Įspėjamieji ženklai prieš trikojus

A.Maceina. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Kelių eismo taisyklėse nurodyta, jog kelio ruožas, kuriame įrengti nustatyto greičio režimo pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai, žymimi kelio ženklu „Automatinė greičio kontrolė“. Policija naudoja kilnojamus greičio matuoklius apie kuriuos nėra jokių įspėjamūjų ženklų, visoje europos sąjungoje apie tokius "radarus" įspėja ženklai. Taigi iškyla toks klausimas: - Jei jau esame europos sąjungoje ar neturėtų ir įstatymai buti vienodi? Pvz.: iš kur kitų ES šalių gyventojams žinoti apie tokią tvarką Lietuvoje? Ir kas atsakys jei koks kitos ES šalies pilietis važiuojantis tamsiuoju paros metu bus apakintas blykstės ir padarys auto įvykį? Jis nebus įspėtas apie jokius greičio matuoklius. Taigi nestatydami įspėjamūjų ženklų jūs netik nesilaikot KET (nes trikojus jūs taippat įrenginėjat trumpalaikiui naudojimui, sujungiat viską, sutveriat, nebūna juk taip,kad išimat iš bagažines patstatot ir veikia) bet ir keliat avaringas situacijas tamsiuoju paros metu.

Už Stasio Eidrigevičiaus menų centro kūrimą rekonstruojant kino centrą „Garsas“

Už SEMC. Adresuota: Lietuvos Respublikos prezidentas, Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Panevėžio miesto savivaldybė

Mes, žemiau pasirašiusieji, palaikome multifunkcinio Stasio Eidrigevičiaus menų centro (toliau – SEMC) kūrimą rekonstruojant kino centrą „Garsas“. Panevėžio miestas stokoja auditorijos poreikiams pritaikytų kultūrinių erdvių su įdomiais, aktualiais ir šiuolaikiškais veiklų modeliais. Neabejojame, kad SEMC prisidės prie pasaulinių meno tendencijų populiarinimo, įtrauks visas menų rūšis, tame tarpe sustiprins ir nekomercinį kiną Panevėžyje, skatins ir įkvėps lankytojus, ypač vaikus, domėtis menu, kurs naują viešąją erdvę. Negana to, SEMC taps kūrybiško šiuolaikinio miesto simboliu bei gerins Panevėžio regioninį ir tarptautinį įvaizdį, o Lietuva galės didžiuotis vieno žinomiausių šiuolaikinių lietuvių dailininkų, multifunkcionalisto Stasio Eidrigevičiaus kūrinių kolekcija, kurią jis dovanos, pastačius menų centrą. Dabartinio kino centro „Garsas“ pastato būklė yra prasta, didelės sąnaudos šildymui ir infrastruktūrai palaikyti yra nuostolingos, vietų skaičius neadekvatus šiandienos sąlygoms, o ir pati įstaiga nėra patraukli miesto gyventojams – tai patvirtina ir iškalbinga statistika, atspindinti menką lankytojų skaičių 666 ir 78 vietų kino salėse. Todėl akivaizdu, kad vienos iniciatyvinės grupės „Išsaugokime Garsą“ atstovaujama pozicija išlaikyti esamą kino centro „Garsas“ padėtį neatspindi daugumos panevėžiečių ir mieste aktyviai veikiančių bendruomenių pozicijos. Mes prašome užtikrinti SEMC projekto įgyvendinimą ir neatimti galimybės Panevėžio miestui sukurti patrauklų šiuolaikišką kultūros objektą.

Automobilių uždraudimas dėl nelaimių ir išsigandusių pėsčiųjų.

V. Pavardenis. Adresuota: Lietuvos Respublikos Kvailų Argumentų Ministerija

Esant lengvam automobilių, motociklų įsigijimui, ypač šventiniu laikotarpiu, nukenčia daug mažamečių vaikų. Kadangi tėvai nesugeba sureguliuoti, kad vaikai negalėtų įsigyti ir turėti nuosavybės teise automobilį ar motociklą. Prekybininkai tuo naudojasi, įsigyti gali net septynerių metų vaikas. Niekas į tai dėmesio nekreipia. Nukenčia ne tik aplinka, bet nukenčia ir patys vaikai, kai automobilį turėti gali, o vairuoti - ne. Kenčia ir vaikų draugai, ypač šventiniu laikotarpiu patiria daug streso, ko pasekmės - pabėgę iš namų, širdies sustojimas iš išgasčio. Išeinant į lauką reikia ir suaugusiam stebėti kur eini, kad nepervažiuotų mašina. Reikia jas uždrausti. Būkime pirmoji šalis pasaulyje, kur visas judėjimas yra pėškom!!!

