Levo Karsavino mokykla, STOVĖJIMO VIETŲ ĮRENGIMO IR SANKRYŽOS REKONSTRAVIMO

185 PARAŠAI

Kategorija:

Objektas:
Vilniaus Levo Karsavino mokykla, Justiniškių g. 43, LT-05128, Vilnius
Priedas:
https://ibb.co/D1ffDkJ
Problema:
Pagrindinius įstaigų, įmonių ar grupių, kurios vykdo ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas (toliau – įstaiga), ugdymo proceso organizavimo sveikatos saugos reikalavimus nustato Lietuvos higienos norma HN 75:2016 „Įstaiga, vykdanti ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programą. Bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“.
Pagal kuria, sklypas / teritorija ir patalpos, kuriose vykdoma ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programa, ir jose esantys įrenginiai turi būti saugūs, įrengti ir prižiūrimi taip, kad juos naudojant būtų išvengta nelaimingų atsitikimų.
Pagrindinius mokyklu, kurios vykdo bendrojo ugdymo programas (toliau – mokykla), ugdymo proceso organizavimo sveikatos saugos reikalavimus nustato Lietuvos higienos norma HN 21:2017 „Mokykla, vykdanti bendrojo ugdymo programą. Bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“.
Pagal kuria, Mokyklos sklypas ir patalpos, jose esantys įrenginiai turi būti įrengti ir prižiūrimi taip, kad juos naudojant būtų išvengta nelaimingų atsitikimų.
Justiniškių g. sankryžoje su Viršilu g. dažnai susidaro automobilių spūstys dėl sukančių iš/į Justiniškių g. kiemo esančio prie objekto.
Darni susisiekimo sistema yra labai svarbi mažinant socialinę pažeidžiamų ir palankių sąlygų neturinčių grupių atskirtį, kuri neigiamai veikia jų galimybes naudotis pagrindinėmis paslaugomis ir jų socialinius ryšius. Neigiami transporto sistemos padariniai aplinkos, saugumo ir visuomenės sveikatos srityse gali daryti neproporcingą neigiamą įtaką palankių sąlygų neturinčioms žmonių grupėms.
Mokiniams, atvykstantiems į mokyklą, sportininkams, lankantiems futbolo ir kitas treniruotes, tenka toli eiti pėsčiomis ir pereiti labai judrią Justiniškių gatvę, dėl ko tėvai nerimauja ir vaikai iki 10 metų praktiškai vieni nevažinėja. Artimiausia stotelė Spaudos rūmų. Ne visi tėvai turi automobilius, kuriais gali vežioti vaikus – dalis naudojasi visuomeniniu transportu. Šioje vietoje gausu tiek pėsčiųjų, tiek transporto priemonių. Esama perėja pavojinga ir neužtikrina eismo saugumo pėstiesiems ir dviratininkams.
Statybos techninis reglamentas STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“, Neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymas.
Pagal kurios, Neįgaliųjų automobilių stovėjimo vietos įrengiamos arčiausiai įėjimų į pastatą ne didesniu kaip 50 m atstumu.
Mokykla įsikūrusi patogioje vietoje, tačiau čia sunku privažiuoti neįgaliesiems pritaikytu transportu.
Siekiant veiksmingai plėtoti specialiųjų poreikių turinčių žmonių socialinės integracijos procesą ir skatinti judumą Vilniaus mieste ir užtikrinti gera pralaiduma piko metu įskaitant pėsčiuosius ir dviratininkus, žymiai pagerinant eismo sauguma,
Prašome:
1. Įrengti antžeminė automobilių stovėjimo aikštelė, įrengiamos specialios stovėjimo vietos neįgaliųjų automobiliams (Priedas nr1). Būtų tinkamai pažymėtos ženklais ir horizontaliuoju ženklinimu, įrengti įvažiavimo kelius.
2. Įrengti autobusu/troleibusu stotele, įrengiant keleivių laukimo paviljoną ir pėsčiųjų tako konstrukcijos įrengimą (Priedas nr1).
3. Įrengti Kiss and ride vietas (Priedas nr1).
4. Pėsčiųjų perėją atitraukti arciau autobusu stoteles įrengiant saugumo salelę. (Priedas nr1).
5. Įrengti lietejimo juosta sukti i desne.

Laikas baigti karantiną (484)

Lietuvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, atsižvelgdama į kintančią situaciją dėl koronaviruso, visuotinį karantino režimą turi nedelsdama atšaukti. Todėl, kad: (1) Susirgimų skaičius Lietuvoje palaipsniui mažėja, situacija taisosi, taigi pagrindo laikyti visą šalį šiame ypatingame režime nėra. (2) Visuotinius karantinus viena po kitos atšaukinėja ir kaimyninės šalys – taip siekiama kuo greičiau grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo. (3) Karantino metu Vyriausybė atvirai leidžia diskriminuoti senjorus ir vyresnio amžiaus žmones – jų laisvalaikis bei profesinė veikla yra ribojamos. (4) Vis daugiau požymių, kad teisinis visuotinio karantino režimas valdantiesiems reikalingas ne dėl objektyvių priežasčių, o dėl artėjančių rinkimų ir didesnės valdžios – taip galima greičiau priimti ne visada būtinus ir reikalingus sprendimus, galią sutelkti nedidelės žmonių grupelės rankose. (5) Kelis kartus per dieną skelbiami vis nauji nurodymai ar rekomendacijos vargina ir sekina visuomenę, augina psichologinę įtampą, rodo apklausos. Visa tai nėra suderinama su atviros visuomenės principais. Priešingai, žmonių sąmoningumą reikia skatinti. (6) Reaguoti į viruso protrūkius, jei tokie būtų, galima kitais būdais – pavyzdžiui, skelbti tikslinius karantinus konkrečioje vietovėje ir panašiai. (7) Lietuvoje ir toliau reikia vykdyti aktyvią testavimų strategiją – tai leidžia matyti realią viruso cirkuliavimo visuomenėje situaciją ir, reikalui esant, ją suvaldyti.

