477 PARAŠAI

Adresuota: LR Vyriausybė
Kategorija:
# Vardas Komentaras
1 Paulina (Vilnius)
2025-08-27 / 00:40
2 Ramūnas (Kaunas)
2025-08-26 / 13:23
Matematikos mokytojai nuo 5 klasės turėtų būti periodiškai testuojami, kad būtų užtikrinta – jie tikrai geba tinkamai dėstyti ir parengti mokinius egzaminams....
3 Asta (Kaunas)
2025-08-26 / 13:10
Mokiniams trūksta vadovėlių ir tinkamų priemonių mokytis – vieni mokosi iš senų, kiti iš viso be jų. Neatsitiktinai dalis vaikų, išvykę į užsienį, sėkmingai baigia universitetus, o Lietuvoje daugelis vos išlaiko ar net neišlaiko valstybinių egzaminų. Reikia ne žeminti kartelę, o gerinti ugdymo kokybę.
4 Rokas
2025-08-25 / 10:15
5 Martynas
2025-08-23 / 11:33
6 Augustas (Panevėžys)
2025-08-22 / 13:38
7 Aivaras
2025-08-06 / 10:56
Labai pritariu, jog kartelės negalima žeminti. Matematika- visų mokslų motina!
8 Vytautė (Kaunas)
2025-08-06 / 08:55
9 KESTUTIS (Kaunas)
2025-08-06 / 08:41
10 Neringa (Kaunas)
2025-08-06 / 08:40
11 Gražvydas (Klaipėda)
2025-08-04 / 17:40
12 ruta
2025-07-31 / 22:47
13 Ieva
2025-07-30 / 12:57
14 Marius (Vilnius)
2025-07-30 / 01:31
15 Vytautas (Vilnius)
2025-07-26 / 15:02
Nepritariu mažinimui. 35 balai iš 100 ir taip yra žemiau plintuso.
16 Aušra (Vilnius)
2025-07-26 / 09:57
17 Andrius (Radviliškis)
2025-07-25 / 10:20
Reikia pakelti kartelę švietimo ministerijai, jos vadovams, o ne nuleisti egzaminų rezultatams.
18 Rokas (Kaunas)
2025-07-24 / 23:00
19 Agnė (Vilnius)
2025-07-24 / 18:42
Galbūt problema nėra visuose vaikuose?
20 Levin
2025-07-24 / 13:26
21 Povilas (Vilnius)
2025-07-24 / 10:16
22 Ieva (Vilnius)
2025-07-24 / 09:37
23 Dainora
2025-07-24 / 08:36
24 Martynas (Klaipėda)
2025-07-24 / 07:23
25 Eduardas
2025-07-23 / 20:47
26 Roman (Vilnius)
2025-07-23 / 19:10
27 Danguolė (Vilnius)
2025-07-23 / 18:54
28 Ignas (Kaunas)
2025-07-23 / 17:49
29 Lina (Kuršėnai)
2025-07-23 / 17:32
30 Vladas (Kaunas)
2025-07-23 / 17:29
Sureikšminkime matematikos pradmenų svarbą šiuolaikinės visuomenės gyvenime. Tinkamai išugdykime mūsų jaunąją kartą taip, kad vertinant ugdymo rezultatus nereikėtų taškų nei pridėti, nei atimti. Neleiskime valdininkams butaforiškai reguliuoti nepakankamo ugdymo ar netinkamo jo įvertinimo rezultatų.