Aplinkos tarsa, didziulio streso sukelimas ipac laukiniams gyvunams, zala Gamtai

Regina Taucikiene. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Fejerverku vaizdas, emocija, neatperka didziules Gamtai daromos zalos, panika istinka ne tik naminius, bet ipatingai laukinius gyvunus, pauksciai neteke orientacijos atsitrenkia i medzius, ar kitus objektus, dalis zuva, ziemos miegu miegantys gyvunai taip pat nukencia, didziule oro tarsa

Fejerverkų uždraudimas, dėl nelaimių ir išsigandusių gyvūnų!

Aistė. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Esant lengvam fejerverkų, smulkių sprogstančių petardų įsigijumui ypač šventiniu laikotarpiu nukenčia daug mažamečių vaikų. Kadangi tėvai nesugeba sureguliuoti, kad vaikai negalėtų įsigyti ir sprogdinti petardų. Prekybininkai tuo naudojasi, įsigyti gali net septynerių metų vaikas. Niekas į tai dėmesio nekreikia. Nukenčia ne tik aplinka, bet nukenčia ir patys vaikai susižeisdami veidus, rankas, nesuprantantys sprogmens pavojaus. Mėto vienas į kitą, preivius, gyvūnųs. Kenčia ir to bijantys gyvūnai ypač šventiniu laikotarpiu patiria daug streso, ko pasekmės pabėgę iš namų augintiniai, širdies sustojimas iš išgasčio. Išeinant į lauką reikia ir suaugusiam stebėti kur eini, kad negauti po kojomis petardos.

