Atšaukti sprendimą dėl žalių rodyklių nuėmimo

87 PARAŠAI

Kategorija:

Miestai savarankiškai turėtų įvertinti ir nuspręsti kur žalias rodykles palikti, o kur nuimti, atsižvelgiant į kiekvienos vietos judumą, eismo dalyvių saugumą ir kitus parametrus. Tikrai yra vietų, kur žaliosios rodyklės galėtų likti.

Susisiekimo ministras sako, kad nauja tvarka skundžiasi tik vilniečiai. Kviečiame klaipėdiečius ir kitų miestų gyventojus, nepritariančius pokyčiams išreikšti savo nuomonę pasirašant peticiją dėl ministerijos ir Vyriausybės sprendimo atšaukimo.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Neskelbiamas asmuo Labai norėčiau, kad grąžintų žalias rodykles. Be ju atsirado labai daug kamščių. Klaipėda 2020-01-14 / 18:41
2 Lina H... Labai prieš rodyklių nuėmimas sukėlė spūstis visame mieste,nesvarbu kokiu laiku bevažiuotum, ka jau kalbėti apie ryte vaikų vežimą į mokyklą, įdomu ką dar sugalvos kad apsunkinti gyvenimą..... Klaipėda 2020-01-11 / 22:31
3 Neskelbiamas asmuo Tik uz rodikliu sugrazinima. Nes ju panaikinimas visiska nesamone. Padaugejo spustys ir aisku tarsa. Panevėžys 2020-01-11 / 16:47
4 Domantas M... Labai trigdo eismą rodyklių nebuvimas, o žmones praleisti vis tiek reikia tik kitoj perėjoj. Panevėžys 2020-01-09 / 20:03
5 Neskelbiamas asmuo Labai ilgai reikia laukti žalio šviesaforo arba žalios sekcijos 2020-01-09 / 09:09
6 Neskelbiamas asmuo Reik grazint rodykles atgal po nuemimo labai dideles spustys susidaro neimanoma pravaziuot tipo sumazino spustys nueme bet nepagalvoja kad tarsa tai dideja Klaipėda 2020-01-08 / 15:46
7 Neskelbiamas asmuo Be jokių kalbų būtinai atstatyti žalias lenteles. Tegu patys seimūnai pasėdi kamščiuose o ne važiuoja su palyda. Klaipėda 2020-01-08 / 15:12
8 Neskelbiamas asmuo Disassembling the "Green Arrows" is against all the positive effects to keep the traffic moving; Disassembling the "Green Arrows" leads to unnecessary traffic queues, because instead of using pedestrians red phase, while turning right, cars have to wait until pedestrians have passed, with the consequence that only a small number of cars can move! Also the pedestrians are obliged to respect traffic rules and have to watch cars, not the drivers of cars only! We are both traffic members! 2020-01-07 / 18:20
9 Stanislovas Z... Nelogiškas vyriausybės sprendimas turėtų būti atšauktas, turėkite garbės pripažinti savo klaidas Klaipėda 2020-01-07 / 17:54
10 Neskelbiamas asmuo Manau, kol nesugalvos padaryti sviesoforus paskirstytus atskirai pestiesiems ir transportui, tol papildoma zalia rodykle reikalinga, nes eismas labai labai stringa. Viena sankryza, kuri reguliuoja tiek eismo tiek pesciuju judejima yra, kaip pavyzdys Tilzes gatveje. Europos salyse niekur nera tokios nesamones, kad pesciajam ir transportui degtu ta pati zalia sviesoforo sviesa. Klaipėda 2020-01-07 / 14:31
11 Neskelbiamas asmuo Judresnėse sankryžose reikėtų atstatyti žalias rodykles 2020-01-07 / 13:22
12 Neskelbiamas asmuo Tegu sprendžia savivaldybės, kur jų reikia kur ne. Kretinga 2020-01-07 / 13:05
13 Neskelbiamas asmuo Visur sukt į dešinę, būtų galima bet kada kur ne papildoma raudoną sekcija. Klaipėda 2020-01-07 / 12:30
14 Neskelbiamas asmuo Nesutinku su sprendimu, nes trijose dažniausiai pravažiyojamose vietose nuėmė papildomas rodykles, dėl ko užtrunku 10 min ilgiau nuvykti iki reikiamos vietos. 2020-01-07 / 12:21

Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

KABLYS-KULTŪRAI

Pilietis. Adresuota: UAB Žibosa, Nacionalinė žemės tarnyba, Vilniaus miesto savivaldybė

Prašome, kad Vilniuje, Kauno g. 5, esančių Kultūros rūmų paskirtis nebūtų keičiama iš kultūrinės į administracinę. Prašome, kad pastato bei žemės ant kurios jis stovi paskirčių nesutapimas būtų sprendžiamas kitu būdu, nes akivaizdu, kad pakeitus paskirtį tik laiko klausimas kada bus renovuota pagal naująjį projektą, o tai reikštų, kad miestas neteks dar vienos unikalios, kultūrai skirtos, erdvės. Mes to nenorim! KABLYS - KULTŪRAI!