe barniu su klientais reikalavimai taip pat visiskai nelygus ta prasme visiska nesamone vienam moket 3-4 kartus daugiau visu mokesciu o kitam nieko
25 Neskelbiama (Vilnius)
2019-02-08 / 14:08
Pavežėjų paslauga yra tikra betvarkė - vairuotojo profesonalumas, blaivumas, pervergimas niekaip nekontroliuojami, civilinės atsakomybės draudimas kaip taisyklė neatitinka reikalaujamo šio tipo verslui ir yra nekontroliuojamas, atlygis už pervežimą skaičiuojams metrologiškai nepatikrintomis programėlėmis, fiskalinių kasos aparatų nėra, imami atsiskaitymai grynais, nesunku išvengti mokesčių. Ši betvarkė rojus greito ir nesąžiningo uždarbio mėgėjams ir nesąžininga konkurencija taksi paslaugai
26 Neskelbiama
2019-02-08 / 13:36
Kadangi pavežėjai naudoja savo logotipe žodi "taksi",jau tai sako,kad čia ta pati taksi paslauga tik su "platformos" suknele.Paprasčiausiai reikia suvienodyti reikalavimus-taksi ir pavežėjams.
27 Neskelbiama (Klaipėda)
2019-02-08 / 13:00
Laikas, tvarkyti ta nelegalu tapusi pavezejimo versla
28 Neskelbiama
2019-02-08 / 12:52
Pritariu, pavezejimo paslauga uzsiima bet kas, net neturintys 2 metu stazo, daug avariju butent is pavezimo vairuotoju. Draudima ir techa irgi dauguma ne daro normaliai kaip priklauso, bardakas. Kai kurios be jokiu skiriamu zenklu vazineja ir taip tikisi , kad ju netikrins savivaldybes darbuotojai.
29 Neskelbiama (Kaunas)
2019-02-08 / 12:35
Pritariu. pavezeju paslaugos nekompetetingos, daznai atvaziuoja net nemokantys gerai valdyti automobilio vairuotojai del stazo nebuvimo. Ir apskritai pavezejimo tikslas turejo buti tiesiog kad pavezeti pakeliui vaziuoti norincius zmones, bet viskas tapo gryna taksi paslauga uz pusvelti
30 Aronas
2019-02-08 / 12:13
Man viskas tinka,esu pavezejimo guru,dirbau su Yandex,Taxify,Uber.Mokescius moku.Ne kaip taksistai i kisene,teikiu kokybiska paslauga su geru automobiliu.

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Uždrausti traukinių eismą Klaipėdos Rimkų pervažoje piko metu (328)

Karolis. Adresuota: Susisiekimo ministerija, Klaipėdos meras

Prasidėjus naujiems mokslo metams (tačiau ir atostogų metu) Klaipėdos Rimkų traukinių pervaža eismo piko metu (darbo dienomis ryte nuo 7 iki 9 val. ir vakare nuo 16 iki 18 val.) užsikemša dėl pastoviai reisuojančių traukinių. Mašinų kamštis nusidriekia virš dviejų kilometrų ir taip gaišinamas brangus žmonių laikas. Šios peticijos tikslas sustabdyti traukinių eismą ties Rimkų pervaža eismo piko metu (darbo dienomis nuo 7:00 iki 9:00 bei nuo 16:00 iki 18:00) val.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (125)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.