Dėl kelio Nr.130 Kaunas-Prienai-Alytus pripažinimo magistralinės reikšmės keliu

2 179 PARAŠAI

Kategorija:

2020-04-17

Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (toliau – LAKD) skelbiamais valstybinės reikšmės kelių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo (toliau – VMPEI) duomenimis, valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus yra vienas iš labiausiai apkrautų Lietuvos kelių ir intensyvumo rodikliais lenkia didžiąją dalį magistralinių kelių. 2019 metų VMPEI duomenimis, kelias Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus pagal intensyvumą yra šeštasis Lietuvos kelias (po Vilniaus pietinis aplinkkelis-A19, Vilnius-Kaunas-Klaipėda-A1/E85, Kaunas-Marijampolė-Suvalkai-A5/E67, Klaipėda-Liepoja-A13, Vilnius-Panevėžys - A2/E272).

Intensyvesnis eismas fiksuojamas tik penkiuose magistraliniuose keliuose, iš kurių trims suteiktas automagistralių statusas. LR kelių įstatymo 3 straipsnio 2 punktas nustato, kad pagrindiniai Lietuvos keliai ir jų tęsiniai – gatvių važiuojamoji dalis, kuriais vyksta intensyviausias transporto priemonių eismas, vadinami magistraliniais keliais. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 757 „Dėl valstybinės reikšmės automobilių kelių sąrašo patvirtinimo“ patvirtintame valstybinės reikšmės automobilių kelių sąraše yra 21 magistralinis kelias ir 132 krašto keliai. Remiantis LR kelių įstatymo 6 straipsnio 3 punktu, valstybinės reikšmės kelių sąrašą Susisiekimo ministerijos teikimu tvirtina Vyriausybė.

Mūsų nuomone, valstybinės reikšmės krašto keliui Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus
tikslinga suteikti magistralinio kelio statusą ir numatyti konkrečius bei adekvačius kelio rekonstrukcijos etapus. Nes, dabar šiam keliui LAKD siūloma sutvarkymo perspektyva (2033m.), kai pagal valstybinės reikšmės kelių tinklo plėtros planus, numatyta šio kelio 20 km ruožo rekonstrukcija vyktų tik 2031–2033 m., šių regionų gyventojams – absoliučiai nepriimtina.

Dabartiniu metu, dėl būsimo ekonomikos nuosmukio itin svarbios tampa Valstybės investicijos ir pagalba įvairiems verslo sektoriams, todėl Vyriausybei kalbant apie ekonomikos skatinimo ir COVID-19 sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą, reikia orientuotis ne tik į daugiabučių namų renovacijos spartinimą, bet ir į kelių infrastruktūros plėtrą, LAKD „atšildymą“ ir didesnį dėmesį regionų kelių sektoriui.

Atsižvelgdami į išdėstytas aplinkybes, prašome:

1. LR Susisiekimo ministerijos inicijuoti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus statuso pakeitimo į magistralinį kelią procedūras.
2. LR Vyriausybės suteikti valstybinės reikšmės krašto keliui Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus magistralinio kelio statusą.

Prienų rajono meras Alvydas Vaicekauskas
Birštono rajono merė Nijolė Dirginčienė
Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis
Alytaus rajono meras Algirdas Vrubliauskas
Kauno rajono meras Valerijus Makūnas
Seimo narys Andrius Kupčinskas

