Leiskime B kategoriją turintiems vairuotojams važinėti su motociklu iki 125 cm3!

V. Prunskas. Adresuota: Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Lietuvos Respublikos vyriausybė, Lietuvos Respublikos seimas

Tikslas labai aiškus: Norime, kad būtų suteikta galimybė B kategoriją turintiems vairuotojams važinėti motociklu su varikliu iki 125cc. Šalys, kuriose leidžiama eksploatuoti motociklą iki 125cc su B kategorija: Čekija, Italija, Latvija, Estija, Malta, Slovakija, Lenkija, Portugalija, Ispanija, Belgija, Austrija, Prancūzija, Liuksemburgas, D. Britanija. Siūlome visiems vairuotojams, turintiems B kategoriją ir dviejų metų stažą, suteikti ne tik AM, bet ir A1 kategoriją (motociklams iki 125cc). Ką tai išspręstų? 1. Toks sprendimas sutaupytų vairuotojų pinigus ir laiką, nes nereikėtų atskirų motociklo teisių. 2. Taip būtų saugiau. Turint B kategoriją ir norint vairuoti motociklą, nereikėtų laikytis A ar A2 kategorijos teisių, Motociklai iki 125cc dėl savo gabaritų ir galingumo yra puikiai tinkami kasdieniam važinėjimui ir judant kartu su srautu leidžia saugiai jaustis eisme. 3. Žymiai sumažėtų transporto spūstys, nes daugiau vairuotojų pasirinktų lengvasvorį motociklą susisiekimui. Mūsų skaičiavimais vien Vilniuje 2% sumažinus automobilių kiekį (t.y. persėdus ant motociklo), automobilių sumažėtų ~ 8000 vienetų. Pagalvokite, kaip tai pakeistų kasdienį eismą gatvėse. 4. Padėtų spręsti parkavimosi problemas. 5. Pasirinkus motociklą būtų išskiriama žymiai mažiau CO2 ir kitų teršalų ore.

Už Kauno centrinį paštą

Piliečių iniciatyvinė grupė "Už Kauno centrinio pašto išsaugojimą". Adresuota: AB "Lietuvos paštas", Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Lietuvos Respublikos Kultūros ministerija, Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija; Kultūros paveldo departamentas, Kauno miesto savivaldybė

Stebėdami ilgus metus trunkantį AB “Lietuvos paštas” neveiksnumą ir aplaidų požiūrį į nacionalinio reikšmingumo kultūros paveldo objektą - 1932 m. Felikso Vizbaro projektuotus Kauno centrinio pašto rūmus (unikalus kodas 1133), Matydami Lietuvos Respublikos Vyriausybės, atitinkamų ministerijų ir Kauno miesto savivaldybės politikų abejingumą, Nelikdami abejingi dėl pastarųjų įvykių nenaudojamose Kauno centrinio pašto patalpose, kuomet dėl trūkusio vandentiekio vamzdžio jos buvo užtvindytos, taip keliant grėsmę pastatui ir jo vertingosioms savybėms, Reaguodami į šimtmetį menančio kultūros paveldo dabartinę būklę ir visuomenės lūkesčius dėl šio pastato ateities, Suvokdami Kauno centrinio pašto tarptautinę vertę, pelnius Europos paveldo ženklą ir siekiant patekti į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą, RAGINAME ir PRAŠOME AB “Lietuvos paštą”, Lietuvos Respublikos Vyriausybę, Lietuvos Respublikos Kultūros ir Susisiekimo ministerijas, Kultūros paveldo departamentą, Kauno miesto savivaldybę ir kitas atsakingas institucijas imtis neatidėliotinų veiksmų, užtikrinančių visokeriopą šio pastato priežiūrą, naudojimą, įgalinimą bei pritaikymą visuomenės reikmėms.

Dėl Vilniaus teritorijoje esančių geležinkelių įtraukimą į miesto transporto sistemą

Paulius Girčys. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Vilniaus miesto savivaldybės taryba