Dėl civilinės pirotechnikos naudojimo taisyklių pakeitimo

I. Danilienė. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Siekiant išvengti ar bent sumažinti civilinės pirotechnikos daromą žalą žmonių, jų augintinių ir kitų gyvūnų sveikatai, prašome pataisyti Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymą. Siūlome tokius pakeitimus: 16 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Išbraukti punktą: 2. F1 kategorijos fejerverkams platinti leidimo nereikia. • Pasiūlymas: - F1 kategorijos fejerverkų platinimo reikalavimus prilyginti F2 kategorijos fejerverkų platinimo tvarkai. - Apriboti visų kategorijų fejerverkų platinimą fiziniams asmenims, nustatant laikotarpį ne ilgesnį nei 1 savaitės iki LR valstybinių švenčių. 17 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Punktuose: 1) platinti civilines pirotechnikos priemones (išskyrus F1 kategorijos fejerverkus) arčiau kaip 30 metrų nuo mokyklų; 2) naudoti civilines pirotechnikos priemones (išskyrus F1 kategorijos fejerverkus) arčiau kaip 30 metrų nuo mokyklų, gydymo ir reabilitacijos įstaigų, kulto, šarvojimo patalpų, jeigu tai nesuderinta su pastatų (statinių) ar patalpų valdytojais, taip pat kitose savivaldybės tarybos nustatytose vietose; Išbraukti:" (išskyrus F1 kategorijos fejerverkus)" • Punkte: 3) jeigu tai trikdo viešąją rimtį, naudoti civilines pirotechnikos priemones nuo 22.00 val. iki 8.00 val. (išskyrus švenčių dienas, taip pat per masinius renginius, kuriuos rengti savivaldybės vykdomoji institucija yra išdavusi leidimą), kitu teisės aktuose nustatytu ar savivaldybės tarybos nustatytu laiku; Išbraukti: "jeigu tai trikdo viešąją rimtį" • Papildyti straipsnį punktu: - Fiziniai asmenys, ne jaunesni nei 18 metų, gali naudoti F1, F2, F3 kategorijų fejerverkus tik valstybinių švenčių metu. Kitais atvejais privalo gauti LR įgaliotų institucijų išduotą leidimą. 21 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Išbraukti punktus: 1. F1 kategorijos fejerverkus gali įsigyti ir juos naudoti ne jaunesni kaip 14 metų asmenys. 2. F2 kategorijos fejerverkus gali įsigyti ir juos naudoti ne jaunesni kaip 16 metų asmenys. • Papildyti punktą: 3. F1, F2, F3 kategorijos fejerverkus, T1 ir P1 kategorijų civilines pirotechnikos priemones gali įsigyti ir jas naudoti ne jaunesni kaip 18 metų asmenys. 22 str. | Lietuvos Respublikos civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolės įstatymas • Papildyti: 2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija turi teisę riboti ar uždrausti laikyti, platinti ar naudoti F2 ir F3 kategorijų fejerverkus, teatrines ir kitas pirotechnikos priemones fiziniams, juridiniams asmenims, kitoms organizacijoms ar jų padaliniams (išskyrus licencijų turėtojus ir pirotechnikus), jeigu šių civilinių pirotechnikos priemonių laikymas, platinimas ir naudojimas kelia grėsmę žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai. 5. Civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolę atliekanti valstybės institucija, nustačiusi civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimus, kurie gali kelti pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, įpareigoja atitinkamą ekonominės veiklos vykdytoją imtis veiksmų, būtinų nustatytiems pažeidimams pašalinti, ir, atsižvelgdama į pavojaus pobūdį, nurodo protingą šių taisomųjų veiksmų įvykdymo terminą. 6. Jeigu ekonominės veiklos vykdytojas per civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolę atliekančios valstybės institucijos nurodytą terminą nesiima veiksmų, būtinų nustatytiems civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimams, kurie gali kelti pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, pašalinti, civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos kontrolę atliekanti valstybės institucija nedelsdama imasi priemonių civilinei pirotechnikos priemonei pašalinti iš rinkos, uždrausti ją tiekti rinkai, ją atšaukti arba apriboti jos laisvą judėjimą ir informuoja apie tai paskelbtąją įstaigą. 8. Jeigu Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija nustato, kad atitikties ženklu CE paženklintos civilinės pirotechnikos priemonės, kuriai yra išduotas atitikties sertifikatas, neatitiktis neapsiriboja Lietuvos Respublikos teritorija ir kelia pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei, sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, ji nedelsdama informuoja Europos Komisiją ir visas valstybes nares apie vertinimo rezultatus ir veiksmus, kurių privalo imtis ekonominės veiklos vykdytojas, kad būtų pašalinti nustatyti civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimai. 9. Jeigu ekonominės veiklos vykdytojas nesiima veiksmų, būtinų nustatytiems civilinių pirotechnikos priemonių apyvartos tvarkos pažeidimams, kurie gali kelti pavojų žmonių BEI GYVŪNŲ gyvybei ir sveikatai, aplinkai, visuomenės saugumui ir viešajai tvarkai, pašalinti, Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliota institucija imasi priemonių civilinei pirotechnikos priemonei pašalinti iš rinkos, uždrausti ją tiekti rinkai, ją atšaukti arba apriboti jos laisvą judėjimą ir apie tai informuoja Europos Komisiją, visas valstybes nares, nurodydama priežastis, dėl kurių priimtas toks sprendimas. • Arba, jei naminiai gyvūnai yra prilyginami žmogaus turimai nuosavybei, tai papildyti minėtus punktus žodžiais : kelia pavojų (...) žmonių turimai nuosavybei. Šis papildymas turėtų užtikrinti ne tik gyvūnų, bet ir automobilių, kito kilnojamo ir nekilnojamo turto apsaugą.

Stop žvalgybos įstatymo pakeitimams

L.Ribinskas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Ministerija, Lietuvos Respublikos Piliečiai

