Dėl Klaipėdos miesto darželių darbo laiko paankstinimo

357 PARAŠAI

  • nuo 2020-02-03
Kategorija:

Prašome Klaipėdos savivaldybės įvertinti galimybę paankstinti Klaipėdos darželių darbo laiką. Šiuo metu darželiai (visos grupės) atsidaro 07:30. Klaipėda - viena iš nedaugelio savivaldybių, kurioje darželiai dirbti pradeda taip vėlai (pvz.: tokie miestai kaip Vilnius, Šiauliai, Kaunas ar net Kretinga pradeda darbą darželiuose 07:00 arba 06:30, kai darželyje anksčiau atidaroma bent viena grupė). Pradedant darbą 07:30 sukeliama daug nepatogumų tėvams, kurie pradeda darbo dieną 08:00 ar anksčiau. Ypatingai sunku toms šeimoms, kuriose yra keli vaikai ir juos reikia pristatyti į skirtingas ugdymo įstaigas arba vienas/abu tėvai dirba už Klaipėdos miesto ribų. Jei nėra galimybės paankstinti darbo laiką visose grupėse - būtų galima kiekvienam darželyje turėti papildomą paankstintą grupę (pvz. nuo 07:00), iš kurios vaikai būtų suvedžiojami į savo grupes nuo 07:30. Vienas iš šių sprendimų ne tik sumažintų stresą tėvams, kurie stengiasi nepavėluoti į darbą bet ir oficialiai padidintų auklėtojų apmokamų darbo valandų skaičių.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Indrė
2021-01-04 / 19:20
Aš taip pat pasisakau už tai, kad darželis dirbtų nuo 7.00 valandos ryto. Tėvams būtų daug paprasčiau, kiek galima lėkti ir lėkti, dar ir tai nesuspėji.
2 EDITA (Klaipėda)
2021-01-04 / 18:43
Pati dirbu darželio auklėtoja vaikas lankys lopšelio grupę, pas mane darbe tokios grupės nėra,tai tenka vaiką leisti į kitą darželį, kuris atsidaro 7,30. mano darbas taip pat prasdideda 7,30, kadangi dirbu darželio auklėtoja
3 Karina
2020-03-09 / 07:22
Labai sutinku su siuo prašymu kol nesusidūriau pati su darbu nuo 8 tol nesupratau. Dabar pati laukiu prie duru. Kol atvers nors viena grupe duris. Baisu...
4 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-22 / 12:42
Būtų labai gerai, jei darželiai pradėtų dirbt nuo 7,00. Darželio darbo laikas iki 18.00 val. mane tenkina.
5 Jolanta (Klaipėda)
2020-02-14 / 13:38
Galetu nors nuo 7.00 dirbti. Kai reikia per visa miesta pervaziuoti, tai net ir puse 9 vos speji i darba.
6 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-13 / 13:30
yra ir kita problema: kai atvedi vaiką 8-8:10 val. ir jis lieka iki 8:30-9 val. su auklėtoja vienas. Irgi galima optimizuoti.
7 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-11 / 10:32
Reikia ankstinti. Savo laiku buciau buvusi labai patenbkinta, jei butu dirbe nuo 7val. Sutikciau keliais eur moket daugiau, kad tik ramus rytai butu
8 Rima (Klaipėda)
2020-02-10 / 12:08
reikalingas darbo laikas nuo 7, kaip suspeti vaika i darzeli nuo 7:30 ir kaip kita vaika i mokykla, ir dar speti i darba kitame miesto gale. Visada velavimas i darba
9 Neskelbiama
2020-02-09 / 20:49
Tikra tiesa, labai daug žmonių dirba nuo 8 val., kaip suspėti ir vaiką nuvesti ir atsirasti darbe, nebent dirbtum tame pačiame darželyje. Butinai reikia ankstinti darželių darbo laiko pradžią.
10 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-09 / 09:45
Laba diena, Labai sunku vesti vaika yaip anksti į darželį, bet ar yra išeitis!???!!? Kai yra grafikas nuo 7-18.00. Darbai nesimeto,o ir darbdaviai nenori,kad vėluotume į darbą,ar išeitume anksčiau!!???!!
11 Loreta (Klaipėda)
2020-02-09 / 08:58
Visi žinot kokie kamščiai Klaipėdoje prieš 8. 7:30 atsidaryti gali leist sau tik kokio kaimo darželis. Jei norit, kad Klaipėda klestėtų, kurtųsi naujos darbo vietos, gyventų jaunos šeimos - privalot ankstinti darželių darbo laiką
12 Tija (Klaipėda)
2020-02-08 / 22:19
