Dėl UAB Elektrum nesiskaitymo su klientais


Parašų: 5
Paramos: < 20 EUR

Pasiekus 100 parašų ir 250 EUR paramos, peticija bus priimta administravimui VŠĮ Peticijos.

  • Autorius: Sergėjus Iziumcevas
  • Adresuota: UAB ELEKTRUM
  • Kategorija: Kita

Mes, žemiau pasirašiusieji, kreipiamės į UAB Elektrum vadovybę, kad ji pagaliau įjungtu tą paslaptingąjį mygtuką, kuris vadinasi „ATGALINIS RYŠYS“
Reikalaujame UAB Elektrum vadovybės peržvelgti požiūrį į klientus bei skirti daugiau dėmesio klientams, o nesislėpti už geležinės uždangos.
Daugelis Elektrum klientų skundžiasi, kad po sutarties pasirašymo su jais nebebendraujama, klientams pateikiama klaidinanti informacija bei išrašomos realybės neatitinkančios sąskaitos už suvartotą elektros energiją. Skambinant telefonu dažnai prisiskambinti nėra galimybės, o prisiskambinus nėra galimybės gauti atsakymo į rūpimą klausimą, nes konsultantai negali arba neturi reikiamos kompetencijos atsakyti į jiems pateiktus klausimus, todėl siūlo tik vieną - registruoti „paklausimą“ į kuri per 8 darbo dienas turėtų pateikti atsakymą kompetentingas, atsakingas už tą sritį Elektrum darbuotojas, tačiau nei po 8 nei po 18 dienų niekas taip ir nesusisiekia su klientais.
Su tokiu požiūriu į klientus, žodis „Elektrum“ netolimoje ateiti gali tapti dar vienu lietuvišku keiksmažodžiu.