# Vardas Komentaras
331 Aurimas (Kaunas)
2025-03-05 / 14:01
332 Vilmantas (Vievis)
2025-03-05 / 13:50
Nesutinku su istorinių automobilių amžiaus cenzo didinimu iki 40-ties metų.
333 Mindaugas (Kaunas)
2025-03-05 / 13:16
334 Gabriele
2025-03-05 / 13:05
335 Eimantas (Kaunas)
2025-03-05 / 13:00
336 RAIMONDAS
2025-03-05 / 12:35
337 Mindaugas (Vilnius)
2025-03-05 / 11:43
338 Marius (Vilnius)
2025-03-05 / 11:32
339 Marius
2025-03-05 / 08:39
340 Aras (Vilnius)
2025-03-05 / 00:11
Pasirašau,seimo nariai imituoja kad dirba,gėda !.
341 Vakaris (Druskininkai)
2025-03-04 / 22:53
Nesutinku, kad istorinio transporto statuso metų riba būtų didinama iki 40-ies. Tie asmenys, kurie nori priimti šį įstatymą, galima manyti, kad nežino ir net nesidomi transporto istorija, kuri deja, tačiau tikrai nesibaigia 1985m. Kai kurie vienetiniai ir reti automobiliai buvo pagaminti ir po 85-ųjų. O manyti, kad kažkas naudojasi Is. tr. privilegijomis- kvaila! Tokių išskiritinių automobilių Lietuvoje ir taip nedaug, o istorinio transporto turėtojai yra pavyzdingi ir atsakingi eismo dalyviai!
342 Renaldas (Trakai)
2025-03-04 / 22:13
Nepritariu
343 Tadas
2025-03-04 / 22:01
344 Karolis (Klaipėda)
2025-03-04 / 20:15
345 Aurimas (Šiauliai)
2025-03-04 / 19:45
346 Tadas
2025-03-04 / 19:25
347 Agnius (Vilnius)
2025-03-04 / 18:19
348 Ruslanas (Vilnius)
2025-03-04 / 17:47
349 Steponas (Gargždai)
2025-03-04 / 17:46
350 Artūras (Kaunas)
2025-03-04 / 16:00
351 Giedrius (Utena)
2025-03-04 / 15:34
352 Ernestas (Panevėžys)
2025-03-04 / 15:14
353 Egidijus (Panevėžys)
2025-03-04 / 13:27
Istorinis automobilis tai sutvarkytas techniškai tvarkingas automobilis, tai tikslas kad tokių auto būtų daugiau
354 Alfredas
2025-03-04 / 10:54
355 Robertas (Kaunas)
2025-03-04 / 09:35
356 Adolfas
2025-03-04 / 09:27
357 Vytautas (Kretinga)
2025-03-04 / 09:10
358 Martin (Vilnius)
2025-03-04 / 08:34
359 Akvilė
2025-03-04 / 08:14
360 Arturas (Vilnius)
2025-03-04 / 07:53