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Lina
2020-10-02 / 11:58
Nesuprantu kodėl neplatina šio kelio. Turbūt nebėra Lietuvoje dviejų juostų tokio aptraukto kelio daugiau niekur
2 Vaidas
2020-06-07 / 14:41
But gerai pripazinti si kelia Magistralines reiksmes keliu.
3 Vytautas (Prienai)
2020-05-13 / 20:24
Tvarkyti nedelsiant. Nuo stambiojo autotransporto sukeliamos vibracijos dreba visas namas ir skyla sienos.
4 Vytautas (Alytus)
2020-05-11 / 17:39
Magistralinis kelias tarp Kauno ir Alytaus ne prabanga, o būtinybė.
5 DONATAS
2020-05-05 / 17:08
LABAI PRASTOS KOKYBĖS KELIAS. BŪTINA KELIO REKUNSTRUKCIJA.
6 Marjus
2020-05-04 / 11:39
Košmaras o ne kelias. Tvarkyti (platinti, tiesinti, numatyti dviračių taką) kuo skubiau. Pabandykite kaip dviratininkas pavažiuoti pagal taisykles šiuo keliu.
7 Neskelbiama (Alytus)
2020-05-04 / 09:58
butina kuo skubiau sutvarkyti bent jau Prienai - Kaunas
8 Neskelbiama
2020-05-02 / 16:07
Būtina tą kelią tvarkyti.Kiek galima tokiu keliu važinėti.Košmaras ne kelias
9 Visvaldas (Alytus)
2020-05-02 / 11:47
Uz gera susisiekima, kelias strateginis , neatitinkantis siu dienu lukesciu
10 Neskelbiama (Alytus)
2020-05-02 / 09:51
Dabartinis [email protected] is Alytaus i Kauna neatitinka lsikmecio.
11 Albertas
2020-05-01 / 23:16
Kiek dar laiko žmonėms reikės kentėti tas keliones, šiuo tragišku keliu. Už magistralinės reikšmės kelią!
12 Neskelbiama (Alytus)
2020-04-29 / 20:08
Labai reikia platinti vietoj pusvalandžio tenka šliužti valandą
13 Neskelbiama (Prienai)
2020-04-29 / 15:39
Kelias tragiškas -šiam keliui būtinai reikalinga rekonstrukcija!
14 Povilas
2020-04-29 / 15:10
Šiam keliui reikia rekonstrukcijos! Jis turėtų būti magistralinės reikšmės
15 Nijolė
2020-04-29 / 08:23
Mokiausi Kaune prieš 30 metų tokiu keliu važinėjau, per tiek metų niekas nepasikeitė tik eismas suaktyvėjo.Gaila, kad vienam žmogui yra pinigų kėlinukui nutiesti,o tūkstančiams žmonių galima važinėti pavojingų,nesaugiu kelių.
16 Vilija (Prienai)
2020-04-28 / 22:40
Kelias Prienai Kaunas tragiškas. Vienintelis pliusas-tai puiki vieta parinkti baudų į biudžetą.
17 Karolis
2020-04-28 / 19:51
Kupčinskas gali išnykti iš politikas, bet peticijos reikalavimams pritariu.
18 Rita
2020-04-28 / 17:41
Nera ka diskutuoti,senai turejo but isplatintas,kas nevazineja tas nezino,koks probleminis ruožas,gėda.
19 Neskelbiama
2020-04-28 / 13:47
Kelias visiškas absurdas, Alytus mažas provincijos miestas, kur praktiškai nėra jokio gyvenimo, o Kaunas esantis už 70 km yra nepasiekiamas dėl prasto kelio. Tvarkykit kelius.
20 Neskelbiama (Kaunas)
2020-04-28 / 12:09
Didelis judėjimas, kelias prastas, matomumas blogas. Tai pagrindinė eismo arterija, jungianti Aukštaitiją su Dzūkija.
21 Renata (Alytus)
2020-04-28 / 09:12
Gėda dabartinis kelias , o jis svarbus netik tarp šių miestų, jis susiekimas tarp šalių...matomumas prastas, kelias užimtas transportu.
22 Kristina (Alytus)
2020-04-28 / 08:31
Reikėjo senai sutvarkyti, toks srautas mašinų važinėja. O kelias baisus.
23 Edita (Alytus)
2020-04-28 / 08:30
Labai labai reikia sito kelio! Dabartiniu labai pavojinga vazineti
24 Gintaras
2020-04-28 / 00:44
Tai turėjo būti atlikta prieš asfaltuojant premjero keliuką !!!
25 Julija
2020-04-28 / 00:02
Esu pikta,kad reikia įrodinėti kas seniausia žinoma.Tas kelias turėjo būt senų seniausiai būti magistralines reikšmės!
26 Kostas
2020-04-27 / 23:36
Sis kelias jau seniai turejo buti magistralines reiksmes. Susiekimas tarp Alytaus ir Kauno yra apgailetinos bukles. Greicio ribojimai, nera galimybes aplenkti net agro technika kuri ten daznai vazineja, daugybe gyvenvieciu, eismo srautas didelis ir pats dabartinis kelias yra siaubingos bukles.
27 Neskelbiama (Alytus)
2020-04-27 / 23:09
Tenka važinėti į Kauno klinikas, ganėtinai dažnai. Kelio būklė yra apgailėtina XXI amžiuje...
28 Vaidas
2020-04-27 / 22:49
Kelio būklė tragiška. Būtina rekonstrukcija!!!!
29 Loreta (Kaunas)
2020-04-27 / 22:42
Didelis eismo srautas,o kelio būklė apgailėtina,kelias siauras,duobėtas.
30 Neskelbiama (Alytus)
2020-04-27 / 21:42
Stipriai apkrautas ir pavojingas ruožas. Reikia būtinai atnaujinti.

