KREIPIMASIS DĖL SPECIALIŲJŲ PEDAGOGŲ ATLYGIO UŽ DARBĄ NUSTATYMO

0 PARAŠAI

Kategorija:

Specialieji pedagogai (logopedai, surdopedagogai, tiflopedagogai ir kt. teikia pagalbą įvairių sutrikimų ir negalių (intelekto, kalbos ir komunikacijos, klausos, regos, judesio ir kitų sutrikimų) turintiems ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikams bei suaugusiesiems.
Laiku suteikta tinkama specialioji pedagoginė ir logopedinė pagalba padeda užkirsti kelią rastis problemoms, kurios dažniausiai turi neigiamos įtakos žmogaus gyvenimo kokybei, jo profesinei karjerai ir pan.
Lietuvos logopedai ir kitų specializacijų specialieji pedagogai prieštarauja „Dėl švietimo darbuotojų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo projekto“.
1. 2009 m. rugpjūčio 21 d. ir 26 d. ministro įsakymuose Nr. ISAK - 1736 ir ISAK – 1766 neproporcingai mažinami atlyginimo koeficientai specialiesiems pedagogams, logopedams, surdopedagogams, tiflopedagogams ir kt., kurie taip pat yra mokytojai. Šiuo sunkiu valstybei metu mokytojams koeficientai mažinami 5,43 procentiniais punktais arba netgi didinami, o specialiesiems pedagogams jie mažinami 10 procentų. Didinti koeficientų specialiesiems pedagogams nenumatoma.
2. Specialiesiems pedagogams buvo mokamas atlyginimo priedas, tai jų atlyginimo dalis. Mokytojams priedas taip pat mokamas už darbą su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais. Dėl to, kad nenumatyta apatinė priedo riba, kai kurios savivaldybės specialiesiems pedagogams priedą visiškai panaikino.
3. Specialiesiems pedagogams atlyginimas labai sumažėtų. Mokytojų metodininkų atlyginimas mažėtų 13,70 procentinių punktų, o specialiųjų pedagogų metodininkų 25,41 procentinių punktų. Atlyginimo skirtumas tarp mokytojų metodininkų ir specialiųjų pedagogų metodininkų išaugtų 22,28 procentiniais punktais specialiųjų pedagogų nenaudai. Atlyginimų skirtumas tarp vyr. mokytojų ir vyr. specialiųjų pedagogų išaugtų 23,80 procentinių vienetų (pridedamos lentelės).
4. Lietuvos logopedų asociacija yra susirūpinusi tuo, kad sprendimai dėl specialiųjų pedagogų atlyginimų mažinimo neigiamai atsilieptų teikiamos pagalbos prestižui ir kokybei, sumažėtų stimulai stoti studijuoti specialiąją pedagogiką su atitinkamomis jos šakomis. Ateityje specialistų, teikiančių specialiąją pagalbą, labai sumažėtų, pablogėtų specialiosios pagalbos lygis, valstybė patirtų didelių materialinių ir moralinių nuostolių, negu sutaupytų mažindama koeficientus ir nenumatydama jų priedų apatinės ribos.
Lietuvos logopedų asociacija, kuri yra ir Tarptautinės logopedų ir foniatrų asociacijos bei Europos logopedų asociacijos narė, prašo:
1. Remiantis LR Specialiojo ugdymo įstatymu, užtikrinti specialųjį ugdymą švietimo įstaigose, išsaugant darbo vietas ir nemažinant specialiųjų pedagogų ir logopedų darbo krūvių, užkertant kelią savivaldybių savivaliavimui.
2. Nustatyti specialiųjų pedagogų atlyginimų koeficientus tokius, kokie buvo iki 2009 m. spalio 1 d. (jie buvo nustatyti Švietimo ir mokslo ministro 2008 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-3545)
3. Specialiųjų pedagogų atlyginimų koeficientus (tokius, kokie buvo nustatyti Švietimo ir mokslo ministro 2008 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-3545) keisti (mažinti/didinti) tokia pačia dalimi, kaip ir kitų mokytojų.
4. Jei pedagoginių darbuotojų atlyginimų koeficientai bus mažinami, juos mažinti laikinai, t. y. iki ekonominės situacijos pagerėjimo.
5. Nustatyti specialiųjų pedagogų atlyginimų priedo (projekto 70 punktas) apatinę ribą – 10 procentų. Tai apsaugotų nuo savivaldybių savivalės visiškai nemokėti priedo. Priešingu atveju atlyginimo skirtumas tarp specialiųjų pedagogų ir kitų pedagogų (mokytojų) būtų dar didesnis.
Lietuvos logopedų asociacija tikisi , kad teisingumas bus atkurtas.
[b][/b]

