Dėl AB Lietuvos paštas veiklos


Parašų: 328


  • Autorius: R. Nekrašas
  • Adresuota: Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
  • Kategorija: Kita

AB Lietuvos paštas, aptarnaudamas gyventojus, verslo įmones, įstaigas ir organizacijas, teikia pašto, pasiuntinių, finansines ir kitas paslaugas, kurių yra daugiau kaip 100 pavadinimų. Teikiamos įvairios tarptautinio pašto paslaugos. Visose valstybėse pašto funkcijas atlieka valstybės įsteigtos pašto tarnybos ir tai yra valstybės organizuotumo, tvarkingumo veidrodis, nes nuo senovės savalaikis korespondencijos pristatymas buvo vienas iš prioritetų.
Ką mes matome šiandien veiklą vykdant Lietuvos paštui? Vėluojančios arba visiškai nepasiekiančios adresatų siuntos ir korespondencija, sąmoningai ar abejingai aplaidžiai administruojama korespondencija ir siuntos. Pašto administracija, gaudama pinigus iš biudžeto t.y. iš mūsų visų, visiškai nesistengia, kad pašto paslaugos būtų teikiamos kokybiškai, laiku ir profesionaliai, imituojamas darbas, bet realiai nepatenkintų klientų tik daugėja.
Prašome atsižvelgti į klientų skundus ir daryti įtaką Lietuvos pašto administracijai dėl veiklos organizavimo ir klientų aptarnavimo kokybės, o prireikus galbūt ir pakeisti administraciją žymiai efektyvesne komanda, kuri iš tiesų dirbs klientui, o ne sau.