Dėl kelio asfaltavimo Dirvonėnai - Upyna (4605)

Eglė Daunienė. Adresuota: Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie susisiekimo ministerijos, Lietuvos respublikos susisiekimo ministerijai, Šiaulių rajono savivaldybės merui gerb. Antanui Bezarui, VĮ "Kelių priežiūra" Šiaulių padalinys

Peticija prašant išasfaltuoti kelią Kuršėnai – Luokė atkarpą Dirvonėnai – Upyna (4605). Tai yra senas kelias grįstas medžių rąstais. Pastovūs lietūs išmuša duobes. Kas dieną važinėjant tokiu keliu, nespėjami remontuoti automobiliai. Šiuo keliu važiuoja mokyklinis autobusas, kiti į darbus skubantys žmonės. Ypač intensyvus automobilių srautas savaitgaliais, o kelio būklė dažnai varo į neviltį. Keliu pravažiuoja nemažai krovininių automobilių, žemės ūkio technikos, miškovežių. Taip pat važiuojant šiuo keliu sutrumpinamas atstumas į Šatrijos kalną. Prieš metus kelias buvo tvarkomas, jo būklė šiek tiek pagerėjo, bet vis tiek yra prastas. Daugumoje vietų kelias yra žemiau pievų, dėl to neturi kur nutekėti vanduo ir telkiasi kelio paviršiuje. Jeigu būtų išasfaltuotas visas kelias nuo Dirvonėnų iki Upynos , vietinių ir aplinkinių gyventojų ilgai puoselėta viltis išsipildytų. Taip pat padidėtų eismas, trumpinant apvažiavimus šiuo kelių būtų mažiau teršiama aplinka. Mes, žemiau pasirašę, gyventojai prašome Jūsų skirti lėšų ir paspartinti kelio asfaltavimo darbus.

Dėl KET pakeitimo

Andrius. Adresuota: Susisiekimo ministerija

Siūlau, ne gražinti lenteles leidžiančias sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui, o į Kelių eismo taiskykles įtraukti punktą: "Sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui leidžiama tik sustojus prie šviesoforo ar stop linijos ir važiuoti toliau tik įstikinus, kad tai netrukdo pėstiesiems bei kitiems eismo dalyviams.

Atšaukti sprendimą dėl žalių rodyklių nuėmimo

Laisvės partijos Klaipėdos skyrius. Adresuota: LR Susisiekimo ministerija

Miestai savarankiškai turėtų įvertinti ir nuspręsti kur žalias rodykles palikti, o kur nuimti, atsižvelgiant į kiekvienos vietos judumą, eismo dalyvių saugumą ir kitus parametrus. Tikrai yra vietų, kur žaliosios rodyklės galėtų likti. Susisiekimo ministras sako, kad nauja tvarka skundžiasi tik vilniečiai. Kviečiame klaipėdiečius ir kitų miestų gyventojus, nepritariančius pokyčiams išreikšti savo nuomonę pasirašant peticiją dėl ministerijos ir Vyriausybės sprendimo atšaukimo.

Rinkliavos zonos prapletimui NE

A. Kožemiakin. Adresuota: Susisiekimo Ministerija

Siūlau atkreipti dėmesį į neadekvačiai plečiamas rinkliavos zonas už parkingą Vilniaus mieste. Neadekvatu iškart penkiariopai padidinti kainą už parkingą! Pvz.: Šaltinių g. esanti zona iš žalios tampa raudona, t.y. iš 0.3€/h tampa 1.5€/h. Siūlau susivienyti ir pasirašyti šią peticiją!

Gražinti žalias šviesoforų rodyklęs į dešinę

Severin Vasilevski. Adresuota: Susisiekimo ministerija

Gražinkite žalias šviesoforų rodykles (sukti į dešinę). Tai kad jas nuemė visoje europoje - melas! Darote viską kad gamta būtu netausojama. Kamščiai mieste dar didesni nei įprastai, išmetamamūjų dujų kiekis padidejo mieste kelis kartus.