Naršydamas internete pamačiau žmonių susirūpinimą 2019 12 20 dienos Prezidento siulyme taikyti žvalgybos įstatymo pakeitimus. Kadangi sutinku su šia nuomone, ir įžvelgiu tame kėsinimasį į žmonių žodžio laisvę, kuriu šią peticiją, remdamasis žemiau esančiu piliečio komentaru. "Lietuvos Prezidentas ėmėsi iniciatyvos suteikti platesnius įgaliojimus specialiosioms tarnyboms "darbui" su nelojaliais gyventojais. Valstybės vadovo siūlomos Žvalgybos įstatymo pataisos leis ne tik rengti prevencinius pokalbius, bet ir taikyti administracinį areštą tiems, kurie "kelia grėsmę nacionaliniam saugumui". Tokio įstatymo projekto pasirodymas yra ne kas kita, kaip bandymas "atrišti rankas" specialiosioms tarnyboms ir žingsnis pradėti atviras represijas prieš Lietuvos gyventojus, nepalaikančius politinio elito pozicijos. Pastebėtina, kad jeigu Seimas pritars prezidento siūlomoms pataisoms, toks įstatymas gali pasirodyti prieš pat Seimo rinkimus. Ir kaip grėsmę nacionaliniam saugumui bus lengva pateikti bet kokį politinio oponento pranešimą socialiniuose tinkluose. Tas, kas šiandien kontroliuoja specialiąsias tarnybas Lietuvoje, priėmus naująjį įstatymą gaus dar vieną "bizūną", kuriuo galės talžyti savo oponentus. Žvalgybos įstatymo pataisų projekte prezidentas siūlo leisti specialiosioms tarnyboms kviesti Lietuvos piliečius, kurių veiksmai ar žodžiai kelia abejonių, į prevencinius pokalbius. Na, pavyzdžiui, kažkas besilinksminančioje kompanijoje papasakos riebų anekdotą apie prezidentą ar kitą svarbų asmenį. O slaptas žvalgybininkas, kur buvęs, kur nebuvęs, tuoj pat apie tai praneš specialiosioms tarnyboms. Atseit, toks ir anoks "Vardenis Pavardenis" viešai pažemino Lietuvos valstybės vadovo autoritetą ir taip sudavė smūgį valstybės nacionaliniam saugumui. Pirmiausia, šalies vadovo vardą įžeidęs pašnekovas bus pakviestas į "Lietuvos Lubianką" "prevenciniam pokalbiui". Ir jei šis piktavalis nesuvoks savo netinkamo elgesio žalos, kitą kartą jau bus skirtas administracinis areštas. Savaitę-kitą praleidęs belangėje, kitą kartą pagalvos, ką kalba. O labiausiai maištaujantiems, matyt, be pokalbių, bus taikomos ir fizinio poveikio priemonės. Kokios? Na, čia bus galima pasisemti patirties iš kolegų amerikiečių, dirbusių slaptame CŽV kalėjime Antaviliuose, Vilniaus priemiestyje. Ar tai, mieli skaitytojai, nieko jums neprimena? Už kiekvieną pranešimą skundikui bus mokama premija statinės uogienės ar sausainių dėžės pavidalu. O gal net atiduos įskųsto žmogaus namus ir karvę. Stalino represijų metais, remiantis NKVD archyvų dokumentais, Lietuvoje taip uždarbiavo daugybė šių dienų "patriotų" protėvių. O po nepriklausomybės atkūrimo jie tiesiog nusiėmė nuo galvos "budenovką" ir rėkdami "valdžia keičiasi" ir toliau skundžia dabar jau buvusius globėjus iš sovietinės nomenklatūros. Bet, matyt, įsitvirtinus tikrajai demokratijai Lietuvoje, pagal Europos Sąjungos įstatymus, žmonės pernelyg atsipalaidavo. Ir pradėjo laisvai elgtis ne tik mintimis, bet ir darbais. Be to, po ranka atsirado socialiniai tinklai. Ir pradėjo lietis nepasitenkinimas "neklystančiaisiais" virtualioje erdvėje. Artimiausi mūsų ES kaimynai — estai — jau paskelbė, kad pradės net ne administracinį, o baudžiamąjį persekiojimą tiems, kas, pavyzdžiui, bendradarbiauja su "Kremliaus propaganda", ir jie bus patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Bravo, estai! "Laikas Lietuvoje stabdyti šiuos laisvamanius", — pagalvojo prezidentas ir surašė Žvalgybos įstatymo pataisas. Belieka tik priversti Seimo narius patvirtinti prezidento rekomendacijas. Ar kas nors abejoja būtinybe stiprinti nacionalinio saugumo apsaugą? Taigi! Per dešimt Dalios Grybauskaitės valdymo metų Lietuvos žmonės jau išmoko laikyti liežuvį už dantų. Daliai net nereikėjo leisti jokių papildomų represinių įstatymų. Ji tvirtai laikė rankose ne tik specialiąsias tarnybas, bet ir politinį elitą. 2019-ųjų pavasarį žmonės lengviau atsiduso. Buvo vilčių, kad naujasis Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda neis savo pirmtakės, naudojusios sovietinio KGB metodus, kurių ji išmoko Aukštojoje partinėje mokykloje, keliu. Bet žmonės, matyt, vėl suklydo pasirinkdami. Savo Žvalgybos įstatymo pataisomis Gitanas Nausėda išsklaidė iliuzines rinkėjų viltis. Viskas bus kaip anksčiau, ir dar baisiau. Pamirškite apie demokratiją ir žodžio laisvę visi, gyvenantys Lietuvoje!" Teksto viršuje autorius nežinomas, nes tai komentaras internete. https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=83104549 https://m.diena.lt/naujienos/lietuva/politika/g-nauseda-teikia-zvalgybos-istatymo-pataisas-945224 https://www.lrs.lt/sip/portal_redir.lankytojai Seimas atviras lankytojams darbo dienomis. https://youtu.be/hFDrZSGV5d4 Jei jus, piliečiai, kvies į prevencinius pokalbius, būkit tyliai, kol neateis patikimas žmogus, darantis tiesioginę transliaciją FACEBOOK populiariose grupėse , ar YOUTUBE platformoje, o antras žmogus neįrašinės būdamas laisvėje. Toks "prevencinio pokalbio" įrašas privalo būti viešinamas, jei apklausiamasis pilietis sutinka ir pageidauja, o jeigu piliečiui nesudaromos sąlygos, toks pilietis turi teisę tylėti ir už tai nebūti teisiamas. Visi piliečiai turi teisę žinoti, kuo yra jų bendrapilietis kaltinamas, ar tie kaltinimai pagrįsti tikrai grėsme nacionaliniam saugumui, ar tai greičiau grėsmė nacionaliniam elitui. Esu prieš Prezidento siulomas žvalgybos įstatymo pataisas. Vien tas faktas, kad jis tai pasiūlė šventiniu laikotarpiu, kelia įtarimą, jog stengiamas priimti įstatymą skubos tvarka, kol piliečiai nėra budrūs. Kviečiu LR Prezidentą viešai pakomentuoti savo įdėją ir jos inteciją, bei savo nuomonę apie šį visuomenės atsaką. Prašau seimo narius pasisakyti prieš Prezidento siulomas įdėjas. Kiekvieno iš jūsų pasirinkimas bus stebimas ir įvertintas prieš rinkimus. Atskira informacija piliečiams - surinkus šioje peticijoje ar betkurioje iniciatyvoje 50 000 parašų, mūsų valia yra sėkmingai perduodama LR Seimui svarstyti iš naujo savo priimtus įstatymus, nes tokį skaičių nustačiusi yra mūsų Konstitucija. Taip yra apibrėšta tautos daugumos nuomonė. Jei iniciatyva pasiekia 300 000 parašų, tuomet tai vadinasi referendumu.

