DĖL LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS IŠFORMAVIMO IR KULTŪROS TARYBOS PIRMININKĖS DAINOS URBANAVIČIENĖS ATSTATYDINIMO (22)

Saulius. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas , Lietuvos Respublikos Ministras Pirmininkas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė , Lietuvos Respublikos Kultūros Ministras

Lietuvos Respublikos Prezidentui Lietuvos Respublikos Ministrui Pirmininkui Lietuvos Respublikos Kultūros Ministrui PETICIJA DĖL LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS IŠFORMAVIMO IR KULTŪROS TARYBOS PIRMININKĖS DAINOS URBANAVIČIENĖS ATSTATYDINIMO Vilnius, 2020.04.24 Smogus COVID-19 virusui ir nuo kovo mėn.16 d. paskelbus karantiną Lietuvoje uždarytos visos kultūrinės įstaigos, kultūrinis gyvenimas sustojo. Menininkai ir kultūros darbuotojai liko be darbo ir pajamų. Meno bendruomenė su viltimi sekė LR Vyriausybės, Kultūros ministerijos ir Lietuvos kultūros tarybos veiksmus, tikėdamasi paramos ir supratimo iš šių institucijų pusės. Praėjus daugiau nei mėnesiui realios finansinės ar kitokios pagalbos menininkai taip ir negavo. Lietuvos kultūros taryba (toliau LKT), disponuojanti mokesčių mokėtojų lėšomis, nerodo jokios iniciatyvos, nesiūlo papildomų menininkų paramos būdų ir net nepateikia tikslios informacijos. Šioje įtemptoje situacijoje kultūros visuomenę pasiekė šokiruojanti žinia, kad LKT perka visuomenės nuomonių tyrimų paslaugą, už kurią, LKT internetinėje svetainėje neskelbto konkurso laimėtojui pelno siekiančiai UAB „KOG institutas“ sumokėjo 88 717,20 eurų! (Priedas nr. 1) Balandžio 2 d. LKT pirmininkei Dainai Urbanavičienei pasirašius šio abejotino tyrimo paslaugos pirkimo sutartį, LKT pademonstravo cinišką ir neatsakingą veiksmą, tuo demonstruojant nepagarbą visai menininkų bendruomenei. Ir tai daroma laiku, kai menininkų bendruomenė palikta nežinioje ir dėl 2020 m. II etapo projektų finansavimo: LKT viešai pareiškė esanti neįgali ekspertuoti pateiktų projektinių paraiškų ir net pasiūlė paraiškų teikėjams jas atsiimti (Priedas Nr. 2). Pareiškiame, kad LKT ir jos vadovybė prarado meno bendruomenės pasitikėjimą. Todėl reikalaujame: 1 .Išformuoti esamos sudėties Lietuvos kultūros tarybą, kaip netekusią pasitikėjimo ir negalinčią vykdyti savo funkcijų, o jos pirmininkę Dainą Urbanavičienę – atstatydinti. 