Peticija dėl supaprastintos tvarkos, išduodant leidimus, norint atsisakyti karšto vandens arba šildymo tiekimo daugiabučiuose.

0 PARAŠAI

Adresuota: Kauno miesto taryba
Kategorija:

Kauno miesto savivaldybės taryba 2009-04-09 sprendimu Nr. T-244 patvirtino Šilumos vartotojų įrenginių atjungimo nuo šilumos tiekimo sistemos ir patalpų ar pastato šildymo būdo pakeitimo šilumos vartotojų iniciatyva tvarkos aprašą (toliau – Aprašas). Apraše nurodoma:
„24. Daugiabučio namo Valdytojas arba Administratorius arba buto ar kitų patalpų savininkas – buitinės šilumos vartotojas dėl 25 punkte nurodytų dokumentų pirmiausia pateikia laisvos formos prašymą Administracijos direktoriui dėl buto ar kitų patalpų šildymo būdo keitimo ar buto ar kitų patalpų karšto vandens įrenginių atjungimo nuo daugiabučio namo karšto vandens sistemos.
Tik gavęs visus 25 punkte nurodytus dokumentus daugiabučio namo Valdytojas ar Administratorius arba but oar kitų patalpų savininkas – buitinės šilumos vartotojas teikia 25 punkte nurodytą prašymą Urbanistikos skyriui.
Punkte 25.1. yra nurodyta, kad pagal Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatyme nustatytą tvarką reikia gauti daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų raštišką sutikimą keisti buto ar kitų patalpų šildymo būdą ar atjungti buto ar kitų patalpų karšto vandens įrenginius nuo daugiabučio namo karšto vandens sistemos.
Tačiau punkte 25.4 reikalaujama pateikti išvadą, kad dėl buto karšto vandens įrenginių atjungimo nuo daugiabučio namo karšto vandens sistemų ir kiti to daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkai nepatiria papildomų išlaidų.
Šiuo atveju, kai yra reikalaujama pateikti 25.4 punkte nurodytą išvadą, visiškai nesuprantama, kuo vadovaujamasi, reikalaujant gauti daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų raštišką sutikimą keisti buto ar kitų patalpų šildymo būdą ar atjungti buto ar kitų patalpų karšto vandens įrenginius nuo daugiabučio namo karšto vandens sistemos. Jei išvadoje yra pateikiama, kad kiti to daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkai nepatiria papildomų išlaidų, reiškia, kad atsijungimas nuo daugiabučio namo karšto vandens įrenginių ar šildymo būdo keitimas, jokio poveikio kitiems daugiabučio namo butų ar patalpų savininkams nepadaro, todėl raštiškas sutikimas yra neprivalomas.
1. Atsižvelgiant į auksčiau nurodytus faktus prašau Kauno miesto tarybos pakeisti Kauno miesto tarybos 2009-04-09 sprendimą T-244:
1.1. panaikinti punktą 25.1 „daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatyme nustatyta tvarka priimtas sprendimas ir pavedimas Valdytojui ar Administratoriui leisti keisti buto ar kitų patalpų šildymo būdą ar atjungti buto ar kitų patalpų karšto vandens įrenginius nuo daugiabučio namo karšto vandens sistemos ir Valdytojo ar Administratoriaus raštiškas sutikimas.“
1.2. punktą 27 pakeisti sekančiai „Jeigu dėl buto ar kitų patalpų savininko – buitinio šilumos vartotojo prašymo atjungti buto ar kitų patalpų šildymo ar karšto vandens įrenginius nuo daugiabučio namo šildymo ar karšto vandens sistemų ir pakeisti buto ar kitų patalpų šildymo būdą įgyvendinimo kiti to daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkai nepatiria papildomų išlaidų, pageidaujančiam daugiabučio namo buto ar kitų patalpų savininkui nereikia pateikti kitų daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų ir Valdytojo ar Administratoriaus raštiško sutikimo, o Urbanistikos skyrius, gavęs prašymą išduoti projektavimo sąlygų sąvadą, ne vėliau kaip per 3 dienas pateikia šilumos ar karšto vandens tiekėjui paraišką išduoti projektavimo sąlygas.“
2. Prašome kreiptis į Lietuvos savivaldybių asociaciją, inicijuojant kreipimąsi į Lietuvos Respublikos seimą, siekiant panaikinti Lietuvos Respublikos Šilumos ūkio įstatymo 26 straipsnio 2 dalį, kurioje sakoma „ Jeigu pagal buto ar kitų patalpų savininko prašymą nutraukus šilumos vartojimo pirkimo–pardavimo sutartį ir pakeitus jo buto ar kitų patalpų šildymo būdą kiti to namo butų ar kitų patalpų savininkai patiria papildomų išlaidų, savivaldybė pateikia suinteresuotam savininkui šių išlaidų, apskaičiuotų pagal kompensacijos už rezervinę galią nustatymo metodiką, išklotinę. Šiuo atveju savivaldybė turi teisę derinti sutarties nutraukimą ir daugiabučio namo, kurio šildymui naudojama šilumos tiekimo sistema, atskiro buto ar kitų patalpų šildymo būdo pakeitimą suinteresuotam buto ar kitų patalpų savininkui, tik šiam savininkui ir namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdybai (bendrijos pirmininkui) arba namo bendrojo naudojimo objektams valdyti sudarytos jungtinės veiklos sutarties partnerių įgaliotam asmeniui, arba namo bendrojo naudojimo objektų administratoriui sudarius sutartį dėl papildomų išlaidų kitiems namo butų ar kitų patalpų savininkams atlyginimo.“ Šia 26 straipsnio dalimi šilumos tiekėjui sudaromos sąlygos gauti pajamas net tokiu atveju, kai Lietuvos pilietis nebėra tiekėjo paslaugos gavėjas.