Kreipimosi priežastys ir tikslai. Akivaizdu, kad Vilniaus miestas jau šiandien susiduria su nuolatinėmis transporto spūstimis, ypač piko metu. Nepakankamai efektyviai veikia ir viešojo transporto sistema. Ilgainiui spūsčių mastas tik augs. Todėl būtina ieškoti viešojo transporto problemų sprendimo būdų. Vienas iš sprendimų – integruoti į Vilniaus viešojo transporto sistemą mieste esančia viešąją geležinkelių infrastruktūrą. Lietuvos Respublikos Konstitucija suteikia piliečiams galias reikšti savo valią valstybės bei savivaldos institucijoms, o minėtas institucijas įpareigoja konstruktyviai atsiliepti į piliečių pareikštus teisėtus lūkesčius. Lietuvos Respublikos transporto veiklos pagrindų įstatymo 6 straipsnio 2 dalis nustato, kad viešoji geležinkelių infrastruktūra yra išimtinė valstybės nuosavybė. Vietos savivaldos įstatyme nustatyta, kad savivaldybės atsako už jų teritorijoje esančios keleivinio transporto infrastruktūros organizavimą patogiu, saugiu ir ekologišku gyventojų interesus atitinkančiu lygiu. Susisiekimo ministerija Vyriausybės patvirtintais nuostatais yra įpareigota būti atsakinga už valstybės transporto politikos formavimą ir įgyvendinimą, o tai reiškia, kad yra įpareigota konstruktyviai atsiliepti į piliečių pareikštus teisėtus lūkesčius susisiekimo gerinimo srityje, naudotis saugia, ekologiška, patogia ir modernia transporto sistema. Tokį patį konstitucinį įpareigojimą turi ir Vilniaus miesto savivaldybė. Todėl, remdamiesi Konstitucijos 33 straipsnio 3 dalimi ir Peticijų įstatymu, r e i k a l a u j a m e, k a d : 1. Vyriausybė ir Susisiekimo ministerija įvertintų galimybes sukurti teisines sąlygas atskiroms miestų savivaldybėms integruoti viešąją geležinkelių infrastruktūrą į savivaldybės viešojo transporto sistemą. 2. Susisiekimo ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė, strateginio planavimo bei teritorijų planavimo dokumentų parengimo procese įvertintų galimybę integruoti į Vilniaus viešojo transporto sistemą viešąją geležinkelių infrastruktūrą. 3. Vyriausybė, Susisiekimo ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė įvertintų galimybę dalyvauti privačiam kapitalui tiek pritaikant viešąją geležinkelių infrastruktūrą įtraukimui į viešojo transporto sistemą, tiek ir šią infrastruktūrą eksploatuojant bei plėtojant. 4. Vyriausybė, Susisiekimo ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė sukurtų darbo grupę, kurios tikslas būtų įvertinti teisines ir finansines galimybes integruoti į Vilniaus viešojo transporto sistemą viešąją geležinkelių infrastruktūrą Vilniaus mieste bei užtikrinti, kad tam tikslui būtų panaudotos pažangiausios technologijos. 5. Vilniaus miesto savivaldybė įvertintų bei strateginio planavimo ir visų lygmenų teritorijų planavimo dokumentuose, efektyviai panaudodama savo teisines bei finansines galias, numatytų minėtų viešųjų geležinkelio kelių integravimą į miesto transporto sistemą bei realius miesto viešųjų geležinkelių tinklo plėtros planus. 6. Vyriausybė, Susisiekimo ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė į aukščiau nurodytų klausimų įvertinimą ir sprendimą įtrauktų visuomenės atstovus bei visuomenines organizacijas. Prašome šį mūsų kreipimąsi pripažinti peticija. Įgaliotas pareiškėjų atstovas yra Paulius Girčys, Piliečių asociacijos „Metro sąjūdis“ atstovas.

Dėl atsakomybės už padarytą žalą valstybei

G. Mackevičius. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Prezidentė, Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Lietuvos Respublikos Prezidentei Daliai Grybauskaitei Lietuvos Respublikos Seimui Lietuvos Respublikos Vyriausybei Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai PETICIJA Dėl atsakomybės už padarytą žalą valstybei Naujausiais Susisiekimo ministerijos pateiktais duomenimis, kuriuos skelbia delfi.lt (https://www.delfi.lt/verslas/transportas/atliko-lietuvos-keliu-audita-yra-blogiau-nei-manyta.d?id=77056879) po atlikto audito paaiškėjo, kad 9 iš 10 tirtų valstybinės reikšmės kelių yra nekokybiški. Tai suponuoja, jog milijonai mokesčių mokėtojų pinigų yra iššvaistyti, nes nekokybiškus kelius teks taisyti, nors jų rekonstrukcijos buvo atliktos sąlyginai neseniai. O žvelgiant iš logistikos perspektyvos, keliai Lietuvai, kaip tranzitinei valstybei, yra strateginės reikšmės objektas, todėl tai tik dar opesnė problema žvelgiant plačiau. Mes, pasirašantys šią peticiją, siekiame atkreipti visų atsakingų valstybės institucijų dėmesį į šią problemą, tam, kad būtų dedamos visos įmanomos pastangos, jog būtų nustatyti konkretūs asmenys, kurių veikimas arba neveikimas lėmė šios problemos atsiradimą ir galimai padarė labai didelę žalą valstybei. Mūsų, Lietuvos Respublikos piliečių nuomone, šie asmenys turi būti išaiškinti ir perduoti teismui, tam, kad neišvengtų atsakomybės ir sulauktų adekvačios bausmės už padarytą žalą valstybei.

