Ne - Kosovo pripažinimui de jure

NE - "nepriklausomam" Kosovui - Europos nestabilumo židiniui. Ar tikrai Lietuvai turėtų rūpėti JAV interesai ir siekiai susaldyti Europą? Kodėl LR Prezidentas taip suskubo pripažinti šią "šalį"? (http://www.lrytas.lt/-12033520511203210203-p1-Lietuvos-diena-V-Adamkus-ragina-pripa%C5%BEinti-Kosovo-nepriklausomyb%C4%99.htm). O gal neverta taip skubėti o verčiau susimąstyti? Kodėl mes vėl turime būti "kaip visi", beveidžiai, be savo nuomonės? Gal metas,kaip ragino A.Mamontovas su savo nauja daina "pradėti gyenti savo gyvenimą" užuot ginti kažkieno neaiškus interesus?
„Lietuva, būdama Europos Sąjungos ir NATO narė, visuomet pabrėžė saugumo bei stabilumo svarbą, - sakė šalies vadovas.
Su visa pagarba Jums, Prezidente, leiskite suabėjti Jūsų žodžiais, ir paklausti - kur Jūs esant šiai situacijai matote tariamą saugumą bei stabilumą? Daugelio Europos šalių bei visuomenių lyderiai pareiškia dėl to visiškai kitokią nuomonę - ir nurodo kurkas daugiau pavojų nei privalumų tokio neapgalvoto poelgio. Tiesa, kitos vad."didžiosios" valstybės entuziastiškai ir beatodairiškai skubo sveikinti "naują valstybę" - turint tam tikrus savo geopolitinius interesus. Bet kokius geopolitinius interesus turi šiuo klausimu Lietuva? Kodėl mes visada turime glaustis prie didžiųjų nuomonės? Kodėl nepažvelgus tiesai į akis ir nepavadinus juodą juodu, o baltą - baltu?
"Lietuvos vadovo nuomone, Kosovo atvejis yra unikalus ir negali būti vertinamas kaip precedentas kituose kraštuose, kurie esmingai skiriasi nuo šios valstybės." - O gal vis dėlto gali? O ko gi Kosovo atvėjis taip unikalus? Ogi visu pirma tuo, kad Kosovas nėra ir niekada nebuvo valstybė, o jo gyventojai nėra atskira tauta. Pavyzdžius ir analogijas galima ieškoti ir rasti daugybę, bet lietuviams užtek gal vieno - Vidurio Lietuva (Litwa Środkowa). Prisiminate tokią "valstybę", jos atsiradimo ypatumus bei tolesnį likimą? Tiek šio atvėju Želigovskio vaidmenį atliko NATO, o ES ir mums tame tarpe siūloma pritarti bei įteisinti šį sumanymą. Susimąstykime! Neskubėkime aklai kartoti kitų klaidas.

[url=http://www.peticija.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=69]Peticijos aptarimas[/url]

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras Miestas Pasirašymo data
1 Aliona B... kosova negalima pripazinti nepriklausomu, idomu kaip patiktu musu valdziai jei kas sugalvotu paskelbti vilniaus nepriklausomybe. o gal dabar darom keikviena miesta nepriklausomu?
2 Laisve k... Laisve Kosovui ir visoms pasaulio tautoms kurios kencia nuo okupantu... Jei sakysime ne separatistams, tai pasakysime ne patys sau nes pries 18 metu mes patys buvome patys separatistai.
3 Robertas Z... butinai turim susimastyt ir galvot apie savo valstybe ir ateiti turint omenyje santykius su Rusija, Serbia ir kitom valstybem....

Prašymas atšaukti likusius mokslo metus.

Ž. Vaitkus. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Atsižvelgiant į Lietuvoje besimokančių vaikų skaičių, ne visi turi galimybė prisijungti prie interneto, dienynai ,,lūžta" nuo per didelio apklausos skaičiaus, šalyje yra per 300 tūkst. mokinių, serveriai negali prijungti visų vienu metu. Pirmąją dieną nuotolinis ugdymo procesas prasidėjo su rimtais trukdžiais – nebepasiekiamos nuotolinio mokymo platformos, neveikia elektroninis dienynas. Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius jau prakalbo apie galimybę mokslo metus nutraukti anksčiau ir vaikus perkelti į kitas klases. „Mokslo metai kai kuriose šalyse yra užbaigiami, vaikai perkeliami į kitą klasę su mintimi, kad kitais metais mokymosi procesas bus intensyvesnis. Tokius variantus mes taip pat svarstome. Yra sudaryta komisija, kuri per porą savaičių turėtų įvertinti visas aplinkybes“, – pirmadienį LRT radijui sakė A. Monkevičius. Ministerijos duomenimis, trūksta apie 18 tūkst. kompiuterių vaikams iš šeimų, kuriose yra keli mokiniai

Prašymas atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus.

S. Kaunelis. Adresuota: LIetuvos Respublikos seimas

Dėl susiklosčiusios situacijos (Covid-19 viruso) Lietuvos Respublikos abiturientai kreipiasi į vyriausybę su prašymu atšaukti 2020 metų Valstybinius Brandos egzaminus, savo prašymą grindžiame toliau išvardintais argumentais: Nuotolinis mokymas nesuteiks tokios pačios mokymosi kokybės kaip mokymas gyvai. Dauguma mokytojų yra senyvo amžiaus žmonės, kurie jei ir turi priėjimą prie nuotolinio mokymosi priemonių, tikrai nėra pajėgūs jomis adekvačiai operuoti. Tad iš nuotolinio mokymo, geriausiu atveju telieka nuotoliniu būdu perteikti namų darbai, be jokio dėstymo elemento. Natūraliai kyla klausimas: ar mokiniai pasiruoštų egzaminams, jei atėję į ugdymo įstaigas tegautų užduotis, be jokio paaiškinimo kaip jas atlikti? Egzaminų nukėlimas sukelia abiturientas papildomą stresą. Stresas, kaip žinoma ir taip stiprus faktorius, kuris įtakoja mokinių pasiekimus egzaminų metu, būtų tik dar labiau sustiprintas neužtikrintumo dėl žinių, įgytų atliekant pasiruošimą namų salygomis, bei dėl suspausto egzaminų grafiko. Šių veiksnių įtakotas streso faktorius, smarkiai atsilieptų abiturientų rezultatams. Vasaros vidurys nėra tinkamas egzaminų laikymui dėl laiko sąlygų, mat ugdymo įstaigos nėra pritaikytos operuoti vasaros metu, jose nėra sistemų, kurios užtikrintų darbui tinkamą temperatūrą. Nekyla abejonių, kad karštis tikrai neigiamai prisidėtų prie ir taip demoralizuotų abiturientų stovio. Stojimai į universitetus galėtų būti vykdomi pagal mokinių III-IV klasių vidurkius, nes dažniausiai vidurkiai yra panašūs į egzaminų išlaikymo rezultatus, mokiniai dirbdami nuotoliniu būdu galėtų gauti įvertinimus. Priešingu atveju nepasiruošę, streso apimti ir karščio veikiami abiturientai egzaminus išlaikytų žymiai praščiau nei leidžia jų tikrieji sugebėjimai. Toks jų žinių vertinimas būtų neadekvatus ir amoralus, didžiai neteisingas jaunosios kartos atžvilgiu.