# Vardas Komentaras
1 Rolandas
Reikalaujame leisti vertotojams nevarzomai atsisakyti centralizuotos silumos tiekeju paslaugu.
2 Rita
esu už galimybę piliečiui atsijungti nuo centralizuotų tinklų ir už tai , kad ga;lėtų šildyti patalpas savo nuožiūra
3 Dalia
Reikia padaryti galą tam įteisintam žmonių apiplėšinėjimui
4 Genovaite
visoj Lietuvoj reikia ta istatyma keisti, ne tik Kaune
5 Jolanta
LIBERALIZUOKITE KOLCHOZINĮ ŠILUMOS ŪKIO ĮSTATYMĄ. PANAIKINKITE PRIEVOLĘ DAUGIABUČIŲ GYVENTOJAMS PIRKTI CENTRALIZUOTAI TIEKIMĄ ŠILUMĄ!
6 Albertas
Pasirašau po visais peticijos punktais, bet netikiu, kad tokiu būdu galima ką nors psiekti. Kauno energija yra monopolistas, todėl apvagynės miesto gyventojus kiek tik galės. Labai dideli pinigai čia.
7 Angelija
žmonės turi nuspręsti, ar jiems reikia paslaugų
8 A.Stirna
Nesuprantu, kodel turiu moket uz man nereikalingas paslaugas, kai racionaliai naudojantis, net elektra sidytis butu pigiau
9 Irena
Vartotojo teises ir pasirinkima nevarzyti jokiais kaimynu pasira6ymais, pritariu visam Peticijos tekstui
10 nijolė
Aš tik už tai, kad paslaugos gavėjas pats legvai galėtų pasirinkti tiekėją
11 Rolandas
REIKALAUJAME LIBERALIZUOTI KOLCHOZINĮ ŠILUMOS ŪKIO ĮSTATYMĄ, LEIŽIANT DAUGIABUČIŲ GYVENTOJAMS LAISVAI RINKTIS SAVO BUTO ŠILDYMO BŪDĄ

Atiduokite Monroe ir Tali GRAŽINAI ? (1530)

Gražina. Adresuota: Aplinkos Apsaugos Departamento prie Aplinkos Ministerijos Klaipėdos valdyba

Katėms Monroe ir Talismanui reikalinga globa ir priežiūra, kuria gali pasirūpinti tik šeimininkė. Monroe reikalingas gydymas ir vaistai. Spec. Maistas. Visi dokumentai laikymui ir gyvenamosios sąlygos bus suteiktos 100% tad , prašau atsižvelgti į prašymus, ( parašus) juos sugrąžint, Gražinai Asipauskaitei. Neleiskite jas parduoti, tiems kas jas ruošiasi atimti! ....

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (353)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (254)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.