Dėl kelio asfaltavimo į Plaktukų muziejų Degučiuose

Aš, Saulius Matusevičius, esu įkūręs Plaktukų muziejų Degučių kaime. Jis su kiekviena diena tampa vis populiaresnis Lietuvoje ir už jos ribų. Šiuo metu muziejuje yra 970 eksponatų. Teko įdėti labai daug darbo, kad jis būtų žinomas. Muziejus turi du Lietuvos rekordus: gausiausia plaktukų kolekcija ir aukščiausia įrankio skulptūra (plaktukas) kuri stovi sankryžoje ir nukreipia lankytojus į muziejų. Kad toliau būtų populiarinama ši lankytina vieta, reikia pakloti asfaltą ne tik iki Plaktukų muziejaus, bet ir iki netoliese esančios Jono Basanavičiaus tėviškės. Žmonės atsisako atvykti žvyruotu keliu, o užsieniečiai- kategoriškai. Noriu paprašyti visų, kas esate buvę Plaktukų muziejuje ar ruošiatės apsilankyti, pasirašyti po šia peticija. Šia peticija aš, kaip muziejaus įkūrėjas, noriu parodyti mūsų valstybės valdžiai, kad ir Lietuvos kaimuose gali atsirasti muziejai, kurie yra gyvi ir lankomi.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama
2020-01-30 / 20:40
Butinas asfaltavimas !!! Masinu vaziuokle taisome po kelis kartus i metus !!!
2 Neskelbiama
2020-01-30 / 20:38
Butinas asfaltavimas !!! Vaikai i mokykla vaziuoja mokykliniu autobusiuku, zmones i darbus,sveciai aplankyti plaktuku muzieju.
3 Olga
2020-01-29 / 15:54
Dėl muziejaus,dėl gyventojų privalo būti asfaltuotas kelias.
4 Vida (Vilnius)
2020-01-29 / 15:31
Vardan pagarbos žmogui,kuris įdėjo darbą,laiką,finansus ir daug širdies,kad garsintų šalį,prisidedu savo balsu.
5 Henrikas
2019-12-04 / 09:14
Kelis kartus esu važiavęs šiuo keliu - tragedija
6 STASĖ
2019-12-04 / 08:36
Tokiu keliu negalima važiuoti ir apribojama galimybė pamatyti tokį unikalų muziejų.
7 Raimondas
2019-12-04 / 07:47
Neįmanoma nei gyventi šalia šio vieškelio, nei važiuoti juo.
8 Neskelbiama (Marijampolė)
2019-12-03 / 21:54
Būtina sutvarkyti šį kelią, kadangi iki šiol vykdomos priemonės nėra pakankamos užtikrinti gerą kelio būklę.
9 Raimonda (Marijampolė)
2019-12-02 / 11:55
Kelio būklė tragiška, pastoviai skambiname ,kad bent jau nugreideriuotų. Mašinų važiuokles tvarkome po kelis kart į metus.
10 Vilija
2019-11-28 / 19:27
Prisidedu savo balsu, kad isasfaltuotu kelia i Plaktuku muzieju
11 Lina
2019-11-28 / 12:20
Tobulekim ir leiskim kitiem dziaugtis tuo tobulejimu gana kraut sau i kisenes.
12 Viltė
2019-11-28 / 11:56
Buvau muziejuje. Labai patiko, bet žvyruotas kelias labai stipriai apriboja muziejaus pasiekiamumą.
13 Alvyra (Vilkaviškis)
2019-11-27 / 18:25
Būtinas geresnis privažiavimas dėl muziejaus ir bendro važinėjimu keliu
14 Rima (Vilkaviškis)
2019-11-26 / 08:01
Ne tik dėl neseniai atsiradusio muziejaus privačioje valdoje,bet dėl visų ten gyvenančių.
15 Neskelbiama (Vilkaviškis)
2019-11-25 / 22:22
Būtinas asfaltas dėl geresnio susisiekimo. Nes dabartinė kelio danga yra jau labai prastos būklės ir pasunkina susisiekimą. Jau netgi kaikurie miško takai yra daug geresnės būklės negu šis keles. Seniūnui linkėčiau rodyt irgi inecetyva šiam kelio remontui, nes pateikus remonto kainas suprastų dėl ko žmonės taip stengesi jog šis kelio ruožas būt asfaltuotas.
16 Rimas
2019-11-25 / 16:06
Šitas kelias reikalingas ne tik muziejui ar Degučių gyventojams. Jis reikalingas visiems. Jei valdžia nori skatinti žmones gyventi rajonuose tai Būtina tvarkyti kelius.
17 Irena (Vilkaviškis)
2019-11-25 / 11:24
Dėl muziejaus,dėl gyventojų privalo būti asfaltuotas kelias.
18 Snieguolė (Marijampolė)
2019-11-25 / 11:20
Dėl muziejaus,dėl gyventojų privalo būti asfaltuotas kelias.
19 Asta
2019-11-24 / 16:11
21 amžius. Kaimai neaugs jri keliai bus nepravaziuojami. Planuojame čia keltis gyventi, norime kad susisiekimo galimybės būtų geros.
20 Roma (Marijampolė)
2019-11-24 / 16:06
Asfaltas reikalingas del geresnio susisiekimo,del to,jog zmonems butu patogiau atvykti i plaktuku muzieju,del patogiasnio vaziavimo i darba.,del daugybes kitu priezasciu.
21 Neskelbiama (Kaunas)
2019-11-24 / 16:02
Asfaltas reikalingas del daugybes priezasciu.manau,kad susisiekimas yra viena pagrimdiniu priezasciu,kodel zmones nenori atsikelt gyventi i kaimo vietoves,kuriose reikia vaziuoti zvirkeliu.
22 Audronius (Vilkaviškis)
2019-11-24 / 11:35
Jeigu žmogus deda tiek pastangų, tai ir valdžia turėtų į tai atsižvelgti. Būtinas asfaltas.
23 neringa (Vilkaviškis)
2019-11-24 / 10:03
reikia asfalto i Deguciu kaima.zmonem i darbus but patogiau vaziuot o ir i plaktuku muzieju daugiau zmoniu atvyktu ir net is uzsienio
24 Aurimas (Vilkaviškis)
2019-11-23 / 20:05
Būtų patogiau atvykti į muziejų. Pritrauktų daugiau lankytojų. Gyvenantiems žmonėms būtų patogiau nuvykti į darbą ir atgal į namus. Kas be to leistų sumažinti automobilių remonto kainą, bei pritrauktų naujų gyventojų ar investuotojų.
25 Neskelbiama
2019-11-23 / 19:18
Paprasta ir aišku, kelius sutvarkyti, kad eitų pasiekt malonias žmogui vietas, o ne kist pinigus kur nereik, aš UŽ kelio asfaltavima
26 Eglė (Vilkaviškis)
2019-11-23 / 17:18
Kelią asfaltuoti reikia jau seniai, tiek dėl vietinių gyventojų, tiek dėl svečių. Dykumose keliai geresni negu Europos vidury.
27 Neskelbiama (Kaunas)
2019-11-23 / 17:07
Būtina išasfaltuoti kelia link plaktuku muziejaus!
28 ramunas (Vilkaviškis)
2019-11-23 / 17:06
noreciau kad tas ruozas butu isasvaltuotas,,,,,nes ten as vaziuoju pas gimines
29 Neskelbiama (Jurbarkas)
2019-11-23 / 16:14
Butinai isasfaltuoti del vietiniu gyventoju patogumo ir plaktuku muziejaus lankytojams!
30 Mantas (Marijampolė)
2019-11-23 / 15:49
Asfaltuoto kelio reikia, kad būtų galima lengviau susisiekti su artimais kaimeliais

