# Vardas Komentaras
331 Loreta
2025-03-05 / 14:53
332 virginijus (Vilnius)
2025-03-05 / 14:42
333 Edvinas (Kaunas)
2025-03-05 / 14:21
Aš esu prieš šitą įstatymą.
334 Mikas (Vilnius)
2025-03-05 / 14:17
335 Martynas (Vilnius)
2025-03-05 / 14:13
336 Vaidotas (Vilnius)
2025-03-05 / 14:10
337 Aurimas (Kaunas)
2025-03-05 / 14:01
338 Vilmantas (Vievis)
2025-03-05 / 13:50
Nesutinku su istorinių automobilių amžiaus cenzo didinimu iki 40-ties metų.
339 Mindaugas (Kaunas)
2025-03-05 / 13:16
340 Gabriele
2025-03-05 / 13:05
341 Eimantas (Kaunas)
2025-03-05 / 13:00
342 RAIMONDAS
2025-03-05 / 12:35
343 Mindaugas (Vilnius)
2025-03-05 / 11:43
344 Marius (Vilnius)
2025-03-05 / 11:32
345 Marius
2025-03-05 / 08:39
346 Aras (Vilnius)
2025-03-05 / 00:11
Pasirašau,seimo nariai imituoja kad dirba,gėda !.
347 Vakaris (Druskininkai)
2025-03-04 / 22:53
Nesutinku, kad istorinio transporto statuso metų riba būtų didinama iki 40-ies. Tie asmenys, kurie nori priimti šį įstatymą, galima manyti, kad nežino ir net nesidomi transporto istorija, kuri deja, tačiau tikrai nesibaigia 1985m. Kai kurie vienetiniai ir reti automobiliai buvo pagaminti ir po 85-ųjų. O manyti, kad kažkas naudojasi Is. tr. privilegijomis- kvaila! Tokių išskiritinių automobilių Lietuvoje ir taip nedaug, o istorinio transporto turėtojai yra pavyzdingi ir atsakingi eismo dalyviai!
348 Renaldas (Trakai)
2025-03-04 / 22:13
Nepritariu
349 Tadas
2025-03-04 / 22:01
350 Karolis (Klaipėda)
2025-03-04 / 20:15
351 Aurimas (Šiauliai)
2025-03-04 / 19:45
352 Tadas
2025-03-04 / 19:25
353 Agnius (Vilnius)
2025-03-04 / 18:19
354 Ruslanas (Vilnius)
2025-03-04 / 17:47
355 Steponas (Gargždai)
2025-03-04 / 17:46
356 Artūras (Kaunas)
2025-03-04 / 16:00
357 Giedrius (Utena)
2025-03-04 / 15:34
358 Ernestas (Panevėžys)
2025-03-04 / 15:14
359 Egidijus (Panevėžys)
2025-03-04 / 13:27
Istorinis automobilis tai sutvarkytas techniškai tvarkingas automobilis, tai tikslas kad tokių auto būtų daugiau
360 Alfredas
2025-03-04 / 10:54