Lazdynų mikrorajono stovėjimo aikštelių plėtimas

109 PARAŠAI

Kategorija:

Pradėjus statyti lazdynų mikrorajoną 1969metais, buvo atsižvelgta į to meto automobilių pramonę ir įrengtos stovėjimo pagal to meto sovietmečio standartus. Dabar, kai automobilių pramonė išsipletė tiesiog žaibiškai, atsirado ir daugiau automobilių, tad pagal senus standartus , vietos aikštelėse yra gerokai mažiau arba iš vis nėra. Automobiliai yra statomi gerokai toliau nuo namų, kas yra nepriimtina. Pastebėjimas- nelikus vietų kur statyti automobilių yra priimamos kitokios perspektyvos, statyti automobilius ant pievučių kurios yra prie pat stovėjimo aikštelių, ant kalno nuolydžio ar statyti kito namo stovėjimo aikštelėje.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Patrikas (Vilnius)
2019-03-17 / 18:48
Kai grįžtu vėlai vakare, net nevažiuoju į kiemą, nes žinau, kad nerasiu vietos. Jau tikrai laikas praplėst aikšteles.
2 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-07 / 15:39
Visom keturiom uz kiemu platinima!!! Ispatinom kiema,o statosi masinas is gretimu namu!!!
3 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-07 / 11:05
Architektų g. 86 - gali praplėsti automobilių stovėjimo aikštelę prie pat namo, nes šiuo metu automobiliai statomi ant šaligatvio arba ant vejos.
4 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-06 / 21:53
Architektu 113 ir 115 yra vietos didinti auto stovejimo plota.
5 Neskelbiama
2019-03-06 / 21:13
Architektų 56, 58, 60 devynaukščiams labai trūksta vietos, kai tiek gyventojų juose, tuo labiau, šalia apstato į darželį vaikus atvežusiomis mašinomis.
6 Diana (Vilnius)
2019-03-06 / 20:56
Prašome praplėsti aikštėles, kad būtų daugiau vietos statyti automobiliams ir vaikams vieta žaidimui.
7 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-06 / 20:35
Ypac prie mokyklu neimanoma surasti kur pasistatyti masina, moksleiviai ir tevai statosi i gyventoju kiemus ir uzima visas vietas
8 Anastasija (Vilnius)
2019-03-06 / 16:00
Architektų g. 40. Kaštonai kenčia nuo parkuojamų ant žolės automobilių.
9 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-06 / 15:59
Architektų 58 galima būtų praplėsti automobilių pastymui aikšeles sumažinus žalios vėjos užimtą plotą.
10 Indrė (Vilnius)
2019-03-06 / 13:24
Architektų g. 220 ir šalia esantiems namams tai būtina, nes žolės ir taip nėra, nes visi stato kur nori, reikia tvarkos!
11 Giedra
2019-03-06 / 12:50
Pritariu, kad būtina spręsti automobilių stovėjimo aikštelių klausimą
12 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-06 / 12:30
Architektų g. 88. Nedaug panaikinus žalios vejos, galima praplėsti automobilių stovėjimo aikštelę
13 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-06 / 12:28
Prašome išplėsti aikšteles mašinom. Ties Architektų 206 namu visi ryte veža vaikus į darželį, o vakare namo. Prasilenkti neįmanoma, nekalbant apie mašinos pastatymą kai grįžti namo. Visas vietas užima mašinos atvažiavusios vaikų.
14 Aušrinę
2019-03-06 / 12:25
Architektų 66 galima būtų praplėsti automobilių pastymui aikšeles sumažinus žalios vėjos užimtą plotą.
15 Sonata (Vilnius)
2019-03-06 / 12:22
Erfurto g. 35 buvusia zaidimo aikstele galima paversti masinu stovejimo aikstele. Gyventojai is kitu butu stato automobilius ne savo kiemuose, jei neranda vietos savo kieme
16 Neskelbiama (Vilnius)
2019-03-06 / 10:48
Architektų g.27 baisų kokią aikštelė, visi stato ant šaligatvio ar arba ant pievelės žaidimų aikštelės.
17 Gytė
2019-03-06 / 10:10
Prieš Architektų g. 113 namą yra nesaugios senos vaikų karstynės,tarp kurių gyventojai stato automobilius, puiki vieta aikštelei praplėsti!
18 Ramune
2019-03-06 / 10:09
Stovejimo aiksteliu prapletimas kiemuose tikrai butinas automobiliu daugeja o vietu nera
19 Nijole (Vilnius)
2019-03-06 / 10:00
Erfurto g.10 labai reikia didesnes aikštelės vietu katastrofiškai trūksta. Turim 2 mazas aikšteles o name 60butų. Aplinkui daug daugiabučiu kuriu aikštelės dar mažesnės todėl tenka savo aikštele dar ir su kaimynais iš kitų namų dalintis, o neretai ir jų kieme pasistatyti savo auto.
20 Beata (Vilnius)
2019-03-06 / 09:56
Architektu 172 vakaras buna sunku kur rasti vieta masinai nes salia mokykla ir tevai moksleivei atvaziuoja uzsiminet sporto salei.
21 Giedrius (Vilnius)
2019-03-06 / 09:36
Architektu 206 vakarais ne tik nėr kur statyt mašinų , bet dar ir į kamščius papuoli
22 Paulina (Vilnius)
2019-03-06 / 09:23
Lazdynuose erfurto g. 50 labai reikia didesnes aikštelės grįžus po darbu sudetinga rasti vietos pasistatyti mašinai...