Jurbarko smurtautojui - REALIĄ LAISVĖS ATĖMIMO BAUSMĘ! (125)

Centro. Adresuota: Generalinė prokuratūra | Lietuvos Respublikos prokuratūra

Jurbarko prievartautojas negavo realios laisvės atėmimo bausmės, padarius tokį sunkų nusikaltimą prieš merginą. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus už mažesnius nusižengimus žmogui gręsia realus laisvės atėmimas. Sulaikius M.I., jam buvo nustatytas 1,12 promilės girtumas. Tai taip pat sunkinanti aplinkybė. Atsiprašyti taip pat neatsiprašė asmeniškai, tai padarė per savo advokatą ir tai pasak tėvų neatrodė įtikinamai. Raginame Lietuvos Respublikos Generalinės prokuratūros kreiptis į Aukščiausią Teismą dėl teisingo nuosprendžio skiriant realią laisvės atėmimo bausmę.

Dėl apšviestų šaligatvių įrengimo Nemėžyje (23)

Indrė. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybė

Mes Nemėžio rajono gyventojai, labai prašome įrengti apšviestą šaligatvi- pesčiųjų- dviratininkų taką Nemėžyje (Baltarusių g - Sirokomlės g) ir pesčiųjų perėjas, kad aplinkiniai gyventojai galėtu saugiai keliauti iki viešojo transporto stotelių, o vaikai iki mokyklos. Nesutvarkyti kelkraščiai verčia pėsčiuosius pažeidinėti eismo taisykles, bei apsunkina eismą vairuotojams. Vaikai - keliaujantys į mokyklą dviračiais, paspirtukais ir pėsčiomis - turi eiti šalikele.