Neimanoma laiku atvaziuoti i darba nuo 8 val (del piko valandos, isbandyta ir su masina ir su viesoju transportu), darzelis, kuris priema vaikus nuo 7:30, randasi pietineje miesto dalyje, o darbas senamiestyje.
13 Marija (Klaipėda)
2020-02-08 / 15:22
Manau, darželiai turi būti pritaikyti prie dirbančių žmonių grafiko.
14 Diana (Klaipėda)
2020-02-08 / 10:36
Už 7ryto padėti dirbti, nespėjam į darbus nuvažiuoti
15 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-08 / 10:36
Darželiai turi būt pritaikyti prie dirbančių, o ne dirbantys turi taikytis prie darželio laiko.
16 Roberta
2020-02-08 / 10:18
Tik už tai kad ankščiau pradėtu dirbt darželiai!
17 Elena (Klaipėda)
2020-02-08 / 09:47
Tik už tai kad ankščiau pradėtu dirbt darželiai!
18 Rita (Klaipėda)
2020-02-08 / 09:36
Būtų gerai kad ne tik paansktinti nuo 07val.ryto, bet kad daugiaus darželių būtų ir prailgintų grupių, kad tėvams nereiktų kasdien prašinėtis iš darbų ar ieškoti ir prašyti nepažystamų žmonių, kad paimtų vaikus iš darželio ar darželių, nes manau kiekviename mieste vakarais susidaro kamščiai ar tenka iš už miesto ribų važiuoti "lėkti"pasiimti savo atžalų.
19 Birutė (Klaipėda)
2020-02-08 / 09:22
Tik už Klaipėdos darželių darbo laika nuo 7 val.ryto
20 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-08 / 08:53
Atsimenu, kaip stovėdavom kartais lauke prie durų ir laukdavom auklėtojos ar auklytės, o kol nurengdavau vaiką auklėtoja atidarydavo langus, kad išvėdinti patalpą. Grupėje tokių anksti vedančių buvo nedaug ir per darželį 12 vaikų nesusirinktų, nes mažas darželis. O tai ką daryti tėvams, kad ir šešiems... Bent nuo 7 val padarytų visus darželius, o ne spręstų tik tada jei susirenka 12 vaikų...
21 Neskelbiama
2020-02-08 / 08:44
Labai butu gerai jei darželiai pradetu veikti anksčiau tarkim nuo 7 val. Taip būtu galima laiku atvykt i darbus.
22 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-08 / 05:05
Sutinku dėl paankstintos grupės. Važiuojant viešuoju transportu neįmanoma spėti į darbą. Reikėtų paankstintos grupės. Sutiktume mokėti papildomai už tą pusvalandį! Žinoma reikia suprasti ir darželio darbuotojus, jie taip pat turi savo gyvenimus ir negalime jų visų versti dirbti anksčiau. Viena ar dvi grupės, pagal poreikį, būtų puiku.
23 Laura (Klaipėda)
2020-02-08 / 00:21
Manau tikrai reikia paankstinti bent jau nuo 7 val. Tikrai būtų patogu nereikėtų nerimauti kad paveluosiu į darbą.
24 Aušra
2020-02-07 / 23:35
Labai reikia,kad dirbtų nuo 7,nes dirbant nuo 8 tiesiog neįmanoma spėti nuvažiuoti į darbą.
25 Indre (Klaipėda)
2020-02-07 / 23:18
Darbdaviams juk nepaaiskinsi, veluoji i darba nes darzelis atsidaro tada, o tu nespeji laiku i darba.. Juk darbdabiai neduoda tokiu lengvatu auginantiems darzelinukus, o butu saunu! O kencia, aisku, tik musu mylimiausi vaikuciai..
26 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-07 / 22:39
Butinai reikia kad pradetu dirbti nuo 7h ryto. Tada speji laisvai i darba.
27 Ina (Klaipėda)
2020-02-07 / 21:59
Būtina, kad darželiai pradėtų priėminėti vaikus nuo 7 ryto, ir galėtų dirbti iki 19 val. Tėvai nespėja i darbus !!!
28 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-02-07 / 21:12
Tikrai būtų labai gerai kad dirbtų nuo 7val nes neįmanoma suspėti į darbą kai reik puse valandos iki jo vaziuoti
29 Marius (Klaipėda)
2020-02-07 / 20:46
Darbo atžvilgiu būtų paprasčiau, o dabar arba vienas asmuo turi dirbti o kitas vesti vaiką į darželį , nes į darbą ant 8 nespėja. Būtų gerai kad būtų galima vesti vaiką anksčiau.
30 Lina (Klaipėda)
2020-02-07 / 20:41
Nespeju vaikelio nuvesti i darzeli ir sunku rasti darba tokiu grafiku. Butu smagu jei dirbtu nuo 7 h ryto.

