| # | Vardas | Komentaras | 
|---|---|---|
| 1 | Neringa
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-21 / 14:17
                                                             | Nesuteikiamos mokykloje normalios sąlygos joms rinkti...turi nuosalyje ieškoti kur susirinkti,vežioti vaikus,laukti,tartis... | 
| 2 | Rima 
                                                                2025-10-21 / 12:14
                                                             | Prieš socialines valandas, vaikai ir taip siaubingai perkrauti | 
| 3 | Olga 
                                                                2025-10-21 / 02:03
                                                             | Siuo metu renkamos soc. valandos, su gresme nepersikelti i kita klase, - prievarta su visiskai iskreipta "savanoriskumo" ideja. | 
| 4 | Loreta 
                                                                2025-10-20 / 19:13
                                                             | Galėtų būti tik 10 val. per metus, tada realų be streso tiek ir surinkti. Dabar neadekvačiai daug. | 
| 5 | Gabrielė
                                                            
                                                                                                                            (Klaipėda) 
                                                                2025-10-16 / 23:33
                                                             | Per didelis reikalaujamų valandų kiekis, nesudaromas sąrašas vietų, kuriose būtų galima rinkti valandas. | 
| 6 | Neringa 
                                                                2025-10-16 / 13:52
                                                             | Nereikalingas dalykas, vaikų ugdymo programos perkrautos. | 
| 7 | Andrey
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-14 / 09:31
                                                             | Мы не в тюрьме! Свободу зекам! | 
| 8 | Raimonda
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-11 / 08:02
                                                             | Savanorystė turi būti savo noru, o ne iš būtinumo surinkti valandas. | 
| 9 | Justas 
                                                                2025-10-10 / 21:09
                                                             | Nieko nesiskiria nuo sovietinių kolukių tik kitaip supakuota. | 
| 10 | Diana
                                                            
                                                                                                                            (Ukmergė) 
                                                                2025-10-10 / 20:55
                                                             | Šios soc. Valandos visiškai niekinis dalykas Kas turi pažįstamų jas gauna už ačiū Mano vaikas su dar viena mergaite tvarkė beglobių gyvūnų "klajūnas" kačių narvus. Išvalė apie 8 , tačiau nors ir gavo valandas jiems buvo pasakyta, kad per mažai dirbo. Pati dirbu po 12 valandų, vyras irgi sunkiai dirba kada jas gauti? Kėkvienais metais sukam galvą iškur gauti parašus. Prašau panaikinti soc valandas. | 
| 11 | Karolis
                                                            
                                                                                                                            (Kaunas) 
                                                                2025-10-10 / 19:13
                                                             | Manau, kad socialinės valandos neturėtų turėti prievartos. | 
| 12 | Jurgita
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-10 / 18:04
                                                             | Pritariu. Panašu, jog kuriant šią "savanorių" programą, nebuvo pagalvota, paskaičiuota ar numatyta kur kiek ir kam galimai gali būti reikalinga vaikų pagalba ar darba. Todėl dabar mokytojai "duoda" vaikams kėdes pernešti iš kampo į kitą kampą - liūdna, mažiausiai, ką galime pasakyti. | 
| 13 | Dovilė
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-10 / 17:51
                                                             | Visiški nereikalingas dalykas , užimantis papildomą laiką tiek vaikui tiek šeimos nariams ieškant ką nuveikti. Prašau panaikinti socialines valandas . | 
| 14 | Jurgita
                                                            
                                                                                                                            (Klaipėda) 
                                                                2025-10-10 / 17:50
                                                             | Soc. Valandų rinkimas prievarta yra netinkamas būdas moksleivius ugdyt. Tai turėtų būti daroma kitokias būdais, kaip pvz pamokų metu, edukacijos forma. Ir moksleiviams būtų smagiau, ir pačiai visuomenei naudinga. O ir tėvams nebūtų užkrauta našta. | 
| 15 | Lina
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-10 / 17:46
                                                             | Socialinės valandos tampa galvos skausmu ne tik mokiniui, bet ir tėvams. Atimamas laikas ir papildomos išlaidos, jokios naudos. | 
| 16 | LIDIJA
                                                            