Dėl priemonių mažinti triukšmą sankirtoje su A5 Vakarų aplinkelio magistraliniu keliu (17)

R.. Adresuota: VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija

Vadovaujantis Europos sąjungos direktyvos 2002/49/EB reikalavimais buvo vertinta aplinkos triukšmo tarša valstybinės reikšmės magistralėje A5, kertančioje Kauno miesto teritoriją ir sudarančią jo vakarinį aplinkkelį. Minėto kelio metinis transporto priemonių srautas sudaro 11 600 475 (2018m), triukšmo lygis siekia Ldvn 86 dBA (2013m). Pastovaus triukšmo lygis prie gyvenamųjų pastatų fasadų esančių Kauno miesto aglomeracijoje Klovainių, J.Skvirecko, Bačkonių, Alytaus, Šiluvos, Kražių ir kt. gatvėse sudarė Ldvn 69,9 dBA (2012-2013m) viršijant tiek dienos, tiek vakaro, tiek nakties ribinius dydžius. Atkreiptinas dėmesys, kad garso slėgio Ldvn dydis išreiškia triukšmo taršos priklausomybę logaritmiškai, nakties reišmė yra viršijama 6,1 dB, tai reiškia 53% didesnį triukšmo lygį už leistiną. Tyrime nebuvo vertintas triukšmo lygis gyvenamosiose patalpose, kuriose atidarius langus didžiausia leistina riba būtų viršijama keletą kartų. Didėjant transporto srautams yra tikėtinas triukšmo taršos lygio didėjimas, kuris prognozuojama 2028m gyvenamųjų pastatų aplinkoje sudarys Ldvn 70,7 dBA. Minėtoje zonoje 2013m duomenimis gyveno 160 gyventojų. Gyvenamasis rajonas sparčiai plečiasi, statomi nauji namai, tikėtinas gyventojų skaičiaus augimas. Dėl triukšmo taršos nėra užtikrinama gyvenimo kokybė, kyla pavojus gyventojų sveikatai ir gyvybei. Pasaulio sveikatos organizacija savo publikacijose nurodo visą spektrą triukšmo poveikio sukeliamų lėtinių ir terminalinių susirgimų. Taip pat minėtoje zonoje Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimu yra nustatyta Veršvų tylioji gamtos zona, kurios ~55% teritorijos veikia triukšmas viršijantis Ldvn 50 dBA. Pagal Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2014-2018m buvo vertinamos triukšmo šaltinių poveikio valdymo galimybės. Kadangi aukščiau minėta aglomeracijos zona patenka į teritoriją, kurioje rodiklis Ldvn viršija higienos normos HN33:2011 apibrėžtus ribinius dydžius LAeqT, pagal Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymą būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, buvo priimtas dispozityvus sprendimas vakarinio miesto aplinkkelio – magistralės A5 keliamo triukšmo problemas spręsti techninėmis priemonėmis, įrengiant akustines sienutes. Buvo iškelti strateginiai tikslai gerinti aplinkos akustinę kokybę triukšmo taršos zonose. 2014m numatyta parengti akustinių sienučių vakariniame aplinkkelyje techninį projektą. Buvo pasirašyta paslaugų teikimo sutartis, atlikti modeliavimo darbai, 2014m vykdyti projektavimo darbai. Triukšmo sumažėjimo efektas, įgyvendinus triukšmo mažinimo priemones būtų pasiektas 100% teritorijos gyventojų. Žvelgiant į Kauno miesto triukšmo prevencijos veiksmų planą 2019-2023 taip pat į VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudarytą 2019-2023 metų pagrindinių kelių triukšmo prevencijos veiksmų planą matome, kad minėtu laikotarpiu projekto tęstinumas nėra numatytas. Triukšmo taršos šaltinis yra valstybinės reikšmės magistralė A5 su didesniu nei 6 mln transporto priemonių srautu, ji nėra miesto teritorija, jos valdytojo ar įgaliotų pavaldžių įstaigų ir įmonių prašome imtis priemonių mažinti triukšmą ir užtikrinti higienos normoje reglamentuojamus ribinius lygius bei pateikti triukšmo prevencijos veiksmų planą zonoje į šiaurę nuo Šilainių pl. ir minėtos magistralės sankirtos.