Dėl kelio asfaltavimo į Plaktukų muziejų Degučiuose

Saulius Matusevičius. Adresuota: Vilkaviškio r. sav. merui gerb. Algirdui Neiberkai Vilkaviškio r. sav. administracijos direktoriui gerb. Vitui Gavėnui LR Ministrui pirmininkui gerb. Sauliui Skverneliui LR Susisiekimo ministerijai gerb. Ministrui Jaroslav Narkevič Lietuvos automobilių ke

Aš, Saulius Matusevičius, esu įkūręs Plaktukų muziejų Degučių kaime. Jis su kiekviena diena tampa vis populiaresnis Lietuvoje ir už jos ribų. Šiuo metu muziejuje yra 970 eksponatų. Teko įdėti labai daug darbo, kad jis būtų žinomas. Muziejus turi du Lietuvos rekordus: gausiausia plaktukų kolekcija ir aukščiausia įrankio skulptūra (plaktukas) kuri stovi sankryžoje ir nukreipia lankytojus į muziejų. Kad toliau būtų populiarinama ši lankytina vieta, reikia pakloti asfaltą ne tik iki Plaktukų muziejaus, bet ir iki netoliese esančios Jono Basanavičiaus tėviškės. Žmonės atsisako atvykti žvyruotu keliu, o užsieniečiai- kategoriškai. Noriu paprašyti visų, kas esate buvę Plaktukų muziejuje ar ruošiatės apsilankyti, pasirašyti po šia peticija. Šia peticija aš, kaip muziejaus įkūrėjas, noriu parodyti mūsų valstybės valdžiai, kad ir Lietuvos kaimuose gali atsirasti muziejai, kurie yra gyvi ir lankomi.

PETICIJA PRIEŠ AUTOMOBILIŲ APMOKESTINIMĄ

Vairuotojų Teisių Asociacija ir VšĮ "Mūsų gimtasis kraštas".. Adresuota: LR Seimui, LR Aplinkos ministerijai, LR Susisiekimo ministerijai

PETICIJA PRIEŠ AUTOMOBILIŲ APMOKESTINIMĄ Skirta LR Seimui, LR Aplinkos ministerijai, LR Susisiekimo ministerijai Šią peticiją inicijuoja Vairuotojų Teisių Asociacija ir VšĮ "Mūsų gimtasis kraštas". Mes, žemiau pasirašiusieji, nepritariame skubotam taršių automobilių mokesčio įvedimui nuo 2020 m. sausio mėnesio. Žinome, kad artėjant 2020 metams ES parama Lietuvai drastiškai sumažės. Visi supranta, kad tai atsilieps Lietuvos ekonomikai ir darbo vietoms, ypač pinigų rinkoje sumažėjimą pajaus vidutinis ir mažai uždirbantis žmonių segmentas. Transporto priemonės yra pagrindinis susisiekimo ir darbo instrumentas ypač Lietuvos regionuose. Taršių automobilių mokestis dar labiau padidins žmonių išlaidas. Lietuvos Respublikos vyriausybė turėtų strategiškai mąstyti apie Lietuvos verslą, gamintojus, jų galimybes konkuruoti rinkoje, o ne skubotai įvesti naujus mokesčius ir sunkinti smulkaus ir vidutinio verslo galimybes rinkoje. Mums nesuprantamas Aplinkos apsaugos Ministerijos kanclerio išsakytas 20 eurų automobilių mokesčio “atspirties taškas”. Mes reikalaujame: 1. Pateikti tikslius skaičiavimus, kiek automobilių bus apmokestinta ir kiek papildomų pajamų surinkta. 2. Informuoti apie visus automobilių mokesčio įvedimo etapus (Pirmame etape, remiantis Aplinkos apsaugos ministro žodžiais, planuojama apmokestinti tik naujai registruojamus automobilius, o žmonės, kurie dabar turi automobilius, kurie juos naudoja savo būtinybei, poreikiams užtikrinti, pirmame etape nebus apmokestinami). Kiek etapų bus? 3. Pateikti tikslų ir aiškų motyvavimo mechanizmą žmonėms, norintiems pasikeisti taršius automobilius į mažiau taršius (tikslius skaičiavimus, kokios sumos bus kompensuojamos). Nepakankamas paaiškinimas: “Už 2500 eurų tikrai galima įsigyti pakankamai netaršų, geros būklės automobilį. Žmonės turės galimybę gauti 1000 eurų kompensaciją naujam automobiliui. Tai galime kompensuoti net pusę kainos“, – sako K. Mažeika. Mūsų nuomone, ši siūloma motyvacinė sistema yra neaiški, ir neskaidri. Mes prieš automobilių apmokestinimą, paskubomis, neturint pagrįstų skaičiavimų, aiškių visų mokesčio įvedimo etapų, ir aiškesnės motyvacinės sistemos!

