Uždrausti traukinių eismą Klaipėdos Rimkų pervažoje piko metu

1 030 PARAŠAI

Kategorija:

Prasidėjus naujiems mokslo metams (tačiau ir atostogų metu) Klaipėdos Rimkų traukinių pervaža eismo piko metu (darbo dienomis ryte nuo 7 iki 9 val. ir vakare nuo 16 iki 18 val.) užsikemša dėl pastoviai reisuojančių traukinių. Mašinų kamštis nusidriekia virš dviejų kilometrų ir taip gaišinamas brangus žmonių laikas.

Šios peticijos tikslas sustabdyti traukinių eismą ties Rimkų pervaža eismo piko metu (darbo dienomis nuo 7:00 iki 9:00 bei nuo 16:00 iki 18:00) val.

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Janina
2020-09-21 / 18:55
Kartais atrodo, kad koks mažas šilumvežis specialiai tuo laiku važiuoja - lėtai pirmyn, po to atgal...
2 Dovilė (Klaipėda)
2020-09-12 / 23:30
Uždrausti traukinių eismą Klaipėdos Rimkų pervažoje piko metu
3 Inesa
2020-09-12 / 22:11
Kirk sugaišti laiko del tų traukinių.kiekvieną rytą ir popiet ta pati problema.nejaugi neįmanoma sureguliuot eismo kad neerzint žmonių
4 Larisa (Klaipėda)
2020-09-12 / 14:16
Uždrausti Rimkų pervazoje traukinių eismą piko valandomis.
5 Egle (Klaipėda)
2020-09-12 / 09:21
Sutinku su peticija, nes vaikas pastoviai vėluoja į mokyklą.
6 Vygantas
2020-09-11 / 20:19
Spręsti šią problemą jau seniai reikėjo ir dabar nevėlu, kalba eina apie tiltą, draudimas tik laikinai išspręs tuos kamščius, ne atsiradus viadukui po 10 metų situacija bus tragiška
7 Daiva
2020-09-11 / 18:57
Uzdrausti traukiniu judejima Rimku pervazoje piko valandomis.
8 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-09-11 / 16:39
Atsibodo rytais ir vakarais stovėti kamštyje prie Rimkų pervažos. Privaloma "atkimšti" pietinę Klaipėdos arteriją!
9 Viktorija (Klaipėda)
2020-09-11 / 11:01
Labai anksti reikia išvažiuoti ir prastovi valandą laiko kamštyje kol pervažiuoji per bėgius
10 Neskelbiama
2020-09-11 / 10:56
Neimanoma ziureti, kai per viena is pagrindiniu isvaziavimu/ivaziavimu i miesta, vaziuoja traukiniai kas 5 minutes
11 Jolanta
2020-09-11 / 09:39
Vaikas visada vėluoja į mokyklą, o tai didelė problema.
12 Tomas
2020-09-11 / 09:31
Traukiniai visada užkemša kelią piko metu, būtų pats laikas keisti jų važiavimo laiką arba statyti viaduką
13 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-09-11 / 07:47
Neįmanoma piko metu įvažiuoti/išvažiuoti į/iš miesto, drauskit traukinių eismą piko metu!