Jonui Radzevičiui kaip žudikui skirti griežtesnę bausmę

G. Jėsinas. Adresuota: Lietuvos Respublikos vidaus reikalu ministerija,Lietuvos Respublikos seimas, Letuvos Respublikos vyriausybė, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Jonas Radzevičius gavo per švelnią baudą už šiurkštų įstatymų pažeidimą vairuojant apsvaigus ir to pasekoje padarius žiaurų nusikaltimą – atėmus žmogaus gyvybę. Reikalaujame sugriežtinti bausme Jonui Radzevičiui kaltam dėl žmogžudystės vairuojant apsvaigus nuo narkotinės medžiagos alkoholio (nustatytas 2,38 promilės girtumas) ir sugrąžinti pasitikėjimą teismais: 1. Atsižvelgiant į tai jam skirti nemažiau nei 10 metų kalėjimo, o rekomenduojama skirti maksimalią baudą už nužudymą vairuojant apsvaigus narkotikais (alkoholiu) 2. Skirti didesnę kompensaciją žuvusiojo artimiesiams 3. Atimti teisę vairuoti ne mažiau nei 10 metų. Neleiskime turtingiems ir įtakingiems nusikaltėliams lengvai išsisukti nuo baudos atitinkančios jų padarytą nusikaltimą. Už saugumo keliuose skatinimą.

Visuotinis automobilių mokestis

M.Deveikis. Adresuota: Lietuvos respublikos seimas, Lietuvos respublikos susisiekimo ministerijai, Lietuvos respublikos Prezidentei

Mes, žemiau pasirašę Lietuvos respublikos piliečiai, nesutinkame su dabartiniu siūlomu visuotinio automobilio apmokestinimo modeliu, kuomet surinkti pinigai būtų perskirstomi valstybės jų numatytoms veiklos finansuoti. Mes, žemiau pasirašę, pritariame visuotinio automobilio apmokestinimo įvedumui su sąlyga, kad šie pinigai bus skirti išskirtinai tik kelių ir susisiekimo infrastruktūrai gerinti. Šie surinkti mokesčiai naudojami tikslingai leistų pajausti mokesčio naudą šio mokesčio mokėtojui, kuo kitu atveju automobilių savininkai nepajustų. Reikalaujame vadovautis sveiku protu. Su pagarba, Lietuvos respublikos piliečiai

„MAŽEIKIŲ GELEŽINKELIO TUNELIUI“ - TAIP

Gintaras Beržanskis. Adresuota: Mažeikių rajono savivaldybės tarybai bei savivaldybės administracijos direktoriui, AB "LIETUVOS GELEŽINKELIAI", Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Pritariame iniciatyvinės grupės „Mažeikių geležinkelio tunelio“ kreipimosi teikimui (peticijai) ir įgyvendinimui

Prieš vairavimą išgėrus...

Laurynas Janulis. Adresuota: Lietuvos Respublioks vidaus reikalu ministerija,Lietuvos Respublikos seimas, Letuvos Respublikos vyriausybė, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Skaudi nelaimė, kuri įvyko Virbalio miestelyje, kuomet girto vairuotojo sukeltos avarijos metu žuvo septyni žmonės, o vienas sunkiai sužeistas, dar kartą patvirtino kraupią realybę ir taikomų priemonių už šiuos nusikaltimus neveiksmingumą.Todėl PRAŠOME daug labiau sugriežtinti bausmes bei įnešti kitų papildomų korekcijų, kurios padėtų išvengti mūsų tautos naikinimo. Keletas pasiūlymų: 1) Premijuoti piliečius, kurie pranešė ar padėjo sulaikyti girtus vairuojančius asmenis. 2) Bausti asmenis, važiuojančius su girtu vairuotoju, nes iš dalies leisdami tam vykti jie prisideda prie eismo nesaugumo. 3) Pagavus girtą vairuotoją skirti ypatingai didelę piniginę(pvz: 200 000 Lt) ir baudžiamąją atsakomybę. 4) Asmeniui, dėl kurio girtumo vairuojant žuvo žmogus, šį nusikaltimą prilyginti žmogžudystei ir teisti iki gyvos galvos.