2. Minėtos paslaugos pirkimą sustabdyti, o jai skirtas lėšas panaudoti menininkų paramai pandemijos metu patirtiems kūrybinės veiklos nuostoliams kompensuoti. Saulius Paukštys / peticijos iniciatorius/ t. +37061641233 Peteliškių 46 – 18 , Vilnius Priedas Nr. 1 GYVENTOJŲ DALYVAVIMO KULTŪROJE IR PASITENKINIMO KULTŪROS PASLAUGOMIS TYRIMO PASLAUGOS Paslaugos Lietuvos kultūros taryba (302951857) UAB "KOG institutas" (304737179) €88.717,20 2020-04-02 2021-01-20 http://www.cvpp.lt/index.php?option=com_vptpublic&task=sutartys&Itemid=109&filter_show=1&filter_limit=10&vpt_unite=&filter_tender=&filter_number=&filter_proctype=&filter_authority=Kult%C5%ABros%20taryba&filter_jarcode=&filter_purchaseCode=&filter_cpv=&filter_valuefrom=&filter_valueto=&filter_contractdate_from=&filter_contractdate_to=&filter_expirationdate_from=&filter_expirationdate_to=&filter_supplier=&filter_supplier_jarcode=&filter_agreement_type=&fbclid=IwAR32IP80dfT55aRaE4MqbwJQGXL16Aw3Gcljbviev4aC-eOL53XRX9Grqvw Priedas Nr. 2 LKT aplinkrastis meno kurėjams ----------------------------------------------- Gerbiami kultūros bendruomenės nariai. Lietuvos kultūros taryba (LKT), reaguodama į su COVID-19 plitimu susijusias aplinkybes, kviečia kultūros ir meno srityje veikiančias organizacijas prisidėti prie efektyvaus ir aktualaus Kultūros rėmimo fondo lėšų paskirstymo proceso. Į antrąjį 2020 m. kultūros ir meno projektų finansavimo etapą buvo pateiktos 1977 paraiškas - dalį iš jų jau perdavėme ekspertiniam vertinimui (http://www.ltkt.lt/naujienos/404-ekspertams-perduodamos-262-ii-ojo-etapo-paraiskos.html). Dėl kitos dalies paraiškų - pateiktų į kultūros ir meno sričių konkursus, taip pat Etninės kultūros, Atminties institucijų Inovatyvių paslaugų kūrimo bei Kultūros ir meno sklaidos, Tolygios kultūrinės raidos programas - prašome jas teikusių organizacijų įsivertinti tiek nuo vasario mėn. pasikeitusias aplinkybes, tiek savo organizacijos galimybes planuotas veiklas įgyvendinti paraiškoje numatytomis sąlygomis, terminais ir pan. Organizacijos viduje priėmus sprendimą dėl šiuo metu nebeaktualių veiklų (t. y. į likusias antrojo etapo sritis ir programas pateiktų paraiškų) informuokite LKT raštu apie šių paraiškų atsiėmimą. Tokios paraiškos nebus vertinamos. Jūsų informacijos apie atsiimamas paraiškas laukiame iki balandžio 21 d. (imtinai). Dar kartą norime patikinti, kad to prašome norėdami užtikrinti efektyvų KRF lėšų paskirstymą. Jeigu dėl šio kvietimo kyla klausimų, visuomet kviečiame konsultuotis su tam tikros srities ar programos kuratoriumi LKT administracijoje. Dėkojame už supratimą ir bendradarbiavimą, LKT administracija

Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokyklos reorganizacijai - NE!!! (532)

R.. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybės Peticijų komisija, Lietuvos Respublikos prezidentas, Lietuvos Respublikos Ministras pirmininkas, Lietuvos Respublikos seimo nariai

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 straipsnio 3 punktu, teikiame spręsti svarbų Lietuvos Respublikos visuomenei ir valstybei klausimą, dėl Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokyklos identiteto išsaugojimo. Prašome šį kreipimąsi pripažinti peticija. 2019 m. balandžio 30 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 414, Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla jungiama prie Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro ir po reorganizacijos netenka Mokyklos statuso. Šia peticija siekiame išsaugoti Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokyklos juridinį statusą, išlaikyti Lietuvos Respublikos unikalumą ir išskirtinumą aviacijos srityje. Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pavaldžių įstaigų tinklo pertvarka (optimizavimas) turėtų būti atliekama atsižvelgiant į visuomenės interesus. Todėl siūlome pakeisti 2019 m. balandžio 30 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą Nr. 414, numatant, kad Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla išlaikytų esamą MOKYKLOS statusą ir turėtų galimybę toliau NEMOKAMAI 3 - 15 metų amžiaus Lietuvos Respublikos vaikams teikti aviacines žinias ir ugdyti mokyklinių orlaivių pilotavimo įgūdžius. Sprendimai dėl Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokyklos reorganizavimo buvo priimti skubotai, nepasitarus su Mokyklos bendruomene ar specialistais, galinčiais įvertinti Mokyklos reorganizavimo pasekmes. Esame sunerimę dėl vaikų aviacijos sporto ir vaikų aviacinio švietimo, taikant mokyklinių orlaivių pilotavimo praktiką, programos likimo, Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokyklos, jos mokinių devyniuose šalies regionuose, aviacinio švietimo idėjos ir visų vaikų, svajojančių pajusti skrydžio galią, ateities. 2018 m. Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla atšventė garbingą 35-erių metų jubiliejų, bet vaikų sklandymas ir aviacinis švietimas Lietuvoje siekia dar praeito šimtmečio pirmąją pusę. Manome, kad negalima griauti to, kas buvo ilgus metus kuriama ir puoselėjama – Lietuvos Broniaus Oškinio vaikų aviacijos mokykla turi išlaikyti savo statusą ir toliau suteikti vaikams galimybę tapti jaunaisiais pilotais, siekti svajonių profesijos. Identiteto išsaugojimo priežastys: - Mokykla, savo išskirtine veikla, yra ne tik neformaliojo švietimo įstaiga, bet ir visos Lietuvos Respublikos kultūros ir paveldo dalis. Didėjant emigracijos skaičiui Lietuvai labai svarbu išlikti unikalia valstybe, į kurią norėtų grįžti mūsų tėvynainiai ir plėtoti tai, ko nėra kitose šalyse; - Mokykla yra vienintelė tokio pobūdžio įstaiga Lietuvoje ( ir Europoje), todėl kyla pagrįstų abejonių, kad kitos įstaigos techninio modeliavimo ir tarptautiškumo patirtis bus pakankama, siekiant plėsti mokyklinių orlaivių pilotavimo reiškinį; - Mokyklą lanko ambicingi vaikai, turintys aiškią ateities viziją ir konkrečių svajonių. Net 50 procentų Mokyklos absolventų savo gyvenimus susieja su aviacija, likę 50 procentų yra aviacijos mylėtojai. Išvada – Mokyklos vykdomas mokinių profesinis orientavimas yra efektyvus; - Mokykloje dirba aviacijai pasišventę žmonės, kuriems svarbu vaikai ir jų poreikiai. Mokyklos žmogiškieji ištekliai yra labai riboti ir sąlygoti specifinių reikalavimų. Tuo tarpu, išanalizavus švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pavaldžių institucijų funkcijų vidaus audito ataskaitą paaiškėjo, kad metinės darbo užmokesčio išlaidos, tenkančios 1 etatiniam Mokyklos darbuotojui per metus, yra mažiausios, palyginus su kitomis ministerijai pavaldžiomis neformaliojo švietimo funkcijas vykdančiomis įstaigomis, tad nesuprantama, kokią ekonominę naudą gali atnešti Mokyklos reorganizavimas; - Mokykla turi tinkamą mokymo ir mokymosi bazę (aerodromus, mokymo priemones, mokymo priemonių dirbtuves ir kt.); - Mokykla turi savitą bei unikalią kultūrą, kuri yra svarbi ir nepakartojama Lietuvos valstybės dalis; - Mokykla įgyvendina vaikų aviacinio švietimo, taikant mokyklinių orlaivių pilotavimo praktiką, programą, kuri jau daugelį metų yra puoselėjama ir tobulinama Mokyklos darbuotojų, tad reorganizavus Mokyklą ir leidus kompetencijos neturintiems arba turintiems jos nepakankamai asmenims reguliuoti programos įgyvendinimą, nekyla abejonių, kad jos likimas ateityje – žlugimas. Mes, pasirašiusieji šią peticiją, manome, kad 2019 m. balandžio 30 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 414 priimtas skubotai, neįsigilinus į galimas pasekmes ir neužtikrina tinkamo vaikų aviacinio ugdymo ir sporto augimo Lietuvoje. Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai pavaldžių įstaigų tinklo pertvarka turėtų atitikti Lietuvos valstybės, visuomenės ir pačios mokyklos bendruomenės (mokinių, mokinių tėvų, mokytojų) poreikius ir interesus. Tik visoms suinteresuotoms pusėms sutarus, įmanomas teisingas sprendimų priėmimas ir efektyvus Mokyklos darbas.

AB banko Snoras administravimo išlaidų sąmata (4)

Banko. Adresuota: P. Neil Cooper, Lietuvos banko valdybos pirmininkas p. Vitas Vasiliauskas, Lietuvos Respublikos Ministras Pirmininkas p. Andrius Kubilius, Lietuvos Respublikos finansų ministrė p. Ingrida Šimonytė, ki