14 Rasa
2020-09-11 / 07:44
Apsurdas didžiausias kai lauki valanda kol pravaziuosi. Tegul meras pastovi kasdien gal supras koks bardaka....
15 Rasa
2020-09-10 / 23:58
Prašau peržiūrėkite rytinio traukinių stumdymosi grafikus , nuo 7.10 iki 8.00, tai yra nesuvokiama kai 7.40 , pradeda stumdyti traukinių vagonus pirmyn atgal, juk dirbam ir pamokos prasideda nuo 8.00
16 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-09-10 / 21:38
Kur yra logika, kad prieš pamokų ir darbo dienos pradžią turime stovėti kilometriniuose mašinų kamščiuose praleisdami krovininius traukinius?
17 Martyna (Klaipėda)
2020-09-10 / 21:10
Pritariu, kad piko metu traukinys nevažiuotu per Rimkų geležinkelį.
18 Greta
2020-09-10 / 19:28
Po velniu kada baigsis tas kosmaras,uzkniso sedet kamsciuose,tvarkykit pervaza !!!
19 Diana (Klaipėda)
2020-09-10 / 15:45
Gerai būtu padaryti tuneli mašinoms, kad nei mašinoms, nei traukiniams netrūkdytu.
20 Edda (Klaipėda)
2020-09-10 / 14:28
uždrausti traukinių eismą per Rimkų pervažą piko metu
21 Vilhelma (Klaipėda)
2020-09-10 / 14:27
uždrausti traukinių eismą per Rimkų pervažą piko metu
22 Neskelbiama
2020-09-10 / 13:38
uždrausti traukinių eismą per Rimkų pervažą piko metu
23 Airida
2020-09-10 / 12:01
Kadangi visi "bosai" gyvena kituose galuose,tai ten kur jie gyvena jokių trukdžių nėra, ir keliai sutvarkyti.O va kas dedasi mūsų gale jiems neįdomu,todėl ir nesupranta,kad čia didelio masto problema Rimkų pervaža. Plungėj netgi požeminį tunelį padarė,kad eismui trukdo traukiniai,o čia Klaipėdoj neįgalūs kažkokie šituo klausimu
24 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-09-10 / 10:54
uždrausti traukinių eismą per Rimkų pervažą piko metu
25 Gintaras (Priekulė)
2020-09-10 / 10:09
Reikia spresti sia problema, tiek metu vis tas pats.
26 Vytaras (Klaipėda)
2020-09-10 / 09:41
uždrausti traukinių eismą per Rimkų pervažą piko metu
27 Vaiva (Klaipėda)
2020-09-10 / 08:26
Tai yra baisiausias ryto košmaras kiekvienam dirbančiam Klaipėdoje ir važiuojančiam iš užmiesčio.
28 Sigita (Klaipėda)
2020-09-10 / 08:13
Su vaikais mašinoje laukti pavažuojant po metra, katastrofa.
29 Aistė (Klaipėda)
2020-09-10 / 08:12
Netrugdykit žmonems vaziuoti i mokyklas ir darbus.
30 Neskelbiama (Klaipėda)
2020-09-10 / 07:53
Neimanoma normaliai pravažiuoti visada turi laukti, visur veluoji.