Neleiskime „flylal" išsisukti.

Donatas Kairys. Adresuota: Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Naudojuosi Lietuvos Konstitucijos laiduojama peticijos teise kiekvienam piliečiui ar jų grupei. Teigiu, kad skrydžių bendrovė „flylal" nevykdo Europos Parlamento ir Tarybos reglamento nuostatų, taip pat pažeidžia Lietuvos konstituciją. Vyksta akivaizdus pasityčiojimas iš „flylal" klientų ir Lietuvos piliečių, taip pat žlugdoma turizmo industrija Lietuvoje, dėl jų kaltės bankrutuoja įmonės. Neleiskime, kad šis „bankrotas" taptų dar vienu iš daugelio nekliudomo nešvaraus verslo dominavimo ir niekur negirdimo paprasto žmogaus įrodymo pavyzdžių. Reikalauju: 1. Dangstoma „flylal" nešvari veiklos pusė turi būti paviešinta. 2. Bilietus praradusiems ar kitaip materialiai/morališkai nukentėjusiesiams klientams turi būti išsireikalauta ir atlyginta patirta turtinė ir neturtinė žala. Ši peticija bus užregistruota ir vėliau pateikta Lietuvos Respublikos Vyriausybės Peticijų komisijai. Nepasiekus tenkinančio rezultato planuoju organizuoti kreipimąsi į aukštesnes tarptautines instancijas. Ši peticija skirta pasirašyti [b]TIK[/b] tiems, kurie nukentėjo nuo „flylal" veiklos.[b] Į pasirašymo laukus būtina įtraukti savo tikrą elektroninį paštą dėl galimybės prireikus įrodyti, kad pasirašiusieji yra autentiški ir realūs žmonės. [/b] Pagarbiai, žmogus, kuris nesėdi ramiai sudėjęs rankas, Donatas Kairys

Dėl FlyLAL- Lithuanian Airlines veiksmų

Vytautas Mikelionis. Adresuota: Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

Atsižvelgdami į tai, jog bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ netinkamai vykdo 2004-02-11 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) NR. 261/2004 (toliau – Reglamentas) nuostatas, konkrečiai mūsų atveju – nevykdomi Reglamento 5 str. reikalavimai, numatantys oro vežėjo pareigas atšaukus skrydžius – pvz., atšaukus skrydį, skrydį vykdantis oro vežėjas atitinkamiems keleiviams teikia pagalbą pagal reglamento 8 str., kai keleiviams pranešama apie skrydžio atšaukimą, jiems paaiškinama, kokiu kitu transportu jie galėtų keliauti, ir t.t., prašome: - reaguoti į susidariusią situaciją; - įpareigoti bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ tinkamai vykdyti Reglamento nuostatas bei užtikrinti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų teisėtus interesus (ypač tais atvejais, kai iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo įsigyti bilietai jungiamiesiems skrydžiams); - tuo atveju, jei bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir toliau nevykdys savo įsipareigojimų, prisiimti atsakomybę dėl susiklosčiusios situacijos ir nedelsiant atlyginti bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių bilietus įsigijusių asmenų patirtą žalą, o šias lėšas regreso tvarka išsireikalauti iš bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ar jos akcininkų. Atsižvelgiant į tai, kad dėl susiklosčiusios situacijos nukentės(-jo) 29400 bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų, organizuojama nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupė, kurios tikslas ginti įsigijusių bendrovėje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kelionės bilietus ir negavusių ar negausiančių už tai priklausančių vežėjo paslaugų. Siūlome susidariusią padėtį aptarti bendrame posėdyje, į kurį, manome, turėtų būti pakviesti dalyvauti Lietuvos civilinės aviacijos lakūnų asociacijos, Lietuvos avialinijų orlaivių palydovų profesinės sąjungos „Solidarumas“ atstovai, Lietuvos civilinės aviacijos administracijos atstovai, bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ administracija bei akcininkai, nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinės grupės atstovai. LR Susisiekimo ministerijai nereaguojant į aukščiau išdėstytus pasiūlymus, neatmetama galimybė organizuoti piketą. Pagarbiai, Vytautas Mikelionis nukentėjusių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientų iniciatyvinė grupės iniciatorius