PRIEŠ NAUJO POLIGONO STEIGIMĄ VAKARŲ LIETUVOJE (522)

Jurgita. Adresuota: Krašto apsaugos ministerija, Lietuvos Respublikos Prezidentui Gitanui Nausėdai, LR seimas,

Brangūs Lietuvos žmonės, kraštiečiai, VIENYKIMĖS ! Greit visa Lietuva taps vienu dideliu poligonu ! LR Krašto apsaugos ministerija Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrajame plane (Lietuva 2030m.) numatė galimybes steigti naują poligoną Vakarų Lietuvoje : Akmenės r., Telšių r., Mažeikių r. ir Šiaulių r. teritorijose. Pasak viceministro E. Misiūno „Geopolitinė situacija mūsų regione išlieka nepakitusi, yra stiprinama mūsų kariuomenė, į pratybas atvyksta NATO sąjungininkai, todėl tinkamam karių rengimui reikalingos papildomos teritorijos treniruotėms“. Mūsų manymu, jau pakanka esamų poligonų Lietuvoje ! Planuose numatomos kelios galimos teritorijos poligono steigimui. Valstybės poreikiams bus nusavinami ūkininkų dirbamų žemių plotai, privačia nuosavybe valdomų miškų plotai, kurie bus ir kertami, gyvenami namai, kurie bus griaunami. Neatmetama galimybė, kad ateityje poligoną gali plėsti. Mes prieštaraujame tokiam galimam poligono steigimui mūsų krašte ! Todėl mes ginsime savo teises, savo protėvių žemes, atsiminimus, mes norime gyventi savo žemėse, jas dirbti, kurti, auginti vaikus ir čia mirti. Mes norime būti saugūs ir ramūs savo namuose! Mes čia gyvename, čia mūsų namai !

UŽDARYTI Kauno MBA (228)

Arūnas. Adresuota: Aplinkos Ministrui

Kauno MBA įmonė nuolat skleidžia smarvę Ramučiuose, Palemone, Kauno m. Dainavos rajone. Įmonė išrūšiuoja tik 1% atliekų, o niekam nereikalingos išrūšiuotos atliekos mėnesiais sandėliuoajamos įmonės teritorijoje, paverčiant teritoją sąvartynu mieste. Įmonėje sumontuotas biologinis įrenginys neatitinka aplinkosauginių tikslų - rūšiuoti atliekas, neteršti ir tausoti gamtą. Sumontuoti biologinių atliekų įrenginio filtrai nepaėgūs filtruoti. Iš biologinio atliekų rūšiavimo įrenginio sklindati smarvė galimai kenskimga aplikai ir čia gyvenantiems žmonėms kelia sveikatos sutrikimų - šleiktulį, vėmimą, galvos skausmą ir panašiai. Šios įnonės išlaikymas kiekvienais metais kainuoja 9 mln. eurų iš mūsų visų kišenių. Gruodžio 31d. baigiasi 5 metų ES lėšų įsisavinimo laikotarpis, tad MES, GYVENTOJAI, REIKALAUJAME visiškai stabdyti KAUNO MBA veiklą, kaip kenksmingą žmogui ir gamtai, kaip su nepasiteisinusia technologija ir ekonomiškai nenaudingą visuomenei objektą.

Reikalaujame atsistatydinti Raseinių rajono Mera Andrių Bautronį (53)

Erikas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas

Meras privalo atsistatydinti ,nes nesusitvarko su jam pavestomis kaip vadovo funkcijomis. Raseinių rajonas grimsta į depresija ir nežinomybe.Nepriimti laiku ir vietoje sprendimai galintys įtakoti nesuvaržytus žmonių gyvenimus.Meras Andrius Bautronis galutinai prarado žmonių pasitikėjimą.

Reikalavimas leisti Šeimoms išsiskyrus, likti draugais (9)

R.Zienius. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas , Lietuvos Aukščiausiasis Teismas , Lietuvos Respublikos apeliacinis teismas , Lietuvos Respublikos apygardos teismas

Mes čia, pasirašę žmonės, reikalaujame, kad sutuoktiniams skyrybų metu: Atsižvelgti į tai kiek tėvas, ar mama skyrė finansų vaikų išlaikymui ne skyrybų metu, bet santuokos metu, priskiriant vaikų gyvenamąją vietą, palikti galimybę vaikais rūpintis abiem tėvams, taip, kaip daugumoje vakarų Europos valstybėse. Atsižvelgti į tai, kiek laisvo laiko gali su vaikais praleisti dirbdamas tėvas, ar mama. Atsižvelgti į tai, jai vaikai mokinasi, gyvena kitame mieste, abu tėvai turi vienodas galimybes jais rūpintis, padėti jiems. Užgyventą turtą dalinti nustatant kas, kiek santuokos metu prisidėjo prie to. Šeima turi būti vertybė, šeimoje turi būti atsakomybė. Įstatymai turi būti kuriami, kad abudu sutuoktiniai išsiskyrę turėtų praradimų, bet ne taip, kad plečiamas barakudų verslas. Tik abudu tėvai gali suteikti pilnavertį vaikų ugdymą. Vaikai turi įgimtus pomėgius abiejų tėvų. Pvz: vaikams patinka žirgai, bet turi domėtis choru, nes mamai nepatinka žirgai, bet patinka menas. Vaikai turi išlikti gyvenimo tikslu, hobiu, o ne pasipelnymo šaltiniu. Kas Įstatymų daroma atvirkščiai.