736 PARAŠAI

Adresuota: AB Lietuvos paštas
Kategorija:
# Vardas Komentaras
1 darius (Vilnius)
2019-01-13 / 12:08
Eidavau pesciomis i pasta kiekviena diena siusti siuntinuka. Nueidavau per 10min. Dabar i artimiausia tektu eiti apie 40min...
2 Stanislav (Vilnius)
2019-01-10 / 19:26
29 skyriu reikia palikti, nes kiekviena karta eiti iki pasto ir atgal ~7km cia blogiau nei kaimas
3 Neskelbiama (Vilnius)
2018-12-30 / 14:59
Nesutinku kad būtų perkeltas 29tasis pašto skyrius iš PC Mandarinas.
4 Neskelbiama (Vilnius)
2018-12-30 / 14:58
Naujojo pašto vieta labai nepatogi. Fabijoniškių, S. Stanevičiaus g. gyventojams yra net 3 pašto skyriai kurie atstumo bei privažiavimo atžvilgiu yra patogesnį bei artimesni nei PC BIG esantis paštas.
5 Erikas (Vilnius)
2018-12-30 / 14:54
Palikit ir dar išplėskit 29 paštą Mandarine.
6 Valdas
2018-12-30 / 10:28
Nesutinku, kad būtų uždarytas 29 pašto skyrius
7 Jelena (Vilnius)
2018-12-30 / 09:36
Nesutinku su paštu uždaryme P. C. Mandarine
8 Lina (Vilnius)
2018-12-29 / 20:31
Nepritariu pašto skyriaus Mandarine uždarymui ir prijungimui prie Big' o. Dabar dažnai eilės, o ateityje tikrai nemažės.
9 Genovaotė (Vilnius)
2018-12-29 / 19:33
Nepritariu paštu sujingimams,tiek pc mandarine tiek pc big visada didelės eilės, abiem tenka naudotis
10 Neskelbiama (Vilnius)
2018-12-29 / 19:32
Palikti pasta Mandarine!
11 Edvard (Vilnius)
2018-12-29 / 19:23
Dėl uzdarimo pašto Ateites91 Mandarine
12 Greta (Vilnius)
2018-12-29 / 19:18
Tikras absurdas, vienas paštas perkeltas į PC Oza, nors gyvenu Ateities g. Turiu atsiimineti siuntas Oze, bet išsiųsti nors mandarine galėjau, o dabar išvis nesąmonė jei bus panaikintas šis pastas
13 Neskelbiama (Vilnius)
2018-12-29 / 19:02
Nesutinku su paštu uždaryme P. C. Mandarine!
14 Lukas (Vilnius)
2018-12-29 / 18:15
Nesujungti!
15 Neskelbiama (Vilnius)
2018-12-26 / 10:11
Prieš 29 pašto skyrio uždarymą.
16 Modest (Vilnius)
2018-12-20 / 23:00
Palikit 29 pašta mandarine, labai patogu ir šalia namu, nes Big'e labai DIDELĖS eilės ir toli važiuot+reik ieškot kur parkuotis.
17 Viktorija (Vilnius)
2018-12-20 / 19:53
BIG'o paštas ir taip būna perpildytas žmonių!
18 Ramunas (Vilnius)
2018-12-20 / 11:41
Pritariu peticijai
19 Neskelbiama (Vilnius)
2018-12-19 / 22:45
Neuždaryti pašto esančio PC Mandarinas. Darbo jam uztektinai.
20 Ingrida (Vilnius)
2018-12-19 / 20:30
Palikti 29 paštą PC Mandarinas !
21 Darius (Vilnius)
2018-12-18 / 23:10
Palikit Mandarine
22 Julija (Vilnius)
2018-12-18 / 23:03
Prasau palikti pasta Mandarine
23 Irena (Vilnius)
2018-12-18 / 22:54
Pries pasto skyriaus perkelima
24 Kristina
2018-12-18 / 22:11
Negalima jungti du pašto sk.!
25 Arūnas (Vilnius)
2018-12-18 / 21:57
26 skyrius ir tai nesusitvarko su savo siuntom. Atsiimti siunta reikia laukti 15 min. o kartais ir virš valandos ir tai ne prieš naujus metus (apie tai išvis geriau nešnekėti nes siuntos iškeliauja į centrinį pašta kur dar papildomai sugaišti kelionėje valandą ir už parkavimą susimoki). Išvis kodėl jie apsiima dirbti darbą kurio nesugeba atlikti. Sujungus du paštus į vieną krūvis padidės daugiau negu dvigubai.
26 Giedre (Vilnius)
2018-12-18 / 18:40
Baikit tyčiotis iš žmonių!
27 Neskelbiama
2018-12-18 / 17:37
Nesutinku su pasto perkelimu. Toli bus gyventojams. Ir eiles bus kilometrines.
28 Tomas (Vilnius)
2018-12-18 / 17:10
toli tas Big
29 Neskelbiama
2018-12-18 / 15:37
Nepanaikinti Mandarino pašto.
30 Anastasija (Vilnius)
2018-12-18 / 15:03
Ir taipBIG pilna žmonių eilės didelės lp.. Dar sujungt nori...