Laikas naikinti "Regitros" egzaminų monopolį

Eugenijus Špokas. Adresuota: Susisiekimo ministerija

Man kilo visai nebloga idėja. Dabar visus egzaminus, norint gauti vairuotojo teises, kontroliuoja bendrovė "Regitra". Mes dažnai girdėjome apie galimus papirkinėjimų atvejus, taip pat nekompetetingus darbuotojus. O jei tvarka būtų supaprastinta ir surašyta iš naujo, pavyzdžiui, norint gauti B kategorijos teisės užtektų tik nusifilmuoti per mokyklinį egzaminą, per praktikos pamokas, o klasėje išmoktume visą teoriją. "Regitrai" beliktų tik išduoti vairuotojo pažymėjimą. Trumpai tariant, laikas naikinti egzaminų monopolį.

Leiskime B kategoriją turintiems vairuotojams važinėti su motociklu iki 125 cm3!

V. Prunskas. Adresuota: Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Lietuvos Respublikos vyriausybė, Lietuvos Respublikos seimas

Tikslas labai aiškus: Norime, kad būtų suteikta galimybė B kategoriją turintiems vairuotojams važinėti motociklu su varikliu iki 125cc. Šalys, kuriose leidžiama eksploatuoti motociklą iki 125cc su B kategorija: Čekija, Italija, Latvija, Estija, Malta, Slovakija, Lenkija, Portugalija, Ispanija, Belgija, Austrija, Prancūzija, Liuksemburgas, D. Britanija. Siūlome visiems vairuotojams, turintiems B kategoriją ir dviejų metų stažą, suteikti ne tik AM, bet ir A1 kategoriją (motociklams iki 125cc). Ką tai išspręstų? 1. Toks sprendimas sutaupytų vairuotojų pinigus ir laiką, nes nereikėtų atskirų motociklo teisių. 2. Taip būtų saugiau. Turint B kategoriją ir norint vairuoti motociklą, nereikėtų laikytis A ar A2 kategorijos teisių, Motociklai iki 125cc dėl savo gabaritų ir galingumo yra puikiai tinkami kasdieniam važinėjimui ir judant kartu su srautu leidžia saugiai jaustis eisme. 3. Žymiai sumažėtų transporto spūstys, nes daugiau vairuotojų pasirinktų lengvasvorį motociklą susisiekimui. Mūsų skaičiavimais vien Vilniuje 2% sumažinus automobilių kiekį (t.y. persėdus ant motociklo), automobilių sumažėtų ~ 8000 vienetų. Pagalvokite, kaip tai pakeistų kasdienį eismą gatvėse. 4. Padėtų spręsti parkavimosi problemas. 5. Pasirinkus motociklą būtų išskiriama žymiai mažiau CO2 ir kitų teršalų ore.

Peticija dėl greičio ribojimo priemonių , Dzūkų g.

Einaras. Adresuota: LR Susisiekimo ministerija; Vilniaus miesto savivaldybė; Vilniaus meras R.Šimašius; LR Seimo saugaus eismo komisija;Vilniaus miesto ūkio transporto skyrius

Mes, naujinikų bendruomenės nariai, kreipiamės į miesto savivaldybę su prašymu įrengti greičio ribojimo priemones, Dzūkų g. Dzūkų g. ilgį sudaro beveik 2km, joje yra 6 perėjos, keli vaikų darželiai, bei mokykla. Pastovus tiek automobilų tiek žmonių srautas sudaro daug avarinių ir pavojingų situacijų, kurios taipogi yra pažymėtos Vilniaus miesto Juodūjų dėmių žymose (žyma JDT 58, nors žyma tik viena, mūsų manymu mažiausiai turėtų būti 3. Pelesos ir Dzūkų perėja, perėja tarp Dzūkų 27 ir Dzūkų 10a namų.) Šioje gatvėje nėra jokių greitį ribojančių priemonių apart kelio ženklų. Naujininkų gyventojų patirtis rodo, kad kelio ženklų neužtenka suaugusiūjų ir vaikų saugumui išsaugoti. Su šia peticija prašome atsižvelgti į mūsų norus sumažinti pavojingų eismo įvykių skaičių šioje atkarpoje. Mūsų uždavinys – su Jūsų visų pagalba pasiekti, kad dzūkų gatvė taptų saugesnė pėstiesiems.