Už nemokamą parkavimą Vilniuje!

Parkavimo vietų zonos ir mokesčiai jau pralenkė sveiką protą! Mokamo automobilių parkavimo tikslas buvo apriboti automobilius senamiestyje ir cenntre, tuo tarpu dabar šios zonos jau toli gražu apima nebe tik senamiestį, bet ir pramoninius, gyvenamuosius rajonus. Rinkliavų dydžiai nekoreliuoja su mūsų gaunamomis pajamomis. Klausimas - kodėl norintis dirbti ir išmaitinti šeimą žmogus, norėdamas pakliūti į darbą, turi duoti "otkatą" (t.y. rinkliavą) gerb. merui ir jo savivaldybei? Kur nueina ir kam panaudojami surinkti pinigai?
Meras mus kviečia naudotis viešuoju transportu, bet ar tikrai Vilniaus viešasis transportas yra tas, kuriuo galime pasitikėti? Niekada negali žinoti, ar jis tikrai atvažiuos ir ar tikrai nuveš kur reikia (nes esant kiek blogesniam orui dažnai jis stringa), kas po skirtingus miesto galus suvežios vaikus į darželius, kaip pakliūti į darbą tiems, kur viešasis transportas paprasčiausiai nevažiuoja? Mūsų viešasis transportas yra trečiojo pasaulio lygio - Europoje nėra tokio dydžio kaip Vilnius miesto, kurio viešasis transportas būtų paremtas tik autobusais ir troleibusais.
Todėl kviečiu visus pasirašyti už tai, kad būtų panaikintas mokamas parkavimas Vilniuje, arba bent paliktas senamiesčio dalyje.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Neskelbiamas asmuo Savivaldybė turėtų RŪPINTIS vilniečių reikalais ir TVARKYTIS TAIP, KAD VILNIEČIAMS BŪTŲ GERIAU, o ne pildyti savo kišenes miestiečių sąskaita. padarykite mėlyną zoną VISIEMS aplink savivaldybę ir patys mokėkite mokesčius- juk Vilnius. 2020-01-24 / 12:00
2 Aleksandr ... Už panaikinti mokama parkavima Vilniuje, arba bent palikti senamiesčio dalyje. Vilnius 2020-01-10 / 12:47

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.