Pasirašyti peticiją

# Vardas Komentaras
1 Zita
2018-11-28 / 21:53
Mūsų šalyje keistai vykdoma švietimo politika, švietimo pagalba reikalinga, o specialistai ne
2 Rifas
Tai ypač sunkus ir specifinis darbas. Niekas kitas jo atlikti negali(nespecialistas). Būtina mokėti žymius priedus.
3 GENOVAITĖ
visus vaikus mokyti nuo pirmos klasės 3 kalbų ir panaikinti logopedų etatus
4 Ona
visiškai pritariu šiems reikalavimams.Mūsų pagalba skirta neįgaliems vaikams .o ji turi išskirtinų bruožų
5 Algis
Matyt valdžia neisivaizduoja kokiam kiekiui vaikų reikalinga pagalba.
6 Svetlana
reikia tik pabūti tokioje pamokoje ir pamatysit, kad atlyginimas neatitinka tos pamokos vertės. Jis turėtų kilti dar 40%, supraskit galų gale, įvertinkit jų darbą, ne vien savo.
7 Dalia
Spec. pedagogus dar reiktu ir i pensija isleist anksciau. Juk dauguma musu mokiniu turi ne tik mokymosi sunkumu, bet ir dideliu elgesio, psichikikos sutrikimu. Todel labai atsakinga ir itemptas darbas
8 D.
kiek galima viską mažinti, o mokesčius kelt? Užteks..
9 L.Vaičaitienė
Vykdoma specialiųjų pedagogų diskriminacija. Jie tokio pat išsilavinimo, kaip ir kiti pedagogai, darbas - kartais daug sunkesnis už paprastų mokytojų. Tai kokie kriterijai - mažinti jiems atlygį?
10 Zenona
Spec.pedagogai dirba labai sunkiai, todėl aš manau, kad jie turėtų gauti didesnį atlyginimą kaip kiti mokytojai.Juk spec . pedagogai dirba su neįgaliais, todėl manau jiems reikėtų rodyti išskirtinį dė
11 Dalia
pritariu peticijai ir turiu didžiausios vilties, kad būsime žmogiškai suprasti mūsų vyriausybės ir smm
12 Asta
Reikėtų atkreipti dėmesi, kad spec. pedagogai dirba su ypatingais vaikais, kuriems būtina išskirtinė priežiūra,o kartais darbe buna ir pavoju,ypač dirbant su moksleiviais, turinčiais protinę negalią
13 I.
Labiausiai mažinimą jaučia ikimokyklinių įstaigų logopedai, nes yra finansuojami iš savivaldybės biudžeto, todėl intensyviai naikinami specialiųjų pedagogų ir logopedų etatai.
14 Ligita
Spec. pedagogai niekuo nesiskiria nuo kitų pedagogų, tad ir atlyginimo sąlygos turi būti tos pačios.
15 Austeja
Ir taip truksta specialiuju pedagoggu, mokyklose, poliklinikose, pagalbos vaikams kartais neisiena surasti
16 Daiva
Logopedai, junkimės į bendrą profesinę sąjungą. Peticija - gerai, bet ministras nekreips į ją dėmesio.
17 Eglutė
visam pasaulyje žmonės dirbantys su specialių poreikių asmenimis yra atlyginami daugiau nes jie patiria mažiau teigiamų emocijų dėl savo mokomųjų pasiekimų, todėl, kad tie pasiekimai yra minimalūs.
18 Rasa
linkiu drąsos visiems specialiesiems pedagogamsir vieningumo
19 Gina
Padaryta visiška nesąmonė. Manau, tai nekompetetingų ministerijos darbuotojų didžiulio neapsižiūrėjimo padarinys. Viliuosi, kad tai bus skubiai ištaisyta.
20 Žaneta
gal jau gana tyčiotis iš žmonių ir liepti "savo" noru pasirašyti sutikimus dėl atlyginimo mažinimo
21 Violeta
Pritariu, nes liūdna žiūrėti, kaip neįgaliųjų krepšeliais bandoma lopyti visas mokyklų "skyles".
22 Audronė
Visiškai pritariu. Kalbama apie specialiųjų poreikių vaikų inkliuziją, o pagal realią situaciją, juos norima palikti visiškai be pagalbos, nes mokyklose pirmiausiai taupoma spec. pedagogų sąskaita.
23 Ramunė
pagal LR Konstituciją kiekvienam turi būti teisingai apmokama už darbą

Nuteisti Pavela Volodka iki gyvos galvos už 17-metės nužudymą (573)

ED. Adresuota: Lietuvos Aukščiausiojo Teismo pirmininkas

Pasipiktinusi visuomenė nori, kad būtų skirta reali bausmė didžiulio atgarsio visuomenėje sulaukusioje byloje, kurioje Pavelas Volodka or kiti ipjovė merginos kūna 37 kartus ir sudavė ne mažiau kaip 24 smūgius rankomis į galvą, krūtinę ir kojas. Už tai, kad itin žiauriai ir kankindamas nužudė septyniolikmetę merginą anksčiau tris kartus teistas 22 metų P. Volodka buvo nuteistas 20 metų laisvės atėmimo bausme, ją atliekant pataisos namuose. Tuo metu su juo prieš septyniolikmetę visą naktį kartu smurtavusi, nužudyti grasinusi, o galop nužudymą slėpusi 20 metų Julija Samoilenko buvo nuteista vos 1 metų 4 mėnesių laisvės atėmimo bausme, jos vykdymą atidedant 2 metams. Nubausti šį asmenį reikia iki gyvos galvos kaip ir kitus žmones prisidėjusiu prie šio kraupaus įvykio.