Skirkime 100 milijonų ES paramos iš RRF fondo dviračių transportui


Parašų: 833


  • Autorius: Karolina Štelmokaitė
  • Adresuota: Lietuvos respublikos vyriausybė, Finansų ministerija, Susisiekimo ministerija, Aplinkos ministerija
  • Kategorija: Aplinkosauga

Mes, pasirašiusieji, kviečiame iš €2.2 milijardo, kuriuos Lietuva gaus iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo fondo (toliau – RRF), 100 milijonų skirti dviračių transporto plėtrai Lietuvoje.

Dabartinis Lietuvos vyriausybės sudarytas planas RRF lėšų panaudojimui nenumato jokių investicijų dviračių sektoriui. Tuo tarpu, kitos ES šalys tokias investicijas laiko prioritetu ir tam skirs dideles sumas. Pavyzdžiui, Belgija skirs €473 mln (arba 8% viso RRF finansavimo) dviračių kelių infrastruktūrai, Italija – 600 mln, Rumunija –120 mln, Slovakija – 100 mln. Eur.

Primename, kad RRF finansavimas valstybėms narėms yra skirtas ekonomikos žalinimui ir atsigavimui nuo COVID-19 sukeltų pasekmių. Transporto sektorius yra taršiausia ekonomikos sritis Lietuvoje pagal išmetamą ŠESD kiekį – ne veltui ES Taryba savo rekomendacijose Lietuvai nurodo būtinas investicijas į darnų judumą. Dviračių transporto kultūra Lietuvoje yra ženkliai atsiliekanti nuo europinių standartų. RRF parama yra puiki proga pasiekti šioje srityje proveržį.

100 milijonų eurų sudarytų vos 4.5 % RRF Lietuvai skirtos sumos, tačiau ženkliai prisidėtų prie „Judame neteršdami aplinkos“ reformos, kuriai Lietuva skiria RRF finansavimą. Tai taip pat prisidėtų prie Lietuvos gyventojų sveikatos ir fizinės būklės atstatymo post-pandeminiu laikotarpiu. Šią progą privalome išnaudoti.

# Vardas Komentaras
1 Neskelbiama (Klaipėda)
2021-08-15 / 10:57
Būtina skirti ! Dviračių transporto kultūra Lietuvoje yra ženkliai atsiliekanti nuo europinių standartų. RRF parama yra puiki proga pasiekti šioje srityje proveržį.
2 Neringa
2021-07-02 / 00:01
Dviračių takų infrastruktūra yra svarbi ne tik dviratininkams, bet ir automobilių vairuotojams bei pėstiesiems. Nes įrengus tvarkingus dviračių takus, kurie netrukdytų nei pėstiesiems, nei automobilių vairuotojams ir būtų patogūs dviratininkams, tai sumažėtų eismo įvykių susijusių su dviratininkais ir kitais eismo dalyviais. Taip pat, aišku, padidėtų dviračių entuziastų, kas prisidėtų prie ekonominės situacijos.
3 Neskelbiama
2021-05-10 / 09:02
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
4 Neskelbiama
2021-05-09 / 21:05
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
5 Neskelbiama
2021-05-09 / 10:27
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
6 Neskelbiama
2021-05-07 / 09:41
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
7 Neskelbiama
2021-05-07 / 03:25
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
8 Neskelbiama
2021-05-06 / 18:27
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
9 Neskelbiama
2021-05-05 / 23:13
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
10 Neskelbiama
2021-05-05 / 22:48
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
11 Neskelbiama
2021-05-05 / 22:04
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
12 Neskelbiama
2021-05-05 / 21:27
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
13 Neskelbiama
2021-05-05 / 21:15
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
14 Neskelbiama
2021-05-05 / 19:55
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
15 Neskelbiama
2021-05-05 / 18:53
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
16 Neskelbiama
2021-05-05 / 18:49
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
17 Neskelbiama
2021-05-05 / 17:45
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
18 Neskelbiama
2021-05-05 / 16:35
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
19 Neskelbiama
2021-05-05 / 16:32
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
20 Neskelbiama
2021-05-05 / 16:23
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
21 Neskelbiama
2021-05-05 / 16:02
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
22 Neskelbiama
2021-05-05 / 13:50
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
23 Neskelbiama
2021-05-04 / 12:27
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
24 Neskelbiama
2021-05-04 / 12:19
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
25 Neskelbiama
2021-05-04 / 11:36
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
26 Neskelbiama
2021-05-04 / 10:58
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
27 Neskelbiama
2021-05-04 / 10:49
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
28 Neskelbiama
2021-05-04 / 10:36
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
29 Neskelbiama
2021-05-04 / 10:27
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas
30 Neskelbiama
2021-05-04 / 09:44
Šis įrašas yra nebeaktualus, todėl neberodomas

Peticija gali būti panaudota politinėje ar partijų veikloje, teikiant siūlymus valstybinėms institucijoms.