                                                                                                                            (Kaunas) 
                                                                2025-10-10 / 17:42
                                                             | Didziausia nesamonių nesamonė, žodžiu dirbkit už dyką karta auginama. | 
| 17 | LAURA 
                                                                2025-10-10 / 17:41
                                                             | Nepritariu, nes vaikai per maži nuvykti, kur net autobusas nevyksta. Pvz gyvūnų prieglaudos nei vaikui nuvykt nei grįžt su autobusu. Tiesiog užkraunama tėvams. Tegu mokykla veža tada vaikai padės. Ir išvis vaiką mokyt be atlygio tai tarsi būt ,,pašalpiniu", geriau vaikus mokyti dirbti. | 
| 18 | Dalia
                                                            
                                                                                                                            (Marijampolė) 
                                                                2025-10-10 / 16:45
                                                             | Prašau panaikinti privalomą socialinių valandų rinkimą mokyklose | 
| 19 | Eglė
                                                            
                                                                                                                            (Marijampolė) 
                                                                2025-10-10 / 16:31
                                                             | Du vaikai, po pamokų sportas, namo grįžta apie 20h, namų darbai, kurių užduoda labai daug. Savaitgaliais varžybos ir kiek įmanoma namų darbų atlikimas į priekį (bendradarbiaujame su mokytojomis). Vaikai skina prizines vietas, atstovauja savivaldybės sporto centrą (dvi šakas). Kada surinkti valandas? | 
| 20 | Zivile
                                                            
                                                                                                                            (Klaipėda) 
                                                                2025-10-10 / 13:22
                                                             | Savanorystė neturi būti privaloma. Vaikas, asmenybė kaip ir suaugęs. Darbe nėra kad nesurinkus socialinių valandų negaus atlyginimo. | 
| 21 | Rolandas
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-10 / 13:15
                                                             | Manau daugiau naudos butu jai vaikas pats savo noru eitu tokias veiklas daryt nei butu verciamas. Taip pat, manau kad laikas su seima kol vaikas dar gyvena su tevais yra svarbesnis nei eiti rinkti valandas... | 
| 22 | Inga 
                                                                2025-10-10 / 10:57
                                                             | Prašau panaikinti privalomą socialinių valandų rinkimą mokyklose | 
| 23 | Dovilė
                                                            
                                                                                                                            (Kaunas) 
                                                                2025-10-10 / 09:27
                                                             | Reaguodama, kad vaikai, kurie apart mokyklos, lanko būrelius, turi namų darbus, laiko tiesiog neturi soc. valandų rinkimui. Visa tai veda į išsekimą, dėmesio nesutelkimą. O pati sistema nėra išdirbta, nes vaikai dažnai tik surenka parašiukus, tėvai padeda pasirašant, ir vaikai faktiškai net nesavanoriauja. | 
| 24 | Luka 
                                                                2025-10-10 / 09:26
                                                             | Kaip minimum nuo šios veiklos turi vūti atleisti vaikai turintys intensyvę papomominę veiklą (nustatyti kriterijus: pvz.ne mažiau nei 10 val./sav, sportuoja aukšto mesitriškumo komandose ir pan.) | 
| 25 | Justina
                                                            
                                                                                                                            (Panevėžys) 
                                                                2025-10-10 / 09:02
                                                             | PRIEŠ priverstinę savanorystę, UŽ savanorystę iš širdies | 
| 26 | Aliona
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-10 / 08:56
                                                             | Mokykloje nežmoniški krūviai, plius dar meno mokykla. Vaikai išsekę ir psichologiškai palaužti. | 
| 27 | Zita 
                                                                2025-10-10 / 00:29
                                                             | Panaikinti tą nesamonę dėl socialinių valandų, tinginiai jų vistiek nerenka, o atsakingi verčiasi per galvas. | 
| 28 | Laima
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-09 / 18:42
                                                             | Prašau sukurti lankstesnę sistemą, kurioje vaikai galėtų patys laisvai pasirinkti, ar dalyvauti socialiniuose projektuose, be privalomo valandų skaičiaus. | 
| 29 | Aušra 
                                                                2025-10-09 / 18:23
                                                             | Po mokyklos vaikams nėra laiko poilsiui kadangi laukia krūva namų darbų! O poilsis yra svarbus vaikams! Tik už panaikinimą!!! | 
| 30 | Veronika
                                                            
                                                                                                                            (Vilnius) 
                                                                2025-10-09 / 18:15
                                                             | Neturite teises versti , didziausios nesamonės sugalvot negalejot | 