Ugniagesiams surinktų aukų grąžinimas

Martynas. Adresuota: Lietuvos Respublikos Seimas

Siūlai grąžinti ugniagesiams premijoms rinktus pinigus. Pinigai buvo panaudoti ne pagal nurodytą paskirtį ir apgauti aukotojai. Lietuvos valdžia ne tik pasisavino pinigus kurie buvo rinkti sunkiai dirbantiems ugniagesiams bet dar ir jie kalti paliko dėl netinkamai gesinto gaisro. Žmonės pinigus aukojo kad gera padarytų sunkiai dirbantiems ugniagesiams o ne sumokėtų už sąvartyno sutvarkymą kuris liko užgesinus gaisrą.

Dėl "Meilės krantų" Vilniuje išsaugojimo

Gitenis Umbrasas. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas, Lietuvos Respublikos prezidentūra, Lietuvos Respublikos vyriausybė, Vilniaus miesto savivaldybė

2004 m. Vilniaus mieste iš gėlių Neries krantuose buvo sukurtas dailininko Gitenio Umbraso kūrinys “Meilės krantai”. Vilniaus pavyzdžiu pasekė Kaunas ir Ryga. Šis kūrinys garsino Vilnių, kaip mylinčių žmonių miestą. Šiuo metu tvarkomos Neries krantinės yra išmontuotos Krantinių rekonstrukcijos projekte nėra išsaugotas autorinis kūrinys "Meilės krantai". Prašome išsaugoti "Meilės krantus", integruojant į rekonstruojamų Neries krantinių projektą.

Seimo nariu bendrabučių apmokestinimas iš savu pinigu o ne iš mokesčių mokėtojų

Už geresni studentu gyvenima. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas

Peticija del seimo nariu bendrabučiu apmokestinimo jog mokėtų iš savu atlyginimu o ne iš mokesčių mokėtojų o surinktus pinigus skirtu studentams geriausiai besimokantiems sumokant bendrabučio mokestį už juos.