Atšaukti privalomą saviizoliaciją jūreiviams po reiso (615)

Pavardenis. Adresuota: Sveikatos apsaugos ministerija

Jūreiviai, grįžę iš reiso, kur išbuvo neturėdami kontaktų virš 2 savaičių neturėtų būti verčiami saviizoliuotis grįžę namo! Jūreivių gyvenimas sustojo kovo mėnesį, nes nuo tada vienas šeimos narys visuomet turi arba dirbti arba izoliuotis nuo šeimos, nuo kitų žmonių. Daugelyje ES šalių jūreiviai iš darbdavio gauna pažymą apie darbą laive, ir jiems neprivaloma saviizoliuotis. Prašome peržiūrėti saviizoliacijos tvarką jūreiviams, grįžusiems iš reiso.

Prieš Plungės rajono ligoninės, vaikų skyriaus uždarymą. (377)

Viktorija. Adresuota: Plunges rajono savivaldybes merui Audriui Klišoniui

Plungės savivaldybė uždaro Plungės rajono ligoninės, vaikų skyrių. Plungės rajone yra daug vaikų, todėl norime turėti savo rajono ligoninėje vaikų skyrių, kad nereiktu važiuoti į kitų miestų ligonines.

Sprendimo paversti bendrabutį socialiniu būstu Bukiškio k. stabdymas (127)

Artūras. Adresuota: Vilniaus rajono savivaldybės administracija, Lietuvos Respublikos seimas, Finansų Ministerija, LR Vyriausybė, Vyriausioji Tarnybinės Etikos komisija

Turto bankas nemokamai perduoda Bukiškio bendrabutį, unikalus Nr. 4198-5068-1012, 1N5/p, bendras plotas 2370,31 kv. m), esantį Vilniaus r. sav., Avižienių sen., Bukiškio k., Mokyklos g. 6. Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Dabar jame planuojama įrengti 38 socialinius būstus. Žmonių, kurie patiria socialines problemas, negalima segreguoti sukišant į vieną daugiabutį. Problema yra ne soc. būsto atsiradime, bet būstų koncentracijoje. Vilniuje yra ne vienas rajonas (pvz. Pilaitė), kuriame akivaizdu, kad didelė koncentracija žmonių, kurie turi tam tikrų socialinių problemų, nesprendžia problemų, netgi atvirkščiai - jas didina bei sukelia socialinę atskirtį. Tai yra pagrindinis integracijos trūkumas. Prašome, kad VRSA (Vilniaus rajono savivaldybės administracija) nedelsiant stabdytų sprendimo priėmimą ir inicijuotų viešą klausimo svarstymą. Taip pat prieš priimant sprendimus šiuo klausimu - jų detales derintų su Bukiškio bendruomene. Šis pastatas reikalingas bendruomenės veikloms, apie jo likimą nebuvo diskutuojama su bendruomene ar bent jau kaimynais. Mes jaučiamės nesaugūs, kai neturime jokios informacijos apie tai, kas vyksta aplink.

NE ORO UOSTUI LR Bendrajame Plane (119)

Vaida. Adresuota: LR Vyriausybė, LR Seimas, LR Aplinkos ministerija

Pasirašau šią peticiją ir reikalauju panaikinti Lietuvos Respublikos teritorijos Bendrojo plano sprendinius, įteisinančius nacionalinio oro uosto statybas. Nacionalinis oro uostas įtrauktas į LR Bendrojo Plano sprendinius 2030 m., tačiau aviacijos ekspertai išsako rimtas abejones. Simonas Bartkus teigia, kad šiuo metu itin sudėtinga prognozuoti, kada aviacija atsigaus po krizės, o Arūnas Stankevičius aviacijos krizę apibūdina žodžiu „koma“, reiškiančiu kritinę būseną. Susisiekimo viceministras Vladislav Kondratovič teigia, kad naujas oro uostas kainuotų apie 1,5 milijardo, o esamieji oro uostai būtų uždaryti. Kadangi valstybės pagalba šiuo atveju yra draudžiama, o ES parama taip pat negalima, projekto finansavimo šaltiniai lieka neaiškūs. Bendrojo Plano rengėjai nėra atlikę galimybių studijų ir neturi pagrįstų argumentų, kad esami oro uostai artimiausiu metu viršys maksimalius krūvius. Šiemet esami oro uostai yra gavę 85 milijonų finansavimą plėtrai. Vilnius pajėgumai padidės dvigubai (nuo 3,5 mln iki 7,8 mln). Numatoma vieta - tarp Vilniaus ir Kauno (Kaišiadorių rajone). Mes, aktyvūs Lietuvos piliečiai, reikalaujame pašalinti nacionalinio oro uosto sprendinius iš LR Bendrojo Plano, nes toks projektas pasaulinės pandemijos akivaizdoje yra neracionalus ir žalingas Lietuvai. 2018 m. Lietuvos oro uostai samdė Nyderlandų bendrovę „InterVistas Consulting“, kuri nagrinėjo naujo oro uosto statybos galimybes bei analizavo oro uostų koncesijos modelį už didesnę nei 2 milijonai eurų sumą, tačiau studijos išvados nėra viešai paskelbtos. Taip pat nėra skelbiama, kad vieni iš „InterVistas Consulting“ partnerių turi akivaizdžių sąsajų su viena iš Lietuvos verslo lobistų organizacijų. Siūlome, nepriimti sprendinių dėl naujojo oro uosto kol: • nėra atliktos nepriklausomos ir aktualios būsimų keleivių srautų prognozės; • neatlikta nepriklausoma naujojo oro uosto naudos ir kaštų analizė; • nuo visuomenės slepiamos už viešuosius finansus užsakytos studijos; • viešai nebus išnagrinėtos esamos studijos autorių sąsajas su verslo lobistinėmis organizacijomis.