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (127)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.

NE ORO UOSTUI LR Bendrajame Plane (119)

Vaida. Adresuota: LR Vyriausybė, LR Seimas, LR Aplinkos ministerija

Pasirašau šią peticiją ir reikalauju panaikinti Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano sprendinius, įteisinančius nacionalinio oro uosto statybas. Nacionalinis oro uostas įtrauktas į LR Bendrojo Plano sprendinius 2030 m., tačiau aviacijos ekspertai išsako rimtas abejones. Simonas Bartkus teigia, kad šiuo metu itin sudėtinga prognozuoti, kada aviacija atsigaus po krizės, o Arūnas Stankevičius aviacijos krizę apibūdina žodžiu „koma“, reiškiančiu kritinę būseną. Susisiekimo viceministras Vladislav Kondratovič teigia, kad naujas oro uostas kainuotų apie 1,5 milijardo, o esamieji oro uostai būtų uždaryti. Kadangi valstybės pagalba šiuo atveju yra draudžiama, o ES parama taip pat negalima, projekto finansavimo šaltiniai lieka neaiškūs. Bendrojo Plano rengėjai nėra atlikę galimybių studijų ir neturi pagrįstų argumentų, kad esami oro uostai artimiausiu metu viršys maksimalius krūvius. Šiemet esami oro uostai yra gavę 85 milijonų finansavimą plėtrai. Vilnius pajėgumai padidės dvigubai (nuo 3,5 mln iki 7,8 mln). Numatoma vieta - tarp Vilniaus ir Kauno (Kaišiadorių rajone). Mes, aktyvūs Lietuvos piliečiai, reikalaujame pašalinti nacionalinio oro uosto sprendinius iš LR Bendrojo Plano, nes toks projektas pasaulinės pandemijos akivaizdoje yra neracionalus ir žalingas Lietuvai. 2018 m. Lietuvos oro uostai samdė Nyderlandų bendrovę „InterVistas Consulting“, kuri nagrinėjo naujo oro uosto statybos galimybes bei analizavo oro uostų koncesijos modelį už didesnę nei 2 milijonai eurų sumą, tačiau studijos išvados nėra viešai paskelbtos. Taip pat nėra skelbiama, kad vieni iš „InterVistas Consulting“ partnerių turi akivaizdžių sąsajų su viena iš Lietuvos verslo lobistų organizacijų. Siūlome, nepriimti sprendinių dėl naujojo oro uosto kol: • nėra atliktos nepriklausomos ir aktualios būsimų keleivių srautų prognozės; • neatlikta nepriklausoma naujojo oro uosto naudos ir kaštų analizė; • nuo visuomenės slepiamos už viešuosius finansus užsakytos studijos; • viešai nebus išnagrinėtos esamos studijos autorių sąsajas su verslo lobistinėmis organizacijomis.