305 PARAŠAI

Kategorija:
# Vardas Komentaras
211 Justina (Klaipėda)
2021-03-24 / 22:39
siuntos veluoja, stovi skirstymo centre menesius
212 Neskelbiama
2021-03-24 / 22:34
213 Neskelbiama
2021-03-24 / 21:53
Nuo vasario 21 d. siunta skirstymo centre. Rasiau 4 kartus uzklausima [email protected], bet nesulaukiau jokio atsakymo. Gyvenu nezinomybej ir galvoju ar siunta dar gausiu
214 Gintaras (Elektrėnai)
2021-03-24 / 21:24
Pritariu peticijoje išsakytiems priekaištams, dėl prastėjančios paslaugų kokybės.
215 Artūras (Klaipėda)
2021-03-24 / 21:13
216 Saulius (Jurbarkas)
2021-03-24 / 21:04
Specialiai sugadintos siuntos. Ypakavimas butu atlaikes kritima is 10 metru, bet cia akivaizdziai kazkas pasistenge. Ir tai ne pirma siunta.
217 Neskelbiama (Klaipėda)
2021-03-24 / 20:23
218 Neskelbiama (Alytus)
2021-03-24 / 19:37
219 Neskelbiama (Kaunas)
2021-03-24 / 19:33
Visiška nekompetencija įmonės vadovo, nemokėjimas organizuoti darbo. Lietuvos piliečiai naudodamiesi paslaugomis tampa įkaitais, nes negauna to už ką būna sumokėję pinigus.
220 Neskelbiama (Vilnius)
2021-03-24 / 19:27
221 vardenis
2021-03-24 / 18:43
siuntos stovi LP po menesi, du tris. jokios reakcijos. atsiimti negali. susisiekti negali. ir net pasirinkti negali, nes nera kitos pasto tarnybos lietuvoje.
222 Aurelija (Gargždai)
2021-03-24 / 18:08
223 Anna
2021-03-24 / 17:25
224 Neskelbiama (Šakiai)
2021-03-24 / 16:59
Administracija meluoja, kad problema yra išspręsta, kad siuntos adresatus pasiekia. Sėkmingai mano siuntos yra nuo 2021 m. vasario 23 d. Lietuvos pašto Logistikos centre. Pati sutinku atvažiuoti per visą Lietuvą jų pasiimti, tačiau į prašymus nei telefonu, nei el. paštu nereaguoja. Nežinau kaip visa tai vertinti. Kaip siuntų pasisavinimą?
225 Tomas
2021-03-24 / 16:58
226 Neskelbiama
2021-03-24 / 15:29
Na taip, daug perkam, daug siuntų dabar, bet LP kalba apie tai lyg mes blogiečiai kažkokie, jų sistemas sulaužę savo kapitalistiniu godumu; patys kalti esam, kad laukiam po mėnesį ar du. Bet juk ne išmaldos prašom, o paslaugų, kurias perkam iš LP, kaip normalios įmonės! Jei įmonė didelę paslaugų paklausą vertina ne kaip galimybę, o problemą, tokios įmonės išvis nereikia, laikas trauktis ir kitoms vietą užleisti. Pagrindinė problema čia - jog perkant iš užsienio, dažnai neturime galimybės rinktis
227 Neskelbiama (Mažeikiai)
2021-03-24 / 15:16
228 Neskelbiama
2021-03-24 / 14:45
Laikas privatizuoti, aš sutikčiau mokėti dvigubai brangiau už normalią pasaugų kokybę
229 Neskelbiama
2021-03-24 / 14:40
Siunnta jau mėnesis stovi skirstyme, niekas neatrašo į laiškus, Privati įmonė niekada neleistų sau tokios prabangos bendravime su klientais
230 Neskelbiama (Kaunas)
2021-03-24 / 14:13
Susisiekti su jais ir sulaukti atsakymo - misija neįmanoma! Ar niekas neadministruoja el.pasto [email protected]???
231 Neskelbiama (Klaipėda)
2021-03-24 / 13:46
232 Neskelbiama
2021-03-24 / 13:21
233 Zigfidas
2021-03-24 / 13:18
Aktuali problema. Palaikau!
234 Neskelbiama (Vilnius)
2021-03-24 / 13:15
235 Neskelbiama (Vilnius)
2021-03-24 / 13:04
... siuntiniai iš taško A į tašką B Vilniaus mieste atstumu ~ 6km nuo vasario mėnesio pristatomi per 2 mėnesius arba visai nėra informacijos kur jie . Kodėl Omniva pristato per dvi dienas, o LP per 2 mėnesius????
236 Gintautas (Rokiškis)
2021-03-24 / 12:59
!00 proc Palaikau
237 Genry (Vilnius)
2021-03-24 / 12:55
Paskutinių metų Lietuvos pašto,siuntų skirstymo centro darbas(metalo g.5) kelią labai dideli susirūpinimą.Siuntos pas juos guli po 30-40 dienų.Labai daug piliečiu kenčia nuo betvarkes,kuri viksta minetame centre.Labai didelis prašymas,kompetentingus organus,įtakoti i susiklosčiusia situaciją,ir priimti tam tikrus sprendimus!!!
238 Neskelbiama
2021-03-24 / 12:35
Nuo vasario 16d. Negaunu siuntos iš Vilniaus, paskambinus sako, kad užklausą pateikta arba gausite kitą savaitę
239 Tadas (Širvintos)
2021-03-24 / 12:11
240 Dainius (Klaipėda)
2021-03-24 / 12:10