Cheminė kastracija

0 PARAŠAI

Adresuota: LR Valdžia
Kategorija:

PETICIJA DĖL BAUDŽIAMOJO KODEKSO PATAISŲ PRIĖMIMO, NUMATANČIO CHEMINĮ KASTRAVIMĄ ASMENIMS, NUTEISTIEMS UŽ SEKSUALINIUS NUSIKALTIMUS SU VAIKAIS:

Mes, žemiau pasirašiusieji, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Konstitucijos 33 str. (piliečiams laiduojama peticijos teisė), Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 str. 1 d. 3 p. (siūloma spręsti svarbius visuomenei, savivaldybėms ir valstybei klausimus), Lietuvos Respublikos Seimo peticijų komisijos nuostatais, teikiame Jums spręsti svarbų Lietuvos Respublikos gyventojams klausimą - Baudžiamojo kodekso pataisą, numatančią cheminį kastravimą asmenims, nuteistiems už seksualinius nusikaltimus su vaikais. Šiuo kreipimųsi siekiama seksualinius nusikaltimus padariusiems asmenims skirti adekvačias bausmes, įgyvendinant teisingumo principą, užkardinti nuo ateityje pasikartojančių šių nusikalstamų veikų padarymo, užtikrinant Lietuvos vaikų saugumą nuo seksualinių nusikaltimų.
Seksualiniai nusikaltimai prieš vaikus (toliau vadinama - pedofilija) – tai lytinis nukrypimas, pasireiškiantis lytiniu potraukiu vaikams, kadangi tikrasis lytinis dirgiklis yra lytiškai nesubrendusio vaiko kūnas. Vaikų tvirkinimas gali vykti palengva: iš pradžių lytinio švietimo pretekstu rodant erotinio ir pornografinio pobūdžio nuotraukas, filmus, vėliau ir pačius lytinius organus, mokoma kitų seksualinių nukrypimų. Taigi, padofilija – tai liga, priskiriama psichiniams ir seksualiniams nukrypimams, ji kaip šio amžiaus maras, žalojantis viso pasaulio vaikų psichiką, vaikų brendimo procesą; iš vaikų atimama prigimtinė vaiko teisė – gyventi pilnavertį ir psichiškai sveiką gyvenimą.
Lietuvos Respublikos Konstitucijos 38 str. ir 39 str. įtvirtintos imperatyviosios konstitucinės teisės normos, kuriose įtvirtinta valstybės pareiga saugoti ir globoti vaikystę, ginti įstatymu nepilnamečius vaikus. Sutinkamai su tuo, Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 4 str. įtvirtintos imperatyviosios bendrosios vaiko teisių apsaugos nuostatos, numatančios, jog tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys (įskaitant ir valstybines įstaigas bei institucijas) privalo laikytis principo, jog kiekvienam vaikui - tiek iki gimimo, tiek ir po jo - turi būti garantuota galimybė būti sveikam, normaliai vystytis fiziškai bei protiškai, o gimusiam vaikui - taip pat doroviškai ir dalyvauti visuomenės gyvenime. Šio įstatymo 6 str. įtvirtintas vienas iš pagrindinių vaiko teisių apsaugos garantijos principų, jog vaiko teisės saugomos ir garantuojamos priimant bei įgyvendinant įstatymus bei kitus teisės aktus, o šio įstatymo 10 str. įtvirtintame vaiko teisės į asmeninį gyvenimą, asmens neliečiamybę ir laisvę principe nurodyta, jog draudžiama vaiką kankinti, žaloti, žeminti jo garbę ir orumą, žiauriai su juo elgtis.
Lietuvos Respublikos Seimas 1995 m. liepos 3 d. Lietuvos Respublikos vardu, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Konstitucijos 138 straipsniu, ratifikavo Jungtinių Tautų vaiko teisių konvenciją, kurios 3 str. 1 d. aiškiai reglamentuota, jog imantis bet kokių vaiką liečiančių veiksmų, svarbiausia - vaiko interesai, šios konvencijos 6 str. 2 d. nurodyta, jog valstybės dalyvės užtikrina didžiausią galimybę vaikui gyventi ir sveikai vystytis, 19 str. bei 34 str. reglamentuota, jog valstybės dalyvės privalo imtis visų priemonių, kad apsaugoti vaikus nuo seksualinio išnaudojimo ir seksualinio suvedžiojimo.
Žmogaus teisių gynimo ekspertai gali teigti, jog cheminė kastracija nesuderinama su pagrindinėmis žmogaus teisėmis bei laisvėmis, tokia bausmė esą pažeidžia konvencijas dėl žmogaus teisių bei dėl kankinimų ir nehumaniškų bausmių uždraudimo, tačiau prisidengdami tariamomis žmogaus laisvėmis, mes negalime leisti savo vaikams būti potencialiomis aukomis, kurių vaikystę toliau griautų seksualiniai iškrypėliai - nusikaltėliai. Vienareikšmiškai manome, jog aukų teisės svarbesnės nei nusikaltėlių, juolab, kad Lietuvos Respublikos Konstitucijos ir Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijoje įtvirtintos imperatyviosios konstitucinės teisės normos, kuriose įtvirtinta valstybių narių pareiga saugoti ir globoti vaikystę, ginti ją valstybių narių įstatymais, tuo labiau 2009 m. rugsėjo 25 d. Lenkijos Seimas patvirtino Baudžiamojo kodekso pataisas, kuriomis numatyta pedofilus teisti cheminiu kastravimu. Šį būdą kaip galimą prevencijos metodą bandė Kanada, kelios JAV valstijos, Didžioji Britanija, Prancūzija, Čekija, kai kurios kitos valstybės.
Vaikai – tai silpniausia visuomenės grandis, kuria privalo rūpintis jų tėvai, globėjai visuomenė, o tuo pačiu ir valstybė. Būtent vaikystės periodu formuojasi jų asmenybė ir žmogiškosios vertybės. Valstybės pareiga - tinkamai užtikrinti prigimtines vaiko teises į jų vaikystės neliečiamumą, sveiką socialinę ir psichologinę aplinką, priimant ir vykdant teisės aktus vaikų interesų ir gerovės labui. Psichologiškai ir fiziškai sveikas vaikas – tai raktas ateityje į valstybės augimą ir klestėjimą. Todėl kiekvienos valstybės ir piliečių prievolė - rūpintis ir saugoti kiekvieno vaiko neliečiamumą nuo morališkai ir dvasiškai nukrypusių reiškinių, tokių kaip pedofilija.
Vadovaudamiesi virš išdėstytu prašome:
1. Šią peticiją remiantis Lietuvos Respublikos peticijų įstatymu pripažinti peticija ir ją išnagrinėti teisės aktų nustatyta tvarka;
2. Remiantis Lietuvos Respublikos Peticijų įstatymo 5 str. 3 p., Lietuvos Respublikos Seimo Peticijų komisijos nuostatų 25 str. prašome leisti dalyvauti komisijos posėdžiuose pareiškėjui ar jo atstovui, išdėstyti savo reikalavimus ir/ar atsakyti į komisijos narių klausimus;
3. Teikti nagrinėti Lietuvos Respublikos Seimui šią peticiją, kurios tikslas - numatyti baudžiamojo kodekso pataisas, numatančias cheminį kastravimą asmenims, nuteistiems už seksualinius nusikaltimus su vaikais.

# Vardas Komentaras
1 Ž.Druskytė
Norėčiau,kad tai įvykdytų, nes vaikams baisu vaikščioti gatvėmis
2 Giedra
Reikia kažką daryti, vienok beveik neįmanoma apgalvoti visų aplinkybių, nes kiekvienas atvejis kitoks, ypač sunku įrodyti kai šeimoje yra nukrypimų nuo normos ir to nepripažysta tėvai ir net nukentėj
3 r.
reikėtų taikyti už visus seksualinius nusikaltimus, bet pirma turi būti įrodyta kaltė
4 Rolandas
Mes neturime daleisti kad butu tvirkinami musu vaikai
5 MARIUS
Simasiau, neapsaugosi savo sebru nuo kastracijos..mes ateinam.

Peticija dėl karantino ribojimų bei LR piliečių prigimtinių teisių bei laisvių suvaržymo panaikinimo (2071)

Loreta. Adresuota: Lietuvos Respublikos seimas ir vyriausybė

LR Vyriausybė 2020 m. gruodžio 14 d. nutarimu Nr. 1418 apribojo Lietuvos Respublikos piliečių prigimtines teises ir laisves. Įvesti beprecedenčiai taikos metui apribojimai yra represiniai ir pertekliniai – šiuo nutarimu LR Vyriausybė galimai pažeidė LR Konstitucijos 18, 20, 21, 22, 23, 32, 36, 38, 46, 53, 93 straipsnius (sąrašas nebaigtinis). Mes, žemiau pasirašę LR piliečiai, reikalaujame nedelsiant atšaukti 2020 m. gruodžio 14 d. nutarimu Nr. 1418 LR piliečių teises paminančias nuostatas. Kreipiamės į LR Seimo narius, kad šie skubos tvarka inicijuotų kreipimąsi į LR Konstitucinį Teismą išaiškinimo dėl LR Vyriausybės veiksmų teisėtumo. Taip pat reikalaujame: 1. Įvedant užkrečiamų ligų plitimo prevencijos priemones, taikyti mažiausios žalos principą. Apribojimų šalies mastu taikymo praktikos turi būti atsisakyta. Šalies savivaldybes įgalinti taikyti infekcijos kontrolės priemones atsižvelgiant i vietinius virusinės infekcijos paplitimo rodiklius. 2. Nedelsiant parengti komercinių bei visuomeninių veiklų epidemiologinio rizikingumo sąlyginius įverčius bei nustatyti higieninius ir epidemiologinius reikalavimus jų veikloms vykdyti. 3. Kaukių dėvėjimą padaryti rekomendaciniu, įvertinus atnaujintus mokslo duomenis bei atsižvelgiant į tarptautinių sveikatos ir užkrečiamųjų ligų kontrolės organizacijų rekomendacijas. 4. Panaikinti visus apribojimus visiems gyventojams, išskyrus saviizoliacijos reikalavimus susirgus Covid-19 liga bei nustačius pirminio kontakto atvejį, taip pat visų tipų veikloms, joms įgyvendinus 2 punkto reikalavimus. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/85898ad43e3311eb8c97e01ffe050e1c https://www.lrs.lt/home/Konstitucija/Konstitucija.htm

Ar vienuolis kapucinas tėvas Stanislovas Dobrovolskis turėtų būti paskelbtas šventuoju? Taip. Jis to vertas. (347)

Valdas. Adresuota: Kauno arkivyskupui Kęstučiui Kėvalui

Tėvas Stanislovas - visų, esančiųjų bėdoje brolis. Atoki Paberžės kaimo parapija, į kurią tėvas Stanislovas buvo paskirtas grįžęs iš tremties, netrukus virto krizėje atsidūrusiųjų priebėga, kur jie buvo laukiami, išklausomi, šiltai priimami, taip pat ir dvasinės traukos centru. Jo asmenybės šilumą, tikrą neturtą ir asketizmą, išmintį pamena visi jį pažinojusieji. Tėvas Stanislovas vertas būti paskelbtas šventuoju.

Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų (172)

Grigiškių. Adresuota: Vilniaus miesto savivaldybės merui, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui

P E T I C I J A Dėl Grigiškių seniūno Leonard Klimovič (ne)atliekamų pareigų 2021 m. vasario 10 d., Seniūnijų vaidmuo yra susijęs su savivaldybės administracinių ir viešųjų paslaugų priartinimu prie žmogaus, jų prieinamumo vietos bendruomenei didinimu. Seniūnija, būdama arčiausiai gyventojų, atlieka tarpininkės vaidmenį tarp savivaldybės ir vietos bendruomenės, taip priartindama vietos valdžią prie gyventojų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymo nuostatomis, seniūnas turi spręsti vietos gyventojų problemas, nagrinėti jų prašymus, skundus, telkti bendruomenę, supažindinti vietos gyventojus su strateginiu ir seniūnijos metiniu veiklos planu, ūkiškai tvarkyti seniūnijai skirtus asignavimus ir pan., tačiau viso šito Grigiškių m. gyventojai pasigenda. Grigiškių seniūnas neatsižvelgia į miesto bendruomenės, seniūnaičių nuomonę, prašymus, nevyksta dialogas su gyventojais. Seniūnas pasižymi vienasmeniu, galima sakyti autokratišku valdymo metodu, kuris netenkina Grigiškių m. gyventojų. Seniūnijoje nėra informacijos sklaidos, visuomenei nepristatomi strateginiai ir seniūnijos metiniai veiklos planai, nėra veiklos tęstinumo bei veiklos ataskaitų pristatymo gyventojams, skiriami asignavimai, galimai, naudojami neefektyviai, neracionaliai ir neskaidriai, tikėtina seniūnas tinkamai nevykdo valstybės tarnautojo pareigų, neinformavo valstybinių institucijų apie Vokės upės ir Grigiškių tvenkinio apgailėtiną situaciją. Nėra tinkamo grįžtamojo ryšio ir kompetentingų bei konkrečių atsakymų į gyventojų paklausimus, tikėtina, kad seniūnija nesilaiko Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintų dokumentų rengimo taisyklių, t.y. seniūnijai (seniūnui) pateikiami raštai/skundai/prašymai nėra registruojami, vengiama į juos atsakyti Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytais terminais. Gyventojai kantriai (jau daugiau nei 20 metų) laukia Grigiškių m. kelių, gatvių, šaligatvių ir kiemų sutvarkymo, neapsemtų pravažiavimų, apšvietimo, senų griuvėsių ir teritorijų sutvarkymo, viešųjų erdvių gerbūvio gerinimo (poilsio zonos ir Grigiškių tvenkinys), pagarbaus seniūno elgesio ir bendravimo su gyventojais. Grigiškių m. bendruomenė ilgai laukė ir nusipelnė kokybiškų sprendimų dabar. Mes, žemiau pasirašiusieji, reikalaujame atsižvelgti į išsakytas pastabas ir nuogąstavimus, siūlome peržvelgti Grigiškių m. seniūno Leonard Klimovič per eilę metų (ne)atliktus darbus, įvertinti jo kompetenciją ir atitikimą valstybės tarnautojui bei pareigybės aprašyme nustatytoms funkcijoms atlikti keliamiems reikalavimams, galimus įgaliojimų viršijimus bei svarstyti galimybę atleisti seniūną iš užimamų pareigų. П E T И Ц И Я Относительно (не)выполняемых обязанностей старoстой Григишкес Леонардом Климовичем 2021 г. февраль Роль старoсты связана с приближением административных и государственных служб муниципалитета к человеку, повышая их доступность для местной общины (населения). Старoста действует как посредник между муниципалитетом и местной общиной, тем самым приближая местное самоуправление к населению. В соответствии с Законом о местном самоуправлении Литовской Республики, старoста должен решать проблемы местных жителей, рассматривать их просьбы, жалобы, мобилизовать сообщество, знакомить местных жителей со стратегическим и годовым планом деятельности сенюнии, ответственно распоряжаться ассигнованиями, однако все это отсутствует. Старoста Григишкес не учитывает мнение и просьбы жителей, нет диалога с населением. Информация от старосты на территории сенюнии отсутствует, стратегические и годовые планы деятельности не предоставляются общественности, отсутствуют отчеты о деятельности старoсты, ассигнования распределяются, используются возможно неэффективно, нерационально и непрозрачно. Отсутствует обратная связь, грамотные и конкретные ответы на запросы жителей, вероятно, что старoста не соблюдает правила подготовки документов, утвержденные правовыми актами Литовской Республики, т.е. письма/ жалобы/просьбы не регистрируются, ответы на них не предоставляются в сроки, установленные правовыми актами Литовской Республики. Жители терпеливо, более 20 лет, ждали строительства дорог, улиц, тротуаров и дворов, устройства освещения, приведения в порядок старых руин и территорий, улучшения благосостояния общественных пространств (зоны отдыха и пруда в Григишкес), уважительного поведения и общения с жителями. Жители Григишкес долго ждали и заслуживают качественных решений Мы, ниже подписавшиеся, требуем учесть высказанные замечания, предлагаем оценить работу Леонарда Климовича и выполнение прямых обязанностей, которые не выполнялись на протяжении многих лет, оценить его компетентность и соответствие требованиям, предъявляемым к государственному служащему, а также функциям, изложенным в должностной инструкции, и рассмотреть возможность увольнения с занимаемой должности.

NE Druskininkų miesto mokyklų tinklo pertvarkai ! (253)

Diana. Adresuota: Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai

Kategoriškai NESUTINKAME su Druskininkų mieste planuojama "Saulės" pagrindinės bei "Atgimimo" mokyklų tinklo pertvarkymo reforma, nes tai pažeidžia mūsų pasirinkimo teisę į švietimo įstaigos pasirinkimą pagal gyvenamąją vietą, vaikų saugų savarankiškumą, į jau sukurtą ilgametę saugią aplinką mūsų mokyklose, į pedagogų darbo vietų išsaugojimą, bei daug kitų argumentų faktišką konstatavimą. Pradinėje mokykloje negali būti daugiau nei 400 mokinių. Įvykdžius reformą, pradinė mokykla turėtų apie 700 mokinių. O tai jau blogai. Esame patenkinti ugdymo procesu savo mokyklose ir nenorime, kad būtų suardytos dviejų mokyklų bendruomenės. Nuoroda apie siūlomą reformą : http://www.manodruskininkai.lt/svietimas/pradedamas-rengti-druskininku-savivaldybes-bendrojo-ugdymo-mokyklu-tinklo-pertvarkos-2021-2025-metu-planas/ P.S. AGRESYVŪS IR ĮŽEIDŽIANTYS KOMENTARAI NETOLERUOJAMI ! PRAŠOM GERBTI VIENI KITUS !