Visuomeninio transporto vairuotojų patikrai

9 PARAŠAI

Kategorija:

Siūlyčiau visuomeninio transporto vairuotojus( autobusų, troleibusų, taksi bei pavežėjų) papildomai egzaminuoti ir psichologinės sveikatos patikrinimus atlikti bent jau kartą per du metus. Suprantu, kad jie turi tam tikras pirmumo teises, bet dažnai jų elgesys kelyje iš ties pavojingas visiems aplinkiniams eismo dalyviams ( tarp kurių mūsų vaikai, žmonos bei kiti artimieji) ir jiems patiems, minėtų specialybių vairuotojai pažeidžia taisykles ir elementarų žmogiškumą kiekvienu manevru kuris prieštarauja KET

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Neskelbiamas asmuo Autobusistai kaip nupušę laksto , pikti kaip velniai ir grafikų nesilaiko . Klaipėda 2019-09-25 / 23:21
2 Neskelbiamas asmuo Visiškai sutinku su šia peticija. Nežinau kaip kituose miestuose, tačiau Vilniuje viešojo transporto vairuotojai leidžia sau žymiai daugiau, nei jiems leidžia KET. Negerbia kitų eismo dalyvių, net jei tie kiti dalyviai turi pirmumo teises. Reiktų tikrinti viešojo transporto vairuotojų psichologinę būklę, reakciją ir blaivumą. Vilnius 2019-09-20 / 13:04
3 Neskelbiamas asmuo 100% pritariu, VVT vairuotojai dažnai važiuoja per raudoną šviesoforo signalą, turėdami dešimtis žmonių už nugaros. Nesuvokiamas dalykas. Vilnius 2019-09-13 / 00:52
4 Neskelbiamas asmuo Pritariu kad reikia dažniau tikrinti vairuotojus kurie yra atsakingi uz viesaji transporta ipatingai viresnio amžiaus ,tai mano nuomone,Aciu Panevėžys 2019-09-12 / 20:11

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!