Ponui Neil Cooper Lietuvos banko valdybos pirmininkui ponui Vitui Vasiliauskui Lietuvos Respublikos Ministrui Pirmininkui ponui Andriui Kubiliui Lietuvos Respublikos finansų ministrei poniai Ingridai Šimonytei Kitiems susijusiems asmenis ATVIRAS PAREIŠKIMAS 2012 m. sausio 6 dieną spaudoje paviešintais duomenimis ponas Neil Cooper pateikė, o Vilniaus apygardos teismas mašinaliai patvirtino laikiną trijų mėnesių bankrutuojančio AB banko SNORAS bankroto administravimo išlaidų sąmatą, kuri sudaro apie 61 mln.litų. Iš šios sumos net 31 mln. litų skirta pono Neil Cooper ir jo samdomų konsultantų honorarams, skaičiuojamiems pagal mums nesuvokiamo dydžio tarifus, siekiančius net iki 800-1000 eurų už valandą. Norėtume atkreipti Jūsų dėmesį, kad tokios sumos, kurias „konsultantams” rengiamasi mokėti už jų valandą darbo, gerokai viršija Lietuvos vidutinį mėnesinį darbo užmokestį bei iki dešimies kartų viršija Lietuvoje nusistovėjusias atitinkamų konsultantų paslaugų rinkos kainas. Kitos bankroto administravimo išlaidų sąmatų pozicijos taip pat kelia itin didelių abejonių ir neaiškumų. Įvertinus šiandienos Lietuvos ekonominę situaciją, nurodyti skaičiai aiškiai prasilenkia su sveiku protu. Tokių „kosminio dydžio” sąmatų teikimas tvirtinti ir vadovavimasis jomis, o Lietuvos banko ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės, kurių teikimu ir su kurių pritarimu ponas Neil Cooper ėmėsi administruoti bankrutuojantį AB banką SNORAS, neveikimas bei nevykę bandymai abstrakčiais pasamprotavimais pateisinti šiuos skaičius yra nesuderinami su viešuoju interesu, pažeidžia ne tik bankrutuojančio AB banko SNORAS kreditorių teises ir interesus, bet ir visų Lietuvos Respublikos mokesčių mokėtojų interesus. Nemažiau stebina ir tai, kad visa tiksli informacija apie bankrutuojančio AB bankas SNORAS būklę, konkrečius atliekamus jame veiksmus, turto ir išlaidų pozicijas ir kitus susijusius faktus bei procesus laikoma didžiausia paslaptimi. Kodėl tai slepiate? Nuo ko? Ar aiškumas ir skaidrumas, Jūsų manymu, neturėtų būti esminiu principu šiame mums asmeniškai ir visai Lietuvai itin skausmingame procese? Todėl raginame Jus nedelsiant peržiūrėti ir mažiausiai tris keturis kartus sumažinti bankrutuojančio AB banko SNORAS bankroto išlaidų administravimo sąmatą. Iš anksto dar prieš teikiant atitinkamą prašymą teismui viešai paskelbti, išsamiai paaiškinti ir svariai pagrįsti visas naujai teikiamos tvirtinti sąmatos eilutes, kad teismas ir kiti suinteresuoti asmenys galėtų įsitikinti jų pagrįstumu bei protingumu. O jeigu kuri nors dalis nebūtų įtikinamai pagrįsta, šios dalies nederinti ir netvirtinti. Taip pat raginame visą bankroto procesą vykdyti skaidriai, viešai atskleisti visą reikšmingą informaciją ir detales apie faktinę banko būklę prieš nacionalizavimą, inicijuojant bankrotą bei po bankroto iniciavimo, paaiškinti kokie veiksmai ir kodėl dabar atlikinėjami su banko turtu ir ką toliau ketinama atlikti bent jau pačiu artimiausiu metu. Pašome išsamiai paaiškinti ir pagrįsti, kaip ketinama užtikrinti kreditorių interesų patenkinimą. Siekiant išvengti tokių problemų ateityje, prašome nedelsiant įdiegti mechanizmą, pagal kurį visų kreditorių grupių atstovai bei visuomenės atstovai būtų įtraukti į visų reikšmingų sprendimų, susijusių su bankrutuojančio AB banko SNORAS bankrotu, priėmimą. Tikimės Jūsų supratingumo, greito ir adekvataus sureagavimo į šį viešą pareiškimą. Pagarbiai Bankrutuojančio AB banko SNORAS kreditoriai ir kiti aukščiau įvardintomis negerovėmis susirūpinę Lietuvos mokesčių mokėtojai

MES PRIEŠ BET KOKIUS ABONEMENTINIUS MOKESČIUS, NES TAI PARSIDAVĖLIŠKOS VALDŽIOS ĮTEISINTAS ŽMONIŲ PLĖŠMAS (5)

Voldemaras. Adresuota: Lietuvos Respublikos Ministras pirmininkas

Bet kurioje civilizuotoje šalyje nuolatiniai klientai yra skatinami materialiai. Tik Lietuvoje jie plėšiami! Ir tai daroma su valdžios žinia bei tyliu sutikimu per abonementinius mokesčius. Kur tai matyta, kad aš turiu mokėti už daiktą, jei juo kurį laiką nesinaudoju, nes esu, pavyzdžiui, išvykęs atostogų?! Būtų gražiausiai, jei ir parduotuvės įvestų abonentinius mokesčius savo nuolatiniams pirkėjams vietoj dabar teikiamų lengvatinių nuolaidų. Visokie teo, dujotekanos ir į juos panašūs plėšia mus, kaip beįmanydami, kraudamiesi milijardus! Dar mažai? Žmonės aikteltų, sužinoję, jog už gamtinius išteklius bei įvairias paslaugas permokame daugiau negu dvigubai! O juk paprastas lietuvėlis pinigų kubiluose nalaiko, ponas Kubiliau! Gal laikas tas niekingas apgaules ir plėšimus sustabdyti? O tai sėdite valdžioje apsimetę, kaip jūs neleidžiate kelti kainas, o kad žmonės apvagiami visokių "abonentinių mokesčių" pagalba, jums nė motais. Laikas baigti tą visuotinį mulkinimą! Šalin abonentinius mokesčius prisiplėšėliams pelnus didinti.