Dėl interpeliacijos Alytaus miesto mero komandai (207)

Valerijus. Adresuota: Alytaus miesto savivaldybės tarybai ir merui

PETICIJA 2020-06-02 Mes, Lietuvos Respublikos piliečiai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 straipsnio 1 dalies 3 punktu bei 14 straipsnio nuostatomis, kreipiamės į Alytaus miesto savivaldybės tarybą ir Alytaus miesto merą su prašymu pripažinti šį mūsų kreipimąsi peticija. Kreipimosi priežastys ir tikslai: Mūsų įsitikinimu, Alytaus miesto mero komandos – jo pavaduotojų, administracijos direktoriaus ir jo pavaduotojos veikla bei neveiklumas, netinkamas susidariusių problemų sprendimas netenkina Alytaus miesto gyventojų ir kenkia Alytaus miestui, manome, kad jie savo darbais neparodė reikiamų gebėjimų, netinkamai vykdo savo pareigas pagal nustatytas veiklos sritis: -organizuojama pertvarka švietimo srityje destabilizavo visą švietimo sistemos darbą; -organizuojama pertvarka švietimo srityje sukėlė didelį ugdymo įstaigų darbuotojų, mokinių tėvų bendruomenių nepasitenkinimą ir įtampą; -meras viešai pripažino padarytas klaidas organizuojant švietimo pertvarką; -švietimo pertvarkos metu atsiradę laiko, žmogiškieji bei finansiniai nuostoliai; -neišspręstas žemės sklypų grąžinimo skandalas; -nepakankamas bendradarbiavimas su verslo įmonėmis ir jų kontrolė; -pasyvumas ir negebėjimas pritraukti realių investicijų į miestą; -nesikalbėjimas su visuomene, bendruomenių neįtraukimas į savivaldos veiklą; -nevyksta savivaldybės administracijos optimizavimo procesai; -neracionalus ir ydingas socialinės paramos lėšų panaudojimas; -neracionalus savivaldybės valdomo turto naudojimas; -neracionalus pavaldžių įstaigų reorganizavimas ir netinkama jų kontrolė; -neinicijuojami miestui reikalingi energetinio efektyvumo ir renovacijos projektai; -asociacijos Alytaus aeroklubas valdomo turto perėmimas prievartinėmis priemonėmis; -nepritarta administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos 2019 metų veiklos ataskaitai. 2020 m. birželio 2 d. Alytaus miesto savivaldybės administracijoje yra užregistruotas identiškas turiniu „Sakalėlio“ bei „Drevinuko“ mokyklų bendruomenės inicijuotas pareiškimas Tarybai bei merui dėl interpeliacijos jo komandai su 631 parašais. Visi išvardinti Alytaus miesto savivaldybės veiksmai ir aplinkybės suteikia pagrindą reikalauti minėtų asmenų atsakomybės ir jų atstatydinimo. Reikalavimai ir siūlymai: Mes, pasirašę šią peticiją, netoleruodami netinkamo šių asmenų darbo, nekompetencijos ir neveiklumo reikalaujame artimiausiame Alytaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje svarstyti Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojos Jurgitos Šukevičienės, Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojo Šarūno Klėgerio, Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Rolando Juonio ir Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Neringos Rinkevičiūtės atleidimo dėl pareikšto politinio nepasitikėjimo klausimus ir priimti atitinkamus tarybos sprendimus.

Atidėti taršos mokestį (51)

B.. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Dėl esamos nepavydėtinos situacijos, ekonomikos nuosmukio, nedarbo augimo prašome jūsų, Lietuvos Respublikos seimo, apsvarstyti galimybę atidėti automobilių taršos/registracijos mokestį laikotarpiui, iki kol susitvarkys ir stabilizuosis karantino pasekmes. Naudotų automobiliu pramonės pardavimai yra ženkliai smukę, dėl aukščiau paminėtų priežasčių ir papildomas mokesčio įvedimas šiuo laikotarpiu suduos tik dar didesnį smūgį tiek gaunantiems mažesnes pajamas tiek naudotų automobilių pardavėjams. Atidedami mokestį, Lietuvos seimo nariai, parodytų puiku pavizdi, jog siekiama ne pasinaudoti proga gauti papildomas lėšas biudžetui, o stabilizuoti stipriai smulkusia ekonomiką ir padėti savo piliečiams atsistoti ant kojų. Automobilių registracijos / taršos mokesčio kainos nuo liepos 1 d. https://www.skaiciai.lt/auto/automobiliu-registracijos-mokestis/