Paryžiaus Komunos - Taikos pr. gatvių sankirtos šviesoforo blogas sureguliavimas

36 PARAŠAI

Kategorija:

Sveiki, klaipėdiečiai, Klaipėdos vairuotojai. Pastebėjau, jog tame pačiame mieste (Klaipėdoje) šviesoforų postai (kelių sankirtos reguliuojamos šviesoforais) sankryžose šviesoforų sureguliavimas gali būti labai skirtingas netgi toje pačioje gatvėje, šiuo konkrečiu atvėju - Taikos pr. Važiuojant per šią, vieną pagrindinių gatvių, nuo prekybos centro „BIG“ (Smiltelės - Taikos pr.) iki prekybos centro „Avitela“ (Sausio 15-osios - Taikos pr.) kaip ir problemų, avaringų situacijų nebūtų, tačiau, šioje atkarpoje ties „Vėtrungė“ (Paryžiaus Komunos - Taikos pr.) pasitinka vairuotojus, netikėtai visiškai kitaip, suprogramuotas/sureguliuotas šviesoforų postas! Visoje Klaipėdoje ęsantys šviesoforai bene visi žalia sumirksi 3-4s iki draudžiamojo (geltono) signalo pradžios, o ši (geltona) dar papildomai apie 3s lieka šviesti (V=50km/h 3s, V=60km/h - 4s V=70km/h - 5s) tai tikrai pakankamas laikas ir atstumas, saugiai, įvertinant eismo srautą, sustoti, tiesa? Tačiau Paryžiaus Komunos - Taikos pr. sankryžoje - betvarkė, kiek būta avarijų, avarinių situacijų ir nesuspėta „prašokti“ per leidžiamą šviesą, nes geltona, kuri pasirodo po 1s yra draudžiama. Ar yra vairuotojų, kurie gavo baudą, apturėjo avariją ar avaringą situaciją šioje sankryžoje? Šis šviesoforas yra labai blogai sureguliuotas: 1) žalias mirksintis sumirksi 1 kartą (1s - tiek jums duotas laikas SAUGIAI sustoti, apgalvoti aplinkybes ar nesukelsite avaringos situacijos.
2) susikertančių kelių šviesoforai geltoną spalvą įjungia visiškai tuo pačiu metu.
3) spūstys sankryžos viduryje, nes norintys sukti į kairę turi praleisti iš priešpriešos atvažiuojančius tiesiai automobilius, gerai jeigu PAVYKSTA tai padaryti degant žaliam signalui ir negauti smūgio į šoną, bet reikia dar ir pėsčiuosius praleisti ir vėl stabdis! Kairys posūkis yra visiškai neapsaugotas.
Taigi, gerbiamieji klaipėdiečiai, mano nuomone pats tas laikas „susirinkti“ parašus ir kreiptis į Klaipėdos miesto savivaldybę ir gerbiamus policijos Pareigūnus sutvarkyti šią, labai judrią ir pavogingą sankryžą, o ne palikti ją „premijoms“ išrašinėti ir žaisti su likimu. Kas su manim, už saugesnę Klaipėdą?

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama (Palanga)
2020-05-03 / 12:21
Sveiki, gavau baudą už minimos sankryžos Klaipėdoje Paryžiaus Komunos ir Taikos sankryžos kirtimą esant draudžiamam geltonos spalvos signalui. Pagal logiką turėjau staigiai srabdyt, nors KET 29 ir 166 str. numato ušimtis
2 Neskelbiama
2020-05-03 / 10:42
Siulau policijai įrengti tenai foto fiksacija, kas važiuoja per draudziama signalą, ir dar butų siulymas leisti vaziuoti autobuso juosta ne piko metu, paprasciausiai sudeti lenteles informuojancias, sakykim, kad nuo 7iki 10 ir pi pietu nuo 16 iki 19val draudziama vaziuoti autobuso juosta, tai tikrai sumazintu kamscius
3 Koks (Klaipėda)
2020-05-02 / 15:48
Sutinku, kad sutvarkytu normaliai tą sankryžą, nes ilgai turi laukti kamščiuose. 2. Gali neblogai nunešti automobilio priekį
4 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-05-02 / 14:19
Sankriza kurioje tu bijai vaziuot nes nezinai kad gausi i prieki nes sviesaforo sviesos dega ne taip kaip turetu
5 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-05-02 / 12:19
Pritariu kad svesoforas tikrai suteguliotas netaip kaip visi. Is vairavimo mokyklos laiku atsimenu kad zalia turi mirksiet tris kartus, cia mirksi du. Del to daug vairuotoju nesugeba ivertinti situacija ir papuola i sankriza jau degant draudziamam signalui

Laikas baigti karantiną (480)

Lietuvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, atsižvelgdama į kintančią situaciją dėl koronaviruso, visuotinį karantino režimą turi nedelsdama atšaukti. Todėl, kad: (1) Susirgimų skaičius Lietuvoje palaipsniui mažėja, situacija taisosi, taigi pagrindo laikyti visą šalį šiame ypatingame režime nėra. (2) Visuotinius karantinus viena po kitos atšaukinėja ir kaimyninės šalys – taip siekiama kuo greičiau grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo. (3) Karantino metu Vyriausybė atvirai leidžia diskriminuoti senjorus ir vyresnio amžiaus žmones – jų laisvalaikis bei profesinė veikla yra ribojamos. (4) Vis daugiau požymių, kad teisinis visuotinio karantino režimas valdantiesiems reikalingas ne dėl objektyvių priežasčių, o dėl artėjančių rinkimų ir didesnės valdžios – taip galima greičiau priimti ne visada būtinus ir reikalingus sprendimus, galią sutelkti nedidelės žmonių grupelės rankose. (5) Kelis kartus per dieną skelbiami vis nauji nurodymai ar rekomendacijos vargina ir sekina visuomenę, augina psichologinę įtampą, rodo apklausos. Visa tai nėra suderinama su atviros visuomenės principais. Priešingai, žmonių sąmoningumą reikia skatinti. (6) Reaguoti į viruso protrūkius, jei tokie būtų, galima kitais būdais – pavyzdžiui, skelbti tikslinius karantinus konkrečioje vietovėje ir panašiai. (7) Lietuvoje ir toliau reikia vykdyti aktyvią testavimų strategiją – tai leidžia matyti realią viruso cirkuliavimo visuomenėje situaciją ir, reikalui esant, ją suvaldyti.

Dėl interpeliacijos Alytaus miesto mero komandai (178)

Valerijus. Adresuota: Alytaus miesto savivaldybės tarybai ir merui

PETICIJA 2020-06-02 Mes, Lietuvos Respublikos piliečiai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 straipsnio 1 dalies 3 punktu bei 14 straipsnio nuostatomis, kreipiamės į Alytaus miesto savivaldybės tarybą ir Alytaus miesto merą su prašymu pripažinti šį mūsų kreipimąsi peticija. Kreipimosi priežastys ir tikslai: Mūsų įsitikinimu, Alytaus miesto mero komandos – jo pavaduotojų, administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojos veikla bei neveiklumas, netinkamas susidariusių problemų sprendimas netenkina Alytaus miesto gyventojų ir kenkia Alytaus miestui, manome, kad jie savo darbais neparodė reikiamų gebėjimų, netinkamai vykdo savo pareigas pagal nustatytas veiklos sritis: -organizuojama pertvarka švietimo srityje destabilizavo visą švietimo sistemos darbą; -organizuojama pertvarka švietimo srityje sukėlė didelį ugdymo įstaigų darbuotojų, mokinių tėvų bendruomenių nepasitenkinimą ir įtampą; -meras viešai pripažino padarytas klaidas organizuojant švietimo pertvarką; -švietimo pertvarkos metu atsiradę laiko, žmogiškieji bei finansiniai nuostoliai; -neišspręstas žemės sklypų grąžinimo skandalas; -nepakankamas bendradarbiavimas su verslo įmonėmis ir jų kontrolė; -pasyvumas ir negebėjimas pritraukti realių investicijų į miestą; -nesikalbėjimas su visuomene, bendruomenių neįtraukimas į savivaldos veiklą; -nevyksta savivaldybės administracijos optimizavimo procesai; -neracionalus ir ydingas socialinės paramos lėšų panaudojimas; -neracionalus savivaldybės valdomo turto naudojimas; -neracionalus pavaldžių įstaigų reorganizavimas ir netinkama jų kontrolė; -neinicijuojami miestui reikalingi energetinio efektyvumo ir renovacijos projektai; -asociacijos Alytaus aeroklubas valdomo turto perėmimas prievartinėmis priemonėmis; -nepritarta administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos 2019 metų veiklos ataskaitai. 2020 m. birželio 2 d. Alytaus miesto savivaldybės administracijoje yra užregistruotas identiškas turiniu „Sakalėlio“ bei „Drevinuko“ mokyklų bendruomenės inicijuotas pareiškimas Tarybai bei merui dėl interpeliacijos jo komandai su 631 parašais. Visi išvardinti Alytaus miesto savivaldybės veiksmai ir aplinkybės suteikia pagrindą reikalauti minėtų asmenų atsakomybės ir jų atstatydinimo. Reikalavimai ir siūlymai: Mes, pasirašę šią peticiją, netoleruodami netinkamo šių asmenų darbo, nekompetencijos ir neveiklumo reikalaujame artimiausiame Alytaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje svarstyti Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojos Jurgitos Šukevičienės, Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojo Šarūno Klėgerio, Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Rolando Juonio ir Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Neringos Rinkevičiūtės atleidimo dėl pareikšto politinio nepasitikėjimo klausimus ir priimti atitinkamus tarybos sprendimus.

Atidėti taršos mokestį (10)

B.. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Dėl esamos nepavydėtinos situacijos, ekonomikos nuosmukio, nedarbo augimo prašome jūsų, Lietuvos Respublikos seimo, apsvarstyti galimybę atidėti automobilių taršos/registracijos mokestį laikotarpiui, iki kol susitvarkys ir stabilizuosis karantino pasekmes. Naudotų automobiliu pramonės pardavimai yra ženkliai smukę, dėl aukščiau paminėtų priežasčių ir papildomas mokesčio įvedimas šiuo laikotarpiu suduos tik dar didesnį smūgį tiek gaunantiems mažesnes pajamas tiek naudotų automobilių pardavėjams. Atidedami mokestį, Lietuvos seimo nariai, parodytų puiku pavizdi, jog siekiama ne pasinaudoti proga gauti papildomas lėšas biudžetui, o stabilizuoti stipriai smulkusia ekonomiką ir padėti savo piliečiams atsistoti ant kojų. Automobilių registracijos / taršos mokesčio kainos nuo liepos 1 d. https://www.skaiciai.lt/auto/automobiliu-registracijos-mokestis/