Laikas baigti karantiną (247)

Lietuvos. Adresuota: Lietuvos Respublikos Vyriausybė

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, atsižvelgdama į kintančią situaciją dėl koronaviruso, visuotinį karantino režimą turi nedelsdama atšaukti. Todėl, kad: (1) Susirgimų skaičius Lietuvoje palaipsniui mažėja, situacija taisosi, taigi pagrindo laikyti visą šalį šiame ypatingame režime nėra. (2) Visuotinius karantinus viena po kitos atšaukinėja ir kaimyninės šalys – taip siekiama kuo greičiau grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo. (3) Karantino metu Vyriausybė atvirai leidžia diskriminuoti senjorus ir vyresnio amžiaus žmones – jų laisvalaikis bei profesinė veikla yra ribojamos. (4) Vis daugiau požymių, kad teisinis visuotinio karantino režimas valdantiesiems reikalingas ne dėl objektyvių priežasčių, o dėl artėjančių rinkimų ir didesnės valdžios – taip galima greičiau priimti ne visada būtinus ir reikalingus sprendimus, galią sutelkti nedidelės žmonių grupelės rankose. (5) Kelis kartus per dieną skelbiami vis nauji nurodymai ar rekomendacijos vargina ir sekina visuomenę, augina psichologinę įtampą, rodo apklausos. Visa tai nėra suderinama su atviros visuomenės principais. Priešingai, žmonių sąmoningumą reikia skatinti. (6) Reaguoti į viruso protrūkius, jei tokie būtų, galima kitais būdais – pavyzdžiui, skelbti tikslinius karantinus konkrečioje vietovėje ir panašiai. (7) Lietuvoje ir toliau reikia vykdyti aktyvią testavimų strategiją – tai leidžia matyti realią viruso cirkuliavimo visuomenėje situaciją ir, reikalui esant, ją suvaldyti.

Dėl iškastinių mineralinių uolienų perdirbimo veiklos Pramonės g. 1, Alytuje (164)

Antanina. Adresuota: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai, Aplinkos apsaugos agentūrai, Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui, Alytaus priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai, Alytaus miesto savivaldybės administracijai

Mes, Lietuvos Respublikos piliečiai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos peticijų įstatymo 3 straipsnio 1 dalies 3 punktu bei 14 straipsnio nuostatomis, kreipiamės į Jus su prašymu pripažinti šį mūsų kreipimąsi peticija. Kreipimosi priežastys ir tikslai: 2020 m. gegužės 7 d. UAB APLINKOS VADYBA viešai paskelbė informaciją apie parengtą Iškastinių mineralinių uolienų perdirbimo veiklos, Pramonės g. 1, Alytus, poveikio aplinkai vertinimo (toliau – PAV) ataskaitą. Planuojamos ūkinės veiklos (toliau PŪV) organizatorius – Alytaus mieste registruota UAB „MS LT01“. Viešas PAV ataskaitos pristatymas nuotoliniu būdu numatytas 2020 m. birželio 8 d., 17:00 val. Bendrovė praeitų metų pabaigoje paskelbė, kad planuoja cheminės konversijos būdu gaminti tokias medžiagas, kaip magnio sulfatas, silicio hidroksidas, natrio sulfatas. Taip pat gamybos procese bus gaunamos žaliavos - milteliai, naudojami metalurgijos pramonėje ir kvarcinis smėlis. Įmonės atstovas teigia, kad neva UAB „MS LT01“ kartu su mokslininkais sukūrė visiškai unikalią technologiją, kurios pagalba bus atliekamas granito perdirbimas. Numatomas uolienos (granito) suvartojimas per metus – apie 60 000 tonų. Atgabentą iškastinę mineralinę uolieną iš Vokietijos bei kitų šalių numatoma smulkinti malūnu iki reikiamos frakcijos. Gauta skalda bus talpinama į uždaras talpas, kuriuose bus apdorojama technine sieros rūgštimi. Planuojama, kad per metus bus išgaunama beveik 200 000 tonų magnio sulfato, beveik 60 000 tonų metalų hidroksidų, 9 000 tonų natrio sulfato, beveik 20 000 tonų amorfinio silicio oksido. Gamybos procese bus naudojamos agresyvios aplinkai ir žmogaus sveikatai cheminės medžiagos: sieros rūgšties net ~82 000 tonų, iš kurių gamybinėse patalpose esančiuose rezervuaruose bus nuolat saugoma net ~1 500 tonų, natrio hidroksido – 10 000 tonų, azoto rūgšties – 36 tonos, vandenilio peroksido bus sunaudojama taip pat didžiuliai kiekiai ~ 2 000 tonų per metus. Abejų šių medžiagų pavojingumo klasės ir kategorijos pakankamai aukštos. T.y. jų galimas poveikis žmogaus sveikatai vertinamas kaip labai pavojingas. Vien tik per parą į įmonės patalpas Pramonės g. 1, Alytuje, žaliavą pristatys maždaug 15 sunkiasvorių transporto priemonių talpinančių po ~24 t šios uolienos. O kur dar sieros rūgšties (iki 15 kartų per dieną) ir kitų gamybos procesui reikalingų medžiagų atgabenimas krovininiu autotransportu. Iš viso per parą į įmonę atvažiuos net 55 sunkiasvorės transporto priemonės, kurios atvyks/išvyks nuo 7 iki 22 val.ir joms ūkinės veiklos teritorijoje net nėra numatyta stovėjimo aikštelių. Šalia planuojamos ūkinės veiklos (iki 200 m atstumu) yra keletas įmonių su beveik 1000 darbuotojų, visuomeninės paskirties pastatas - Alytaus kultūros centras, maitinimo įstaiga, gyvenamieji namai, o už keleto šimtų metrų yra net saugoma teritorija - Gulbynės ornitologinis draustinis. PAV ataskaitoje yra įvardinti net 29 stacionarūs aplinkos oro taršos šaltiniai, pateikti teršalų sklaidos ore modeliavimo rezultatai. Mes manome, jog vystant šią veiklą Alytaus miesto gyventojams bei gamtai atsiranda realus pavojus ne tik galimos avarijos atveju, bet ir gamybos procese į aplinką patenkant teršalams, dėl didelio srauto sunkiasvorių transporto priemonių keliamo triukšmo ne tik šalia PŪV, bet ir miesto šiaurinėje dalyje, apie kuriuos nedviprasmiškai kalbama PAV ataskaitoje. Planuojamos ūkinės veiklos metu susidarys pavojingosios ir nepavojingosios atliekos, kurių saugojimas ir tvarkymas kelia pagrįstų abejonių dėl veiklai naudojamų pastato I-ojo aukšto bei rūsio patalpų techninės būklės. Pažymėtina, kad PAV-e teigiama, jog rūsio patalpos bus naudojamos ne tik gamybai, bet ir pirmame aukšte avarinio išsiliejimo metu išsiliejusių skysčių surinkimui. Dalis rūsio patalpų yra po vykdančios siuvimo veiklą įmonės UAB „HALTEX“ patalpomis. Kas kelia realią riziką joje dirbantiems net 350 žmonių. Tai tik dalis priežasčių dėl ko mes kreipiamės į Jus. Reikalavimai ir siūlymai: Mes, pasirašę šią peticiją-kreipimąsi, nesutinkame, kad iškastinių mineralinių uolienų perdirbimo veikla būtų vystoma adresu Pramonės g. 1, Alytuje. Nesutinkame su 2020 m. gegužės 7 d. paskelbta UAB APLINKOS VADYBA (planuojamos ūkinės veiklos organizatorius UAB „MS LT01“) parengta poveikio aplinkai ataskaita. Prašome PAV subjektų, kurie pagal kompetenciją teiks išvadas dėl PAV ataskaitos: Aplinkos apsaugos agentūros, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Alytaus departamento, Alytaus priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, Alytaus miesto savivaldybės administracijos atidžiai ir atsakingai išnagrinėti minėtą ataskaitą, atsižvelgti į galimą šios veiklos keliamą pavojų alytiškių sveikatai bei neigiamą poveikį ne tik aplinkai, bet ir kitoms šalia veikiančioms verslo įmonėms. Prašome įvertinti aplinkybę, jog PAV ataskaitoje nebuvo nagrinėta Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatyme numatyta galimybė dėl vietos alternatyvų planuojamai ūkinei veiklai. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo 6 straipsnio 1 dalies 3 punkte numatyta galimybe Aplinkos apsaugos agentūros prašome organizuoti konsultantų dalyvavimą PAV ataskaitai ir ateityje kartu su ja pateiktoms poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvadoms vertinti. Pareiškėjas Antanina Snarskienė