| # | Vardas | Komentaras |
|---|---|---|
| 511 |
Aliona
(Vilnius)
2025-10-10 / 08:56
|
Mokykloje nežmoniški krūviai, plius dar meno mokykla. Vaikai išsekę ir psichologiškai palaužti. |
| 512 |
Jolanta
(Vilnius)
2025-10-10 / 08:04
|
|
| 513 |
Albert
(Vilnius)
2025-10-10 / 07:31
|
|
| 514 |
Daiva
(Vilnius)
2025-10-10 / 07:27
|
|
| 515 |
Zita
2025-10-10 / 00:29
|
Panaikinti tą nesamonę dėl socialinių valandų, tinginiai jų vistiek nerenka, o atsakingi verčiasi per galvas. |
| 516 |
Jolita
(Kaunas)
2025-10-09 / 23:14
|
|
| 517 |
Agnė
(Kaunas)
2025-10-09 / 21:30
|
|
| 518 |
Virginija
(Vilnius)
2025-10-09 / 21:29
|
|
| 519 |
Asta
2025-10-09 / 21:15
|
|
| 520 |
Erika
2025-10-09 / 20:49
|
|
| 521 |
Jurgita
2025-10-09 / 20:06
|
|
| 522 |
Goda
(Vilnius)
2025-10-09 / 19:54
|
|
| 523 |
Olga
(Vilnius)
2025-10-09 / 19:31
|
Savanorystė negali būti priverstinė . |
| 524 |
Valdas
(Kaunas)
2025-10-09 / 19:27
|
|
| 525 |
Jurgita
2025-10-09 / 19:27
|
|
| 526 |
Dalia
(Vilnius)
2025-10-09 / 19:23
|
|
| 527 |
Vaida
2025-10-09 / 19:22
|
|
| 528 |
Irma
2025-10-09 / 19:22
|
|
| 529 |
Kristina
(Kaunas)
2025-10-09 / 19:06
|
|
| 530 |
Dovile
(Klaipėda)
2025-10-09 / 19:05
|
|
| 531 |
Orinta
(Kaunas)
2025-10-09 / 19:03
|
|
| 532 |
Tomas
2025-10-09 / 18:46
|
|
| 533 |
Jūratė
(Tauragė)
2025-10-09 / 18:44
|
|
| 534 |
Laima
(Vilnius)
2025-10-09 / 18:42
|
Prašau sukurti lankstesnę sistemą, kurioje vaikai galėtų patys laisvai pasirinkti, ar dalyvauti socialiniuose projektuose, be privalomo valandų skaičiaus. |
| 535 |
Aušra
(Vilnius)
2025-10-09 / 18:37
|
Po mokyklos ir per atostogas vaikai turi ilsėtis |
| 536 |
Jolanta
(Kaunas)
2025-10-09 / 18:37
|
|
| 537 |
Lina
(Kaunas)
2025-10-09 / 18:26
|
Vaikams per didelis krūvis ir taip |
| 538 |
Danguolė
(Vilnius)
2025-10-09 / 18:23
|
|
| 539 |
Aušra
2025-10-09 / 18:23
|
Po mokyklos vaikams nėra laiko poilsiui kadangi laukia krūva namų darbų! O poilsis yra svarbus vaikams! Tik už panaikinimą!!! |
| 540 |
Veronika
(Vilnius)
2025-10-09 / 18:15
|
Neturite teises versti , didziausios nesamonės sugalvot negalejot |