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1653)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (366)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

PETICIJA – PRIEŠ LYČIAI NEUTRALIOS PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMĄ (167)

Laisvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentui, Lietuvos Respublikos Seimui

Peticija PRIEŠ LYČIAI NEUTRALIOS PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMĄ Už demokratiją, už vyro ir moters šeimą, už vaiko teisę augti su tėčiu ir mama Mes, žemiau pasirašiusieji, nesutinkame, kad referendumu neatsiklausus Lietuvos visuomenės būtų įteisinta lyčiai neutrali partnerystė ir taip pakeista šeimos samprata. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas nėra sprendimas dėl eilinio įstatymo. Konstitucijos 38 straipsnis skelbia, kad šeima yra valstybės ir visuomenės pagrindas. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas iš esmės keistų šį pagrindą, nes į teisinę šeimos sampratą įtrauktų tos pačios lyties poras. Šeimai skirtame Konstitucijos 38 straipsnyje minima tik santuoka, tėvystė, motinystė ir vaikystė, o kitokių šeimos pagrindų nėra paminėta. Todėl lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas Seimo priimtu įstatymu reikštų Konstitucijoje įtvirtintos tautos valios paneigimą, sukuriant naujus teisinius šeimos atsiradimo pagrindus. Nors šiandien daug kur skleidžiamas požiūris į šeimą kaip tik emociniais ryšiais grįstą bet kokios lyties žmonių sugyvenimą, Lietuvoje tokį požiūrį palaiko maža dalis visuomenės. Įteisindamas palaikymo visuomenėje neturintį ir Konstitucijoje nenumatytą šeimos kūrimo pagrindą – partnerystę tarp tos pačios lyties asmenų – Seimas grubiai viršytų savo galias ir tautos suteiktą mandatą. Lietuvos Konstitucijos autoriai ir Konstituciją priėmusi tauta suprato, kad yra dvi lytys, jos papildo viena kitą, o vienintelis šeimos modelis yra vieno vyro ir vienos moters sąjunga bei jų vaikai (vieniši tėvai su vaikais patenka į šią šeimos sampratą). Iš vyro ir moters sąjungos, tėvystės ir motinystės kylanti šeima objektyviai skiriasi nuo kitų bendro gyvenimo formų todėl, kad ji užtikrina visuomenės atsinaujinimą ir tęstinumą. Taigi ji tenkina ne tik privatų, bet ir viešąjį interesą. Visos kitos bendro gyvenimo formos yra skirtos privačių asmenų interesų tenkinimui ir negali pretenduoti į vyro ir moters sąjungai lygiavertį šeimos statusą. Vyro ir moters šeima sukuria natūralias prielaidas vaikams gimti ir augti jiems palankiausioje aplinkoje – kartu su savo tėvais. Lyčiai neutralios partnerystės įteisinimas ignoruotų prigimtinį vaiko interesą turėti tėtį ir mamą, nes deklaruotų, kad net šeimos kūrimo etape tai nėra siekiamybė. Toks teisinis reguliavimas valstybės prioritetą suteiktų ne vaikų, bet suaugusiųjų interesams. Valstybė, atsisakydama įteisinti lyčiai neutralią partnerystę, nepažeistų jokių tarptautinių dokumentų ar žmogaus teisių, nes tokių universalių žmogaus teisių nėra. Kiekviena valstybė yra laisva apibrėžti šeimą pagal savo visuomenės nuostatas. Tai pripažino ir LR Konstitucinis Teismas 2019 m. sausio 11 d. nutarime: „Konvencijoje nenustatyta bendra pareiga valstybėms dalyvėms vidaus teisėje užtikrinti tos pačios lyties asmenims galimybę sudaryti santuoką ar leisti partnerystę; šioje srityje valstybės naudojasi savo vertinimo laisve“. Teisingumo principas reikalauja vienodas situacijas traktuoti vienodai, o skirtingas – skirtingai. Todėl tos pačios lyties porų ir kitų ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas galima spręsti įteisinant ne partnerystę, kuri kurtų šeimos santykius, bet susitarimą dėl bendro gyvenimo, kuris neimplikuotų šeimos teisinių santykių ir todėl nesudarytų pagalbinio apvaisinimo ar įsivaikinimo prielaidų tos pačios lyties poroms. Sprendimui neįteisinti lyčiai neutralios partnerystės įpareigoja pagarba objektyviai žmogaus prigimčiai, visų Lietuvoje gyvenančių tautų tradicijoms, didžiosios dalies piliečių moralinėms nuostatoms, o per tai ir pamatiniam demokratijos principui – piliečių valios atstovavimui. Todėl prašome Lietuvos Respublikos Prezidento ir Seimo narių: – balsuoti prieš bet kokius partnerystės įteisinimo projektus, o priimtus vetuoti; – tos pačios lyties porų ir kitų ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas spręsti, priimant vadinamąjį Susitarimo dėl bendro gyvenimo projektą, kuris bendro gyvenimo santykius reguliuotų per jungtinės veiklos, o ne per šeimos institutą; – Lietuvos žmonių valią atvirai ir sąžiningai pasitikrinti surengiant referendumą dėl šeimos sampratos apibrėžimo tiesiogiai Konstitucijoje. ***PASTABA*** Tai peticija, kuri yra paskelbta Laisvos visuomenės instituto puslapyje. Prašome pasirašyti tik tuos, kurie dar to nepadarėte. Jei to paties asmens parašai dubliuosis, bus skaičiuojamas